Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelette. Ei kukaan rillipäihin ihastu.
Kyllä tosiaankin ihastuu! Silmälasit ovat naisella seksikäs asuste. Tai sanotaanko, että ne voivat olla sitä. Eivät aina ja automaattisesti, mutta voivat olla. Monelle naiselle sopii tosi hyvin sellainen seksikäs sihteerilook.
Kuvailit just mun kaivatun. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä unia ja oman kaivatun kuvia. Ihan kaikille
Olen ollut aina yksin 🥺
Miksi alapeukutat? Minulla ei ole koskaan ollut poikaystävää, parisuhdetta tms. Nyt olen odottanut yhtä 10 v....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat vain leikkiä minun tunteillani ja pitää hauskaa...
Vituttaa kosmisesti kun musta ajatellaan usein näin. Tän näköinen ihminenhän siis ei voi olla epävarma, ujo tai huonoista kokemuksista johtuen varovainen.
10 v on ollut aikaa yrittää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kosmisesti kun musta ajatellaan usein näin. Tän näköinen ihminenhän siis ei voi olla epävarma, ujo tai huonoista kokemuksista johtuen varovainen.
Ni mikä se noista vaihtoehdoista nyt oli? Oletko epävarma, ujo vai mistä kokemuksista puhut?
Vierailija kirjoitti:
Iltatervehdys kauniille kukkaselle 🌹 Nuku hyvin.
Terv. risuleuka
T?P?L?
Olis tarjolla uunimakkaraa ja lihaperunasoselaatikkoa. Tervetuloa..
Extraterveiset aktiiviselle mammalle, joka hyvyyttään näytti sedälle adapterin paikan ja tietenkin salimammalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ni mikä se noista vaihtoehdoista nyt oli? Oletko epävarma, ujo vai mistä kokemuksista puhut?
Monivalinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samalla turvallisesti parisuhteessa...
Taitaa olla vain kevyestä hauskanpidosta kyse 🥺
Kutsutko itseäsi kevyeksi?
Sinulle tämä taitaa olla sitä. Siltä ikävä kyllä vaikuttaa. Et aio koskaan tehdä mitään irl. Eikö niin?
Aikamoinen pessimisti. Etpähän ainakaan pety, kun tajuat odottaneesi koko elämäsi.
Minun pitää lopettaa tämä, tämä on ihan kauheaa 😥
Ihastuksella olis pitkä vapaa just nyt. Ajattelen, että jossain rinnakkaisulottuvuudessa hän pakkaa kimpsunsa ja kampsunsa ja ajaa luokseni juuri nyt. Sitten näen hänen autonsa kääntyvän pihaan. Menen ulos vastaan ja olen pihanurmella heti halaamassa häntä kun hän astuu ulos autosta. "Ihanaa, että tulit! Menikö matka hyvin?", sanon ja pussaan häntä kaulalle. Sitten otan hänen laukkunsa ja kannan ne sisälle. Sauna on valmiiksi lämmin. Sen jälkeen grillaamme ja avaamme valkkaripullon. Viisas ymmärtää mitä sen jälkeen tapahtuu, ja tyhmälle ei kannata kertoa. ;)
Kaivatulla useat rillit, kullitetut neliskanttiset, siniset virkalasit ja kahdet ruskeat (pyöreät ja neliskanttiset) kilpikonnalasit. Harmillisen vähän käyttää näistä mitään, sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ujous tai epävarmuus ei estänyt menemästä yhteen matamin kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelette. Ei kukaan rillipäihin ihastu.
Minä ihastuin. Ei vaan yleensä käytä laseja siellä. Menee varmaan huuruun tai jotain.
Oletteko kaivattusi kanssa kylmäkköjä?
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. En ikinä tekisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan. En ikinä tekisi niin.
No mitä tämä sitten on??? Osaatko yhtään asettua toisen asemaan vai pyöriikö maailma niin oman navan ympärillä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivatullasi silmälasit? Jos on, minkälaiset pokat?
En oo ainakaan nähnyt. Mulla oli, kun tavattiin ja ei oo enää.
Miksi matamin kanssa ei ujostuta?
Vierailija kirjoitti:
Hurmaava Tmies :)
En voi kieltääkään.
Btw, olisin tänään tullu jutteleen kun oltiin melkein kahdestaan. Jos olisit ees vilkassu mua.
Masennusta voi hoitaa myös suklaalla, ettei tarvitse koko aikaa palstailla.