Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivatullasi silmälasit? Jos on, minkälaiset pokat?
On, pyöreät.
Siksi kaunis, ankara mutta koskematon luonto ja sen mittavat mahdollisuudet minut syleilyynsä saa.
Olis kiva tietää miten sun mielestä tämä koko kuvio meni. Oliko väärinymmärryksiä tms? Vai ahdistuitko tosissaan mun ihastumisesta niin paljon. En vieläkään ymmärrä mitä yhtäkkiä tapahtu.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää miten sun mielestä tämä koko kuvio meni. Oliko väärinymmärryksiä tms? Vai ahdistuitko tosissaan mun ihastumisesta niin paljon. En vieläkään ymmärrä mitä yhtäkkiä tapahtu.
Milloin tapahtuneista asioista puhut?
Sinä jo matkalla muualle - mielessäsi ja konkreettisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän voisi olla minultakin, mutta ei ole. Nn sivusta
G: kerro jotain viimeisimmästä kuvasta, jonka olet kaivatustasi nähnyt.
Eräs hyttynen alkaa inisemään heti pimeän tultua, yritän huitoa sitä käsilläni koskaan osumatta siihen. Ensi yönä yritän puhumalla, kaipaan ääntäsi.
No oli miten oli. Sinua kovasti nyt ajatellut, uskot tai et. Ja olis kiva nähdä
Meiltä on yksi este poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Mikä se on?
Vierailija kirjoitti:
Tämä sopii varmasti monen tilanteeseen, niin mun ja kaivatunkin väliset tapahtumat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä?
Tietäjä tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä niistä?
Tietäjä tietää.
Okei ei sitten sovi
Vierailija kirjoitti:
Liikaa yleisöä veikkaan.
Toivottavasti voit hyvin, ota yhteyttä jos haluat. Semmottiis. Naiselt miehel
Tavallaan aika hullua ajatella, että se toinen osapuoli koko hommassa on todennäköisesti autuaan tietämätön tästä vuosien mittaisesta... Kaipuusta, tai miksi sitä sitten haluaa kutsua. Viitaten tuohon tenttaajaan.