Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kitisijät eivät oikeasti ketään kaipaa. Ikävöivä ja tykkäävä ihminen ottaa kyllä suoraan yhteyttä, jos ei ota ei ikävöi eikä oikein tykkääkään.
Höpö höpö. Tänne tullaan sen jälkeen kun yhteydet on otettu ja liikut tehty - ja on saatu pakit ja ajauduttu umpikujaan. Sitten tullaan tänne tuulettamaan ajatuksia ja purkamaan tunteita, kun ei enää muuta voi.
Antaa palaa sitten, mutta ei kannata liian kauan tarpoa tässä suossa. Ne oikeasti välittävät ja tykkäävät ihmiset ottavat yhteyttä ja kasvokkain tapaavat. Heihin kannattaa aikaansa ja energiaansa panostaa.
Rakastat toista
eli matamia...
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivatullasi silmälasit? Jos on, minkälaiset pokat?
Tarkistin kuvista: toiset pokat ruskeat toiset punertavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit että on koko ajan pyrky pois. Mikset siis lähde?
Rakastatko häntä edelleen?
Pohjimmiltaan siitä kyse?
Taitaa olla 😞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kitisijät eivät oikeasti ketään kaipaa. Ikävöivä ja tykkäävä ihminen ottaa kyllä suoraan yhteyttä, jos ei ota ei ikävöi eikä oikein tykkääkään.
Höpö höpö. Tänne tullaan sen jälkeen kun yhteydet on otettu ja liikut tehty - ja on saatu pakit ja ajauduttu umpikujaan. Sitten tullaan tänne tuulettamaan ajatuksia ja purkamaan tunteita, kun ei enää muuta voi.
Antaa palaa sitten, mutta ei kannata liian kauan tarpoa tässä suossa. Ne oikeasti välittävät ja tykkäävät ihmiset ottavat yhteyttä ja kasvokkain tapaavat. Heihin kannattaa aikaansa ja energiaansa panostaa.
Rakastat toista
eli matamia...
Olen hetero enkä rakastu naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastat toista
eli matamia...
Olen hetero enkä rakastu naisiin.
Jääkää te kitisemään.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään illalla..
mutta et halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Onko kaivatullasi silmälasit? Jos on, minkälaiset pokat?
Tarkistin kuvista: toiset pokat ruskeat toiset punertavat.
Käytän vaan niitä toisia.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään illalla..
Huomenna olisin isolla kirkolla, mites silloin onnistuisi?
Sinulla ei ole aikomustakaan nähdä koskaan.
Tomiiii, ootko täällä? Mulla on ikävä meijän insta keskustelujaaaaaaaa😅😅😅 mulla on uusii kuviiki 😁
Vierailija kirjoitti:
Onpahan
Ei ole. Vuodesta toiseen aina sama. Minulta loppuu voimat.
Vierailija kirjoitti:
Pitää mennä nukkumaan 😴
Unten maille hetkeksi
Haluan nähdä kaivattuni tällä viikolla. Muikkeli olen ja miestä ikävöinyt
Vierailija kirjoitti:
Mihin rakastuit hänessä?
En tiedä
Tummanruskeat muovipokat, muoto neliön ja soikion väliltä. Yläreunasta vähän tummemmat kuin alareunasta.