Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Hyvä viikonloppu takana. Toivottavasti sinullakin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Olisitko valmis luopumaan nykyisestä asunnostasi vuoden sisällä kaivattusi takia?
Olisin, vaikka rakastankin tätä kotia ja paikkaa. Päätin muuttaessani etten kiinny tähän niin kuin entiseen asuntoon. Viimeksi viime viikolla mietin, että joo, voisin lähteä täältä ja tämä siitä, kun kävin kylässä uusissa asunnoissa. Tapasin kaipaamani aikoinaan muuton keskellä.
Äläpä mene minnekään. Pidän kiinni sinusta niin kauan kuin annat pitää, Aarteeni.
voiko keskustella yksäreissä?
Eka viesti tänne sulle tänään. Et sinä unohdu. Odotan sulta sitä mistä laitoin viestiä mutta sitäkin enemmän haluaisin kertoa kuinka ikävä mulla on sua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle kirjoitti:
Ihaniin silmiisi sukeltaisin, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Miksi et sano tätä minulle irl?
En tahdo sanoa irl.
Joku sivusta vastasi.
Heräsin. Tiedät.
Sinä vain. Ikävä!.
Sait minut hyvin mietteliääksi avoimella viestinnällä. Tuntuu siltä, että olet tosissasi. Tiedän että kirjoittamiasi asioita voisi olla vaikea sanoa ääneen.
En saa mielestä sinua...
Nuku hyvin <3
Nukahdan ajatukseen sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. Toivon, että saat nukuttua hyvin ja minäkin. Taas tuli yksi päivä lisää väliimme.. Alat lipua yhä kauemmaksi ja minä koitan pyristellä eteenpäin. Rakastan edelleen ja aina.
Se on niin harmi, että todellisuudessa tuota ei sun puolelta ole.
Hyvää yötä halein suukoin elämäin kaunottarelle mieheltä 30km päästä, huomiseen.
M####i, elämäni rakkaus, kaipaan sinua. Kaipaatkohan sinäkin minua. Luin joskus tarinasi koodin ja sen mukaan toimin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisin heti jotain asialle, jos vain voisin. Mutta tässä tilanteessa en voi.
Vmp
Ei ole, vaan ihan totta. Kun on blokattu, niin eipä siinä voi mitenkään tungetella. Eli eipä lueta taaskaan niitä omia oletuksia toisten tilanteisiin. Kaipailen täällä, koska pienintäkään merkkiä siitä, että hän tykkäisi myös minusta, ei ole.
Eikö kannata hyväksyä ja jatkaa jo eteenpäin?
Ei. Arvokkaimpien asioiden tavoittelu on hidasta ja vaikeaa. Jaloimpia asioita ei saavuteta helpointa tietä kulkien.
💖
En tahdo sanoa irl.