Miesystävä tapaa ystäväni tänään ensimmäistä kertaa. Pelkään että hän nolaa itsensä ja minut
Ystäväni ja etenkin heidän miehet ovat akatemisesti koulutettuja. On viiniklubin pj ja muutenkin intellektuelleja ihmisiä. Tapailemani mies ei ehkä ihan sovi siihen muottiin. Pelottaa, että hän tilaa esimerkiksi lehtipihvin ja maalaisranskalaiset oluella kun muut tilaavat vähän hienompaa ruokaa ja laatuviinejä. Tai että hän alkaa keskustella potkupallosta tai olympialaisista. Sellaiset ei meitä muita kiinnosta.
Kommentit (23)
Kiva deitti olet miesystävällesi. Lopeta suhde, jos häpeät häntä. Saisi olla toisinpäin.
Taitaa vika olla sinussa kun olet tuollaisen miehen itsellesi ottanut.
Joisin kaljan yhdellä hörppäyksellä ja kantaisin niska-perseotteella ne nörtit jorpakkoon sieltä.
t. Rami
Enpä tunne itseni lisäksi ketään akateemista, joka ei keskustelisi jalkapallosta tai varsinkaan olympialaisista. Itse en ole kiinnostunut urheilusta, mutta urheiluun liittyvät ilmiöt kiinnostavat.
Hui! Luin vahingossa, että hän tappaa ystäväsi...
Jos ruokalistalla on lehtipihvi ja ranskikset niin miksi ei saisi tilata?
Ja seurustelet hänen kanssa, koska...?
Ravintolaan lähdetään nauttimaan seurasta ja sellaisesta ruuasta ja juomasta josta itse pitää.
Taas vaihteeksi tämä aloitus. Kuinka monta uutta miesystävää olet esitellyt, sata ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen kuten ystävänikin, joten emme moista tilaa, vaan esim. Chablista eettisesti tuotetun foie grasin kanssa. Kevyt vinegrettisalaatti kylkeen, ja pääruoka voi olla vaahdotettu latva-artisokkapyree.
Häpeäisin silmät päästä jos mies tilaisi jotain ranskanperunoita saatika pihviä, kun niissä ei varsinaisesti ole mitään hienoa tai maukasta.
Miksi persjalkaisten perunanenäisten maatiaisnaisten pitää larpata jotain aatelisia? MIKSI? 😀
Taas nähdään miten naurettavia ihmisiä akateemiset on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen kuten ystävänikin, joten emme moista tilaa, vaan esim. Chablista eettisesti tuotetun foie grasin kanssa. Kevyt vinegrettisalaatti kylkeen, ja pääruoka voi olla vaahdotettu latva-artisokkapyree.Häpeäisin silmät päästä jos mies tilaisi jotain ranskanperunoita saatika pihviä, kun niissä ei varsinaisesti ole mitään hienoa tai maukasta.
Syö omaa paskaasi
Akateemisuus ja tekohienostuneisuus ovat kaksi ihan eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen akateeminen kuten ystävänikin, joten emme moista tilaa, vaan esim. Chablista eettisesti tuotetun foie grasin kanssa. Kevyt vinegrettisalaatti kylkeen, ja pääruoka voi olla vaahdotettu latva-artisokkapyree.Häpeäisin silmät päästä jos mies tilaisi jotain ranskanperunoita saatika pihviä, kun niissä ei varsinaisesti ole mitään hienoa tai maukasta.
Akateemiset ovat tavallisia ihmisiä, jotka tilaavat ravintolasta tavallisia annoksia ja puhuvat tavallisista asioista. Pieni on joukko, joka kokoontuu ravintolaan puhumaan ranskalaisen filosofian muutoksista 1960-luvulla.
Sinä todella kierrätät miehiä kun jatkuvasti on uutta tarinaa.
Voisin minäkin sinua kerran kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja seurustelet hänen kanssa, koska...?
Ravintolaan lähdetään nauttimaan seurasta ja sellaisesta ruuasta ja juomasta josta itse pitää.
Jos tarina olisi totta, ei noin paskantärkeä ap olisi ottanut miestä jota mahdollisesti pitäisi joskus hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akateemiset ovat tavallisia ihmisiä, jotka tilaavat ravintolasta tavallisia annoksia ja puhuvat tavallisista asioista. Pieni on joukko, joka kokoontuu ravintolaan puhumaan ranskalaisen filosofian muutoksista 1960-luvulla.
Näin on minunkin mielestäni. AP voi nyt avartaa heidän mieltään kertomalla omasta viihtymisestään ja kirjoittelustaan vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai sillä väliä jos se on komea mies niin se saa nolata sinut ja mokata.
Aivan sun mies on katumaasturimies. Ja jos on lihaksikas ja voittaa tappelut, niin hän on lopussa se joka seisoo älykkäimpänä pystyssä. Älykkäin voittaa tappelut. Kaikki muu älykkyys on keinotekoista vehtailua.
Jos nää aloittaa akateemisen vinoilun ja sun mies dumppaa niitä daijuun, niin hän on porukan Einstein. Voi sitten syödä lehtipihvin ja lohkoperunat ja muiden sapuskat sen lisäksi.
Sitten menette nussimaan, mutta saunan kautta lauantaisin.
Ei kai sillä väliä jos se on komea mies niin se saa nolata sinut ja mokata.