Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Kaivatun kaivattu lienee blokannut numeroni Signalissa. Hieman kyllä huvituin, kun huomasin hänen numeron näkyvän toisessa paikassa mut ei siellä. Jotain sekin kertoo. :D
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko jutella vielä toisella palstalla hetki?
Missä niistä
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut rakastetuksi ja pitkäaikaiseksi kumppaniksi, jopa loppuelämän. Olen valmis panostamaan ja tekemään kaiken, että se onnistuisi. Toivon, että voisimme olla yhdessä lähitulevaisuudessa. Asiat täytyy vain saada etenemään siihen suuntaan. Voit kertoa missä on haasteita?
Sinussa😂
Vakalla on kansi vai miten se oli.
Ihaniin silmiisi sukeltaisin, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaanko jutella vielä toisella palstalla hetki?
Missä niistä
plussalla
Vierailija kirjoitti:
Haluan sinut rakastetuksi ja pitkäaikaiseksi kumppaniksi, jopa loppuelämän. Olen valmis panostamaan ja tekemään kaiken, että se onnistuisi. Toivon, että voisimme olla yhdessä lähitulevaisuudessa. Asiat täytyy vain saada etenemään siihen suuntaan. Voit kertoa missä on haasteita?
Eiköhän se ole jo aikamoinen haaste, jos näinkin vakavia suunnitelmia tehdään anonyymilla palstalla?
Ajattelen sinua. Toivon, että saat nukuttua hyvin ja minäkin. Taas tuli yksi päivä lisää väliimme.. Alat lipua yhä kauemmaksi ja minä koitan pyristellä eteenpäin. Rakastan edelleen ja aina.
Naiselle kirjoitti:
Ihaniin silmiisi sukeltaisin, rakas. Olisitpa sylissäni hellittävänä. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Miksi et sano tätä minulle irl?
Kauniita unia kedon kauneimmalle kukalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi kun sanot että olet pyrkinyt eroamaan?
Siis koska suhde on kuollut jo kauan sitten?
kiitos tiedosta
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sinua. Toivon, että saat nukuttua hyvin ja minäkin. Taas tuli yksi päivä lisää väliimme.. Alat lipua yhä kauemmaksi ja minä koitan pyristellä eteenpäin. Rakastan edelleen ja aina.
🤗
Olis kiva tavata kesän aikana. Hyvää yötä!
Henna, ikävä on, laita jotain vaikka Pinterestiin, tai jonnekin.
Sinun kanssa voisi ulkoilu olla oikein mukavaa. 😍
Voi ei kävelin mun catepillar kengät puhki. Taidan tarvita uudet sellaiset. Kestivät noin 9 kuukautta 10 - 25 km päivittäistä kävelyä. 👌 Tänäänkin tullut harrastettua liikuntaa noin 7 tuntia. 😄
Teini pojat huusivat minulle että hyvä perse. Tää on niin perus mitä saa ulkona kuulla. Ja joku random lapsi huusi minun perääni. Pieni nainen se on susikoira. Ei juma. Ollaan sitten pieni nainen. 😆
Hyvän yön haleja ja pusuja maailman ihanimmalle.
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Siis koska suhde on kuollut jo kauan sitten?