Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
25.06.2023 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (12534)

Vierailija
2781/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 🌺

Sunnuntaina tapaaminen? 😊

Sopisi paremmin kuin hyvin. Luulin että et ole sillon vielä kotona. Naiselle? Ota yhteyttä

Hauska kuulla! Voisin tulla sun kotiovelle, jos sopii? Onkohan varmasti oikea osoite? 😊 Iltapäivällä johonkin aikaan? 

Tähtään tosissaan sunnuntaihin 😊👍 Laita vahvistus osoitteesta ja ajasta.

Vierailija
2782/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ah, sainpahan ainakin vastauksen pienellä sievällä kiristyksellä. Olishan se ollut kiva kertoa kaikki nämä tunteet sulle ääneen mutta siihen et antanut mahdollisuutta. Harmi. Et unohdu helpolla, sen tiedän. Oon itkenyt varmaan kokonaisen järven verran. Olit ja olet ihana. Paitsi sun käytös ihan viimeisillä metreillä. Se ei ollut ihanaa. Toivon että muistaisit myös itsesi välillä. Etkä eläis jonkun toisen elämää. Tai toisten. Olisit ansainnut parempaa.

Niin olisin.

Hauska tutustua!

Tulit sivusta joten mainitse se.

Teen mitä haluan. Ole hiljaa tai pistän sulle tutin suuhun. Ok?

Ootko taas se trolli joka vei yks päivä lapset uimaan. Joku rölli tuli sivusta myös omaan aloitukseen ilmoittamatta. Hupinsa kullakin

Noup. AteistiMaria. Moikku vaan!

Lopettakaa sotkeminen. Ei ole kivaa että omat viestit hukkuu kaiken sotkun alle. T. Ap

Saa kommentoida. Nyt liike on käynnissä. Lopettakaa kiusaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2783/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanuolia satelee, mikä nyt on.... 😨

Vierailija
2784/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 🌺

Sopisi paremmin kuin hyvin. Luulin että et ole sillon vielä kotona. Naiselle? Ota yhteyttä

Hauska kuulla! Voisin tulla sun kotiovelle, jos sopii? Onkohan varmasti oikea osoite? 😊 Iltapäivällä johonkin aikaan? 

Et taida olla kaipaamani? Olen antanut hänelle osoitteen. Ei ole kyllä käynyt tähän mennessä. Ottaisit hänet kyllä vastaan jos hän ilmoittaisi etukäteen.

Voin ilmoittaa nyt: Nähdäään sunnuntai 2.7. iltapäivällä johonkin aikaan 😊

Vierailija
2785/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 🌺

Tähtään tosissaan sunnuntaihin 😊👍 Laita vahvistus osoitteesta ja ajasta.

Se vaatii irl yhteydenoton. Uskallatko?

Olen laittanut 

Vierailija
2786/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.

Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.

Kuinka vaikuttavaa asettaa tällä tavalla toisten etu oman edelle. Jumala antakoon Sinulle sen mitä sydämesi kaipaa.

Uskovat tuntevat näemmä huonosti kirjansa. Jumalahan ei anna ihmiselle sitä minkä tämä _haluaa_ vaan sen mitä tämä _tarvitsee_. Turha siis rukoilla puhtaiden halujensa perusteella.

Sivusta

Outo sanonta. Kuka tarvitsee pskaa niskaansa vuosikymmenestä toiseen? Siksi en usko satukirjoihin, enkä kuulu kirkkoon.

Ei se mikään sanonta ole vaan käytännössä koko Raamatun sisältö. Jumala tietää ihmistä paremmin.

Sama edeltä (joka ei usko kuin itseensä)

Miksi jumala haluaa upottaa toiset pskaan ja nostaa toiset jalustalle? Mitä sillä saavutetaan?

Tasapainoa. Kässäätsä?

En kyl kässää ja siks jää kirkolta aneet saamatta.

Harmi, tuu joskus kuunteleen luentoa! Ihan simppeleitä asioita loppupeleissä. En mäkään kuulu kato kirkkoon ollenkaan. Etsin myös miestä joka pitää mut aisoissa ja joka ripittää mua jokainen sunnuntai koska se ei ole mun lempisiivouspäivä. T. Ateisti-Maria

Kato kun osaan ajatella ihan ite, en tartte sillai ajatushautomoita ollenkaan. Toivottavasti on sulle kuitenkin tuottoisa bisnes, ei kuitenkaan mun kanssa.

Ok, ei hätää. Tärkeintä on tarkoitus kun on tehtävä. Rahanhimo on ohimennyttä aikaa. Jos muutat mielesi niin kuuntele joskus ehkäpä. Kivaa jatkoa!

Miksi te siinä tapauksessa kierrätte kerjäämässä vanhuksilta testamentteja? Todella pyyteetöntä toimintaa pikku uskossanne. Hyvää jatkoa hyväuskoisten höynäytettävien parissa!

Ei ole kyse sellaisesta. Etsi muualta.

Siitä juuri on kyse. KD on käärme uskovaisen muodossa kuten Sipiläkin. Ihmekös uskovaisten tavara on yhteistä.

En ole uskovainen.

En minäkään, siksi osaan katsoa ulkoapäin neutraalisti.

Vierailija
2787/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä puhutaan jotain ateisteista ja jumalasta?

Vierailija
2788/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.

Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.

Kuinka vaikuttavaa asettaa tällä tavalla toisten etu oman edelle. Jumala antakoon Sinulle sen mitä sydämesi kaipaa.

Uskovat tuntevat näemmä huonosti kirjansa. Jumalahan ei anna ihmiselle sitä minkä tämä _haluaa_ vaan sen mitä tämä _tarvitsee_. Turha siis rukoilla puhtaiden halujensa perusteella.

Sivusta

Outo sanonta. Kuka tarvitsee pskaa niskaansa vuosikymmenestä toiseen? Siksi en usko satukirjoihin, enkä kuulu kirkkoon.

Ei se mikään sanonta ole vaan käytännössä koko Raamatun sisältö. Jumala tietää ihmistä paremmin.

Sama edeltä (joka ei usko kuin itseensä)

Miksi jumala haluaa upottaa toiset pskaan ja nostaa toiset jalustalle? Mitä sillä saavutetaan?

Tasapainoa. Kässäätsä?

En kyl kässää ja siks jää kirkolta aneet saamatta.

Harmi, tuu joskus kuunteleen luentoa! Ihan simppeleitä asioita loppupeleissä. En mäkään kuulu kato kirkkoon ollenkaan. Etsin myös miestä joka pitää mut aisoissa ja joka ripittää mua jokainen sunnuntai koska se ei ole mun lempisiivouspäivä. T. Ateisti-Maria

Kato kun osaan ajatella ihan ite, en tartte sillai ajatushautomoita ollenkaan. Toivottavasti on sulle kuitenkin tuottoisa bisnes, ei kuitenkaan mun kanssa.

Ok, ei hätää. Tärkeintä on tarkoitus kun on tehtävä. Rahanhimo on ohimennyttä aikaa. Jos muutat mielesi niin kuuntele joskus ehkäpä. Kivaa jatkoa!

Miksi te siinä tapauksessa kierrätte kerjäämässä vanhuksilta testamentteja? Todella pyyteetöntä toimintaa pikku uskossanne. Hyvää jatkoa hyväuskoisten höynäytettävien parissa!

Ei ole kyse sellaisesta. Etsi muualta.

Siitä juuri on kyse. KD on käärme uskovaisen muodossa kuten Sipiläkin. Ihmekös uskovaisten tavara on yhteistä.

En ole uskovainen.

En minäkään, siksi osaan katsoa ulkoapäin neutraalisti.

En usko. Minä osaan.

Vierailija
2789/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta, voisimmeko puhua kiihkottomasti uskonasioista?

Vierailija
2790/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiva puhua. Haluatko puhua jostakin? Ole hyvä, sekaan mahtuu kyllä muitakin asioita.

Vierailija
2791/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kertoi rukoilleensa jumalalta kaivattuaan ja sille kerrottiin ettei jumala ole mikään hyvä haltia toteuttamassa toiveita. Sitten joku hermostui kun jumala noin ylipäänsä mainittiin, ja alkoi haastaa kaikkien kanssa, katsantokannasta viis.

Vierailija
2792/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 🌺

Et taida olla kaipaamani? Olen antanut hänelle osoitteen. Ei ole kyllä käynyt tähän mennessä. Ottaisit hänet kyllä vastaan jos hän ilmoittaisi etukäteen.

Ilomielin mutta tarvin irl siitä tiedon. En aukaise aina ovea jos en tiedä kenenkään tutun olevan tulossa. Hengaan lähes nakusillaan kotona.

Vierailija
2793/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi 🌺

Sopiiko?

Vierailija
2794/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoo syliin.

Vierailija
2795/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohops! Nyt lipsahti tuo viesti vähän väärään paikkaan 😅

Vierailija
2796/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tahtoo syliin.

Oletko lapsi vai holhottava?

Vierailija
2797/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on minun tuleva mieheni? Onko sellaista enää minulle? Olen kyllä hyvin itsenäinen mutta elämän matkakumppani olisi kiva! Mitä teille muille kuuluu tällä saralla?

Vierailija
2798/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näin sut, mä näin sut ihana mies pitkästä aikaa 💕😘

Vierailija
2799/12534 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: