Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (12534)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakas Jumala. Auta minua. Auta. En jaksa enää itkeä tämän asian takia.
Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.
Kuinka vaikuttavaa asettaa tällä tavalla toisten etu oman edelle. Jumala antakoon Sinulle sen mitä sydämesi kaipaa.
Uskovat tuntevat näemmä huonosti kirjansa. Jumalahan ei anna ihmiselle sitä minkä tämä _haluaa_ vaan sen mitä tämä _tarvitsee_. Turha siis rukoilla puhtaiden halujensa perusteella.
SivustaOuto sanonta. Kuka tarvitsee pskaa niskaansa vuosikymmenestä toiseen? Siksi en usko satukirjoihin, enkä kuulu kirkkoon.
Ei kyse ollut kirjasta vaan puhtaasta totuudesta. Suvaitsevaisuutta?
Määrittele puhdas totuus. Sellaista ei ole, paitsi jokaisella omansa. Suvaitsevaisuus on yksilökohtaista.
Kyllä olet yksinkertainen ihminen. Älä ihmettele kun et yksinkertaisesti ymmärrä.
Eli toisin sanoen, et osaa itsekään selittää tai tiedä, joten kiertelet.
Tuo on suvaitsevaisuushöpisijä joku eri, joka huvikseen tuli sekoittamaan.
Kristinuskoisille totuus kuitenkin on just se raamattu. Sehän on jumalan sana, eikä jumala ole erehtyväinen (toisin kuin ihminen).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekin (M) rukoilen Kaivattuni puolesta (N) ja vaikka meillä ei ole mitään mahdollisuuksia päästä yhteen, rukoilen ihmettä, jossa mitään pahaa ei tapahtuisi kenellekään, mutta päätyisimme yhteen.
Kuinka vaikuttavaa asettaa tällä tavalla toisten etu oman edelle. Jumala antakoon Sinulle sen mitä sydämesi kaipaa.
Uskovat tuntevat näemmä huonosti kirjansa. Jumalahan ei anna ihmiselle sitä minkä tämä _haluaa_ vaan sen mitä tämä _tarvitsee_. Turha siis rukoilla puhtaiden halujensa perusteella.
SivustaOuto sanonta. Kuka tarvitsee pskaa niskaansa vuosikymmenestä toiseen? Siksi en usko satukirjoihin, enkä kuulu kirkkoon.
Määrittele puhdas totuus. Sellaista ei ole, paitsi jokaisella omansa. Suvaitsevaisuus on yksilökohtaista.
Kyllä olet yksinkertainen ihminen. Älä ihmettele kun et yksinkertaisesti ymmärrä.
Ei, kyllä vastasin mutta sinä et ymmärrä mitään. Miksi siis tuhlaisin aikaani? Mua alkaa jo naurattamaan nämä kommentit. Tekisi mieli aina kysyä että eksä tiedä v i t t u kuka minä olen? 😂🐒
En, en tiedä, eikä kiinnosta. Joku nobody. 😂
Hitto kun ootte pahalla päällä.
Haluan kertoa teille että naapurini imuroi juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Edes se.
Löytyykö tästä ketjusta roskaa joka täytyisi imauttaa tyhjiöön?
Vierailija kirjoitti:
Miten olis koko ketju?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö muuten, että nainen on rakennettu eritavalla kuin mies?
Nainen on tunteellinen ja helposti tunteidensa vietävissä. Tunne-elämä ja aistimaailma ohjaa usein naisen käyttäytymistä. Nainen on herkkä ja tarvitsee paljon hellyyttä. Naisessa oleva hellyys on erittäin voimakasta, joka näkyy selvästi äidin ja lapsen välisessä suhteessa. Nainen haluaa huolehtia ja hoivata monia asioita. Nainen käsittelee sisässään monta asiaa kerrallaan, jonka ansiosta nainen kykenee yhtä aikaa kutomaan sukkia ja laittamaan ruokaa sekä hoitamaan lapsiaan. Nainen haluaa miehen osallistuvan kaikkiin perheen yhteisiin asioihin. Nainen haluaa miehen ottavan perheessä sen vastuun, joka kuuluu miehelle. Nainen tarvitsee turvallisen miehen, joka pystyy täyttämään naisen elämässä olevat tarpeet.
Terveisin andropausissa oleva sairaalloisen lihava muka uskovainen mies.
Läskiperse.
Paskamaha.
Riita poikki ja voita väliin -no ehkä tässä tapauksessa jätetään se voi pois
Voin kanssa masut liukuu paremmin vastakkain. 😁 Sivusta.
Hyvä pointti. Laitetaan voita väliin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään sanonta ole vaan käytännössä koko Raamatun sisältö. Jumala tietää ihmistä paremmin.
Sama edeltä (joka ei usko kuin itseensä)Miksi jumala haluaa upottaa toiset pskaan ja nostaa toiset jalustalle? Mitä sillä saavutetaan?
Jumala on kokoomus, eriarvoisuus ja tuloerot. Ihan vaan koska voin.
Jumala on mitä ikinä haluaa ja me olemme mitä hän ikinä haluaa. Arvostusta mitätön ihminen.
Hän joku eri.
Aiemmalle: mistä minä tiedän. Kerroin vain mikä on kirjan sisältö - jumala tietää ihmistä paremmin ja antaa tälle mitä tämä tarvitsee, eikä suinkaan sitä, mitä tämä sattuu kulloinkin haluamaan. Jumala ei ole mikään hyvä haltia tässä sadussa.
Se sama edeltäEi varmastikaan haltia, koska sana on haltija. Tämä kertoo teistä ja ns. uskossanne kaiken.
Sana on nimenomaan haltia. Ja kuten jo kerroin, en ole uskossa lainkaan, mulla vain on sivuopintoina ollut uskontotieteitä aikoinaan ja siksi tiedän raamatun tulkitsemisesta tavista enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas.
Kuin myös, rakas. Haluaisitko kysyä jotain? Ja tunniste siitä, että olet rakkaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään sanonta ole vaan käytännössä koko Raamatun sisältö. Jumala tietää ihmistä paremmin.
Sama edeltä (joka ei usko kuin itseensä)Miksi jumala haluaa upottaa toiset pskaan ja nostaa toiset jalustalle? Mitä sillä saavutetaan?
Tasapainoa. Kässäätsä?
En kyl kässää ja siks jää kirkolta aneet saamatta.
Harmi, tuu joskus kuunteleen luentoa! Ihan simppeleitä asioita loppupeleissä. En mäkään kuulu kato kirkkoon ollenkaan. Etsin myös miestä joka pitää mut aisoissa ja joka ripittää mua jokainen sunnuntai koska se ei ole mun lempisiivouspäivä. T. Ateisti-Maria
Kato kun osaan ajatella ihan ite, en tartte sillai ajatushautomoita ollenkaan. Toivottavasti on sulle kuitenkin tuottoisa bisnes, ei kuitenkaan mun kanssa.
Ok, ei hätää. Tärkeintä on tarkoitus kun on tehtävä. Rahanhimo on ohimennyttä aikaa. Jos muutat mielesi niin kuuntele joskus ehkäpä. Kivaa jatkoa!
Kahvihetki parvekkeella se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä vastasin mutta sinä et ymmärrä mitään. Miksi siis tuhlaisin aikaani? Mua alkaa jo naurattamaan nämä kommentit. Tekisi mieli aina kysyä että eksä tiedä v i t t u kuka minä olen? 😂🐒
En, en tiedä, eikä kiinnosta. Joku nobody. 😂
Auts! No sekin vielä. Olet sinäkin oikeassa! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes se.
Minäkin olen tänään imuroinut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala on kokoomus, eriarvoisuus ja tuloerot. Ihan vaan koska voin.
Jumala on mitä ikinä haluaa ja me olemme mitä hän ikinä haluaa. Arvostusta mitätön ihminen.
Hän joku eri.
Aiemmalle: mistä minä tiedän. Kerroin vain mikä on kirjan sisältö - jumala tietää ihmistä paremmin ja antaa tälle mitä tämä tarvitsee, eikä suinkaan sitä, mitä tämä sattuu kulloinkin haluamaan. Jumala ei ole mikään hyvä haltia tässä sadussa.
Se sama edeltäEi varmastikaan haltia, koska sana on haltija. Tämä kertoo teistä ja ns. uskossanne kaiken.
Olet väärässä. Voi käyttää kumpaa muotoa tahansa: haltia tai haltija. Molemmat ovat yhtä oikein. Besserwisseröintiyrityksesi karahti siis omaan nilkkaasi.
Ja uskikset haluaa käyttää tätä luonnotonta muotoa, sopii hyvin satuaatteeseen. Itse uskon enemmän joulupukkiin, ellen jopa pucciin.
Sehän oli ateisti, joka sitä sanaa käytti ;)
Vierailija kirjoitti:
Täällä! T. Roska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen olis tässä tehnyt? Niinpä
Nainen ei olisi edes mennyt tekemään tuota.
Pitääkö aina mollata miehiä?
Kuten sanoin, rukoilen vain jumalaa, joka auttaa minua pyrkimyksissäni tulla onnelliseksi. Jos kristittyjen Jumala ei siinä auta, ei ole mitään syytä rukoilla häntä. Rukoilen vain jumalaa, joka osoittautuu eläväksi ja minulle hyvää tahtovaksi.