Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin Red Dead Redemption 2 -pelin, kun sitä kehuttiin kaikkien aikojen parhaaksi peliksi. Ei ole.

Vierailija
25.06.2023 |

Mitä tässä edes pitäisi tehdä? Ukko liikkuu todella kömpelösti näissä Rockstarin peleissä verrattuna muiden pelistudioiden peleihin. Kentät isoja, mutta tyhjiä.

Nyrkkitappelussa huomaa miten ankea peli on. On se toki GTA V parempi, mutta sehän on jo 10 vuotta vanha peli.

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

RDR1 oli minusta vielä parempi, mutta nautin kyllä suunnattomasti myös rdr2:sta. Luultavasti näin päin, koska odotukset olivat järjettömät kakkoselle. Minusta pelattavuus oli jees, maisemat upeita, kaikkea pientä tekemistä oli paljon, jengi oli kiehtova, kaikki oli vähintään hyvää. Mutta pelaan nykyään melko vähän, joten ehken ole paras peliarvioija. Olen nelikymppinen nainen.

Vierailija
22/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

RDR1 oli minusta vielä parempi, mutta nautin kyllä suunnattomasti myös rdr2:sta. Luultavasti näin päin, koska odotukset olivat järjettömät kakkoselle. Minusta pelattavuus oli jees, maisemat upeita, kaikkea pientä tekemistä oli paljon, jengi oli kiehtova, kaikki oli vähintään hyvää. Mutta pelaan nykyään melko vähän, joten ehken ole paras peliarvioija. Olen nelikymppinen nainen.

Tämmöinen juoni uppoaa varmasti naisiin paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on avoin maailma, niin pitäisi pystyä touhumaan kaikkea.

Mitä sitten ei pysty touhuamaan? Nimeä jokin avoimen maailman peli, jossa on mahdollista touhuta aivan kaikkea? Ilman minkäänlaisia itse tehtyjä muutoksia peliin, tietenkin.

Vierailija
24/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan ymmärrä siitä pelistä mitään. Mitä siinä pitäisi tehdä? Sen ukon terveysjututkin ovat täyttä hepreaa. Ei koskaan tiedä milloin pitää syödä tai nukkua. Miksi eivät laittaneet siihen selviä lukuja joista näkee kun ne laskee?

Vierailija
25/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta GTA Vice City tai San Andreas. Hakkaa 100-0 nuo uudemmat.

Vierailija
26/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se peli todella pyytää että tottuun sen rytmiin, kaikki kestää aina vähän liiankin kauan. Mutta jos tottuu niin hyvä on mielestäni.

Vierailija
27/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan ymmärrä siitä pelistä mitään. Mitä siinä pitäisi tehdä? Sen ukon terveysjututkin ovat täyttä hepreaa. Ei koskaan tiedä milloin pitää syödä tai nukkua. Miksi eivät laittaneet siihen selviä lukuja joista näkee kun ne laskee?

Nimenomaan. Ei hajuakaan mitä siinä pitäisi tehdä ja vaikuttaako mikään mihinkään. Jotain ihme systeemejää siinä on taustalla joita ei selitetä, pitäisi tehdä sitä sun tätä ja sitten saada jotain tasoja sitä kautta mutta ei hajuakaan onko niillä mitään merkitystä. Valtava epämääräisyys vaivaa tätä peliä.

Vierailija
28/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkua ei välttämättä tarvitse. Terveyspalkki on se vasemmalla näkyvä sydän, energiapalkki on puolestaan se salama. Molemmat täyttyvät tai laskevat syömällä, juomalla ja tupakoinnilla.

Mitä aloitukseen tulee, jokaisen ei tarvitse pitää samoista asioista. Mutta tämähän oli vain syy päästä nälvimään suosituista peleistä pitäviä ja pelaavia naisia. Näitä ketjuja on nähty täällä aiemminkin.

Vierailija
29/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sitten ei pysty touhuamaan? Nimeä jokin avoimen maailman peli, jossa on mahdollista touhuta aivan kaikkea? Ilman minkäänlaisia itse tehtyjä muutoksia peliin, tietenkin.

Ainakin Ubisoftin uusimmissa voit hyppiä ikkunoista sisään ja kaiken mitä voi käyttää näkee selvästi kun ne on "valaistu". Siinäkään ei voi hyppiä kuin tiettyihin paikkoihin ja Ubisoft tekee bugisia pelejä. Pitäisi pystyä vapaammin liikkumaan, kuten vaikka Tomb Raider pelissä.

Vierailija
30/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nukkua ei välttämättä tarvitse. Terveyspalkki on se vasemmalla näkyvä sydän, energiapalkki on puolestaan se salama. Molemmat täyttyvät tai laskevat syömällä, juomalla ja tupakoinnilla.

Mitä aloitukseen tulee, jokaisen ei tarvitse pitää samoista asioista. Mutta tämähän oli vain syy päästä nälvimään suosituista peleistä pitäviä ja pelaavia naisia. Näitä ketjuja on nähty täällä aiemminkin.

En nälvi, vaan olen pettynyt. Odotin enemmän, kun kuvissa näytti niin hienolta ja paljon kehuttu.

Vierailija
31/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pelannut näitä uudemman sukupolven pelejä, niin on vaikea palata takaisin vanhoihin. Tuntuvat todella ankeilta uusien pelien jälkeen.

Vierailija
32/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nämä arvostelijat, he tykkäävät tarkkaan ohjatuista putkipeleistä missä ei hetkeksikään ehdi tulla sellainen "mitäs sitten tekisi"-olo. Kun heille isketään joku laajempi ja vapaampi peli nokan eteen niin eivät he tiedä mitä siellä pitäisi tehdä kun ei ole kapeaa putkea ja sormea osoittamassa, puuttuu sellainen itseohjautuminen ilmeisesti.

Vierailija
33/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on pelannut näitä uudemman sukupolven pelejä, niin on vaikea palata takaisin vanhoihin. Tuntuvat todella ankeilta uusien pelien jälkeen.

No vähän riippuu, kun näyttää olevan muotia taas tehdä jotain palikkaukkopelejä. Tuntuu että puolet nykyajan peleistä tällaisia leegopelejä. Tietyssä mielessä tällainen tuntuu melkoiselta taantumiselta, vaikka siitä käytetäänkin jotain hienoa "art direction"-termiä.

Vierailija
34/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava Far Cry julkaistaan 2025 ja Snowdrop-pelimoottorilla varustettuna. Ubisoftin peleissä vanha eplimoottori on ollut ongelma, joten odotan uutta mielenkiinnolla.

Vierailija
35/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän nämä arvostelijat, he tykkäävät tarkkaan ohjatuista putkipeleistä missä ei hetkeksikään ehdi tulla sellainen "mitäs sitten tekisi"-olo. Kun heille isketään joku laajempi ja vapaampi peli nokan eteen niin eivät he tiedä mitä siellä pitäisi tehdä kun ei ole kapeaa putkea ja sormea osoittamassa, puuttuu sellainen itseohjautuminen ilmeisesti.

Olen arvostelija ja vertaan tätä Far Cry 6 sekä Assassin's Creen Valhallaan. Mitä nuo ovat jos eivät juuri avoimen maailman pelejä?

Vierailija
36/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta GTA Vice City tai San Andreas. Hakkaa 100-0 nuo uudemmat.

Vaikka grafiikoita pelissä on parannettu, ne tuntuvat vanhoillta kun nyt pelaa. GTA V on jo 10v vanha peli ja siltä se myös tuntuu.

Vierailija
37/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävästi vaikuttaa siltä että pelaajat ovat tyhmempiä kuin ennen.

Vierailija
38/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sillä päiväkirjallakin tekee siinä pelissä? Paljon tavaraa joiden tarkoitus on täysin hämäränpeitossa.

Vierailija
39/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Ubisoftin uusimmissa voit hyppiä ikkunoista sisään ja kaiken mitä voi käyttää näkee selvästi kun ne on "valaistu". Siinäkään ei voi hyppiä kuin tiettyihin paikkoihin ja Ubisoft tekee bugisia pelejä. Pitäisi pystyä vapaammin liikkumaan, kuten vaikka Tomb Raider pelissä.

Niin, sellaista peliä, jossa voisi "touhuta kaikkea" ei ole. Aivan samoin, kuten joka ikinen esine ei ole missään pelissä käytettävissä, ellei peli ole sellainen, jossa rakennat esineet ja ympäristösi itse.

Rdr ja rdr2 ovat pelejä, joissa hahmoilla on hyvin vähäisesti yli-inhimillisiä taitoja, eivätkä opitut taidot parane merkittävästi pelin edetessä. Mikäli on tottunut siihen, että hahmo voi kiivetä paljain käsin pystysuoraa kalliota kilometritolkulla tai uida läpi valtameren hukkumatta, voi hieman realistisempi peli olla tylsän oloinen. John Marston ei osaa edes uida, eikä opi.

Vierailija
40/92 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävästi vaikuttaa siltä että pelaajat ovat tyhmempiä kuin ennen.

Tunne johtuu vain sinusta. Et sinä muita parempi ole, vaikka niin haluat kuvitella.