Seksitön raskausaika
Saan elokuussa kolmannen lapsemme. Olemme naimisissa mieheni kanssa. Ongelma on tai en tiedä onko se edes ongelma, että seksiä meillä oli viimeksi tammikuun alussa 1 kerran kun oli talviloma niin silloin oli vain kerran ja sitä ennen silloin kun lapsemme sai alkunsa.
Onko hyväksyttävä, että olen tämän raskausajan ilman seksiä tai enkän ilman ole kun on 1 kerran ollut. Mitä muut tekisi tilanteessani. Olem puhunut, raivonnut, uhannut erota , uhannut pettää kun syntyy ym kaikki mitä keksin et kostan ettei ikinä enää ole sitten mun kans kun syntyy niin seksiä. Mikään ei tehoa. On hyvä mies, ei juo eikä polta. Ei käy baareissa koskaan. On vain töissä ja suoraan kotiin lasten luo, vapaa+ ajat on vain mun kans ja lasten kans. Tiedän ettei petä ei ole edes mahdollisuutta siihen. Et siitä ei ole kiinni. Kuulema on vain niin väsynyt kun ei ikinä ole hetkeäkään yksin sekä ettei meillä ole kahdenkeskistä aikaa koskaan. Olen sanonut et vie vanhemmilles hoitoon joskus, sanoo ettei kehtaa et nakkaa vaan muiden hoitoon lapset niinkuin muilla on tapana. Sanon et se on ainut vaihtoehto, koska minulla ei ole vanhempia ei sukulaisia eikä kavereita, joille itse voisin ne nakata et hänen se on tehtävä jos mielii vapaa- aikaa. Ei ole itselläkään vapaa- aikaa , teen 2 työtä ja silleen...tyydynkö vain seksittömyyteen ja olen koko ajan pahalla tuulella sekä lapsetkin jo ovat oppineet sanonnan " haluan avioeron, yks avioero mulle kiitos" sanovat joka päivä...kohta saan hävetä silmät päästäni kun kailottavat sitä joka paikassa.
Kommentit (121)
Tämä on toinen lapsemme, en tiedä mistä keksit kahdessa viime raskaudessa? Ja oli seksiä kyllä. Suurin osa miehistä on tupakkakorsteeneita, pettävät ja juoksevat baareissa. Omani ei. Eli mietin onko tämä hyvä syy mihinkään, edes kiukutteluun...kun ei se ole maailman vakavin asia kuitenkaan.
😂😂😂
On se vaikeaa olla ilman seksiä.
Aina te naiset vaan ajattelette klitoriksellanne, hyi. Sitä paitsi saithan tuota jo seksiä, olisit tyytyväinen.
Sellasta kirjoitti:
Tämä on toinen lapsemme, en tiedä mistä keksit kahdessa viime raskaudessa? Ja oli seksiä kyllä. Suurin osa miehistä on tupakkakorsteeneita, pettävät ja juoksevat baareissa. Omani ei. Eli mietin onko tämä hyvä syy mihinkään, edes kiukutteluun...kun ei se ole maailman vakavin asia kuitenkaan.
Sanoit että kolmas lapsi tulossa? Eli lapsia on kahdelle eri miehelle? On sellaisiakin miehiä jotka ei petä, ei juokse baareissa, ei polta tupakkaa mutta haluavat seksiä myös raskausaikana.
Sori, mutta olet väärässä. Ei tule vahinkoa vauvalle kyllä tässä vaiheessa . Et tiedä näköjään asioista yhtään mitään.
No niitä miehiä saa kyllä etsiä, jotka eivät polta eivät juo eivät käytä nuuskaa, eivät käy Ikinä baarissa eivätkä petä. Siitä vaan ettimään 😊 ette heti kyllä löydä! Minäpä löysin.
Sellasta kirjoitti:
No niitä miehiä saa kyllä etsiä, jotka eivät polta eivät juo eivät käytä nuuskaa, eivät käy Ikinä baarissa eivätkä petä. Siitä vaan ettimään 😊 ette heti kyllä löydä! Minäpä löysin.
Mistäs tiedät ettei petä? Varmaan se sinulle sitä kertoisi 😂🤭
Sellasta kirjoitti:
Mulla on tuollainen mutta meillä oli lisäksi raskausaikana säännöllistä seksiä kuten on ollut aina parinkymmenen vuoden liiton aikana.
"Mies tulee suoraan kotiin lasten luo, vapaa+ ajat on vain mun kans ja lasten kans."
--> Heh, miten paljon tälläkin palstalla on naisia jotka valittaa ettei miestä näy kotona. Nyt kun mies viettää vapaa-ajat perheen kanssa, niin siitäkin valitetaan.
Ap on "puhunut, raivonnut, uhannut erota , uhannut pettää. On koko ajan pahalla tuulella sekä lapsetkin jo ovat oppineet sanonnan " haluan avioeron, yks avioero mulle kiitos" sanovat joka päivä".
--> Lopeta! Tajuatko millaisen mallin annat lapsillesi!!
Ps. Itsetyydytys on myös yksi tapa harrastaa seksiä.
Niin teillä oli varmaan joskus omaa tai kahdenkeskistä aikaa toisin kuin meillä? Esim tuun 22.50 kotiin ja herään töihin taas klo 6 aamuun niin ei siinä oikein ehdi seksiä.
Vähän eri tilanne kyllä, mutta meillä oli noin vuoden seksitauko jokaisen raskauden ja toipumisajan yhteydessä, kolme kertaa. Ei siksi että kummallakaan olisi ollut varsinaisesti haluttomuutta, mutta vaimo ei vaan tuntenut oloaan seksissä hyväksi (ja rehellisesti sanoen itsellenikin muuttunut tuntuma oli vähän outo). Sain noina aikoina käsiseksiä, itseltäni ja häneltä, hän ei halunnut mitään vaikka varmaan kärvistelikin vähän.
Muina aikoina seksiä on aina ollut tasaisesti, vaikka ne muksutkin alkavat olla aikuisia jo. Että kyllä siitä selviää.
Seksi raskauden aikana voi laukaista ennenaikaisen synnytyksen. Tällaisia tapauksia on monia.
Sellasta kirjoitti:
Niin teillä oli varmaan joskus omaa tai kahdenkeskistä aikaa toisin kuin meillä? Esim tuun 22.50 kotiin ja herään töihin taas klo 6 aamuun niin ei siinä oikein ehdi seksiä.
Eli oliko ongelma se ettei mies halua seksiä raskausaikana vai se ettei ole yhteistä aikaa?
Ei liity seksiin toi asia. Sattumaa tai muu lääketieteellinen syy.
Ei ole kyse ettei halua seksiä, sanoo että kyllä haluaa. On vain niin loppu kun ei ikinä hetkeäkään yksin aina lapset kimpussa ei vessassa eikä missään. Aina kun kotona niin on hoitamassa lapsia esim. Ja joo ei yhteistä aikaa kahdenkeskistä koska ei ole hoitajia lapsille, aikakaan mun puolelta ei ainuttakaan apukättä , ei ole sukua eikä ystäviä sellaseen. Hän ei viitsi vaivata vanhempiaan ellei ihan pakko.
Sellasta kirjoitti:
Ei ole kyse ettei halua seksiä, sanoo että kyllä haluaa. On vain niin loppu kun ei ikinä hetkeäkään yksin aina lapset kimpussa ei vessassa eikä missään. Aina kun kotona niin on hoitamassa lapsia esim. Ja joo ei yhteistä aikaa kahdenkeskistä koska ei ole hoitajia lapsille, aikakaan mun puolelta ei ainuttakaan apukättä , ei ole sukua eikä ystäviä sellaseen. Hän ei viitsi vaivata vanhempiaan ellei ihan pakko.
Kolmannen lapsen myötä tuo vaan pahenee.
Uskon...ei voi mitään...en tiennyt että tää raskausaika voi mennä näin huonosti ja sairastun vaikeaan masennukseen tän takia vaikka ei ole kait tarpeeksi hyvä syy ettei ole seksiä eikä suutelua eikä kehuja ikinä. Eikai niitä tartte ollakaan. Olenpas tyhmä ollut.
Ensimmäinen asia: avioerolla ei uhkailla etujen saamiseksi. Puhut siitä vasta kun oikeasti harkitset. Kai tajuat miten tuollainen manipulointi saa toisen lukkoon eikä varmasti enää halua lähestyä sinua.
Voisitte yleisesti keskustella arkenne järjestämisestä. Ei kukaan jaksa yksin, onneksi ei tarvitsekaan.
Tuollaisten miesten kanssa ei kannata lisääntyä. Eihän sulla ollut seksiä kahdessa viimeisessäkään raskaudessa?