Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tyytyväinen juhannukseesi?

Vierailija
25.06.2023 |

Kerro miksi tai miksi et.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, sain tehtyä vaikka mitä ja nyt nautin vesisateesta.

Vierailija
2/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ja en. Mukavaa on ollut kun on ollut aikaa liikkua. Ikävää kun olo on tuntunut tosi yksinäiseltä ja oma elämä tosi ontolta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietin juhannuksen ilman puolisoa lasten kanssa. Puoliso oli sisarustensa kanssa. Kieltämättä harmitti, kun minua ei kutsuttu ja minusta juhannus on rakkaudenjuhla, jonka haluaisin viettää yhdessä puolisoni kanssa. Ihan mukavaa meillä oli lastenkin kanssa ja tehtiin vaikka mitä.

Vierailija
4/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyväinen ja tyytyväinen. Siinähän tuo meni. Kolme jonninjoutavaa päivää, joista kolme olisin voinut hyvin olla töissäkin. Onneksi siunattu arki alkaa taas huomenna.

Vierailija
5/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Samanlainen päivä kuin kaikki muutkin.

Vierailija
6/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä juhannusta minään erikoisuutena.

Vierailija
7/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietin juhannuksen ilman puolisoa lasten kanssa. Puoliso oli sisarustensa kanssa. Kieltämättä harmitti, kun minua ei kutsuttu ja minusta juhannus on rakkaudenjuhla, jonka haluaisin viettää yhdessä puolisoni kanssa. Ihan mukavaa meillä oli lastenkin kanssa ja tehtiin vaikka mitä.

Mitä ihmettä? Oliko siellä muiden puolisot ja lapset?

Vierailija
8/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten joo, mutta vähän harmittaa juhannusvieraiden käytös. Olivat pari päivää, grillattiin paljon (uudet perunat, lihat, salaatit, muurinpohjaletut, tein jopa mansikkakakun) niin eivät edes kiittäneet ruuasta tai kehuneet. Ei ois ollu iso vaiva sanoa vaikka ruuan jälkeen, että kiitos, kylläpä uudet perunat ja tuoreet mansikat maistui hyvältä, mutta ei tullut edes sitä kiitosta. Luonnollisesti me isäntäperheenä haettiin ja maksettiin kaikki parin päivän ruuat ja mielelläni tarjoan, että ei tämä siitä ole kiinni, mutta siitä vähän pahoitan mieleni, jos ei edes kiitosta kuulu.

Vierailija
9/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten joo, mutta vähän harmittaa juhannusvieraiden käytös. Olivat pari päivää, grillattiin paljon (uudet perunat, lihat, salaatit, muurinpohjaletut, tein jopa mansikkakakun) niin eivät edes kiittäneet ruuasta tai kehuneet. Ei ois ollu iso vaiva sanoa vaikka ruuan jälkeen, että kiitos, kylläpä uudet perunat ja tuoreet mansikat maistui hyvältä, mutta ei tullut edes sitä kiitosta. Luonnollisesti me isäntäperheenä haettiin ja maksettiin kaikki parin päivän ruuat ja mielelläni tarjoan, että ei tämä siitä ole kiinni, mutta siitä vähän pahoitan mieleni, jos ei edes kiitosta kuulu.

Oliko tämä sakki ensimmäistä kertaa teidän kanssanne, jos tällainen kiittämättömyys tuli yllätyksenä?

Vierailija
10/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sataa?

Vierailija
11/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olen tyytyväinen. Eipä tosin ollut yhtään mitään odotuksia juhannuksen suhteen. Kävin aattona muutaman tunnin mökillä ja näin siellä sisaruksiani. Sitten vaan oltiin perheen kanssa kotona, lepäiltiin ja syötiin hyvin. Eipä poikennut tavallisesta viikonlopusta.

Vierailija
12/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sataa?

Itä-Uudellamaalla

Vierailija
13/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Oltiin vaan kotona. Ei jaksettu lähteä edes mökille, vaikka sinne kutsuttiin. Olen raskaana ja vähän pahoinvoiva eikä huvita katsella muiden juhlimista...

Vierailija
14/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Vettä tuli perjantai-iltana ja eilen päivällä reilusti ja mun allergia helpotti huomattavasti. Olin koko alkuviikon aivan tukkoinen, silmät kirveli ja yskin niin paljon, että mun kyljet on kipeät. Juhannuksena istuin kuistilla ompelemassa ryijyä ja juomassa teetä raikkaassa ilmassa. Nyt on niin paljon parempi olo kuin viimeisen viikon aikana.

Vierailija
15/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, ei ollut suunnitelmia ja kaikki oli ex tempore. Kumpanakin iltana ilmestyi kavereita moikkaamaan ja istuttiin iltaa. Se nyt vähän harmittaa, kun eilinen vieras lähti kotiinsa jo yhdeksältä ja mieheni lähti hänen perässään. Jäin yhtäkkiä yksin (kaveri on enemmän mieheni ystävä ja olisin ollut "kolmas pyörä"). Olisin voinut lähteä ajelemaan meren rantaan, mutten sitten enää siihen aikaan...

Vierailija
16/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli

Ap

Vierailija
17/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä oli

Ap

Mikä sinussa on vikana ja miksi ihmeessä miehesi tekee sinulle noin? Jos minun sisarukset jättäisivät mieheni/lapseni kutsumatta, niin en todellakaan menisi itsekään.

Vierailija
18/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko tämä sakki ensimmäistä kertaa teidän kanssanne, jos tällainen kiittämättömyys tuli yllätyksenä?

No ei ollut. Mutta nyt tuli vaan jotenkin paha mieli, kun omasta mielestä tarjoilut onnistui hyvin, niin jotenkin olisi edes pientä kiitosta odottanut.

Mutta eipä tämä nyt maailmaa kaada.

Vierailija
19/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Perjantaina saunottiin ja otettiin muutamat oluet. Eilen ja tänään vaan löhöilyä, pelailua, sekä ollaan katseltu animea. Hyvä loman lopetus myös.

Vierailija
20/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan huomannut juhannusta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan