Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko tyytyväinen juhannukseesi?

Vierailija
25.06.2023 |

Kerro miksi tai miksi et.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan. Ei ollut silti ihan sellainen perinteinen juhannusfiilis, mikä on ollut joskus. Olisi vaatinut mökkisaunan ja yöpymistä muualla kuin kotona :D No, meni tää tälleenkin hyvässä porukassa vaikka muutamaa asiaa vähän kaipasinkin.

Vierailija
22/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan fine, ei ihmeellisyyksiä. Savustettu, grillattu ja kohta vielä muurikkalättyjä. Saunottu, paljuiltu ja nautiskeltu juomia. Pessyt ikkunoita ja tuunannut porrasjakkaran, mies uusii ulkoseinää. Oman perheen kesken. Normaali kesäviikonloppu aika pikälti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työkaverien kanssa laitettiin maailma pyörimään 🤩😎

Vierailija
24/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväni ei eroita juhla pyhiä.Ihan ok meni.Kuten kaikki meneet päivätkin.

Vierailija
25/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin juhannukseen? En huomannut mitään eroa tavalliseen viikonloppuun.

Vierailija
26/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietin juhannuksen ilman puolisoa lasten kanssa. Puoliso oli sisarustensa kanssa. Kieltämättä harmitti, kun minua ei kutsuttu ja minusta juhannus on rakkaudenjuhla, jonka haluaisin viettää yhdessä puolisoni kanssa. Ihan mukavaa meillä oli lastenkin kanssa ja tehtiin vaikka mitä.

Mitä ihmettä? Oliko siellä muiden puolisot ja lapset?

Kyllä oli

Ap

Mikä sinussa on vikana ja miksi ihmeessä miehesi tekee sinulle noin? Jos minun sisarukset jättäisivät mieheni/lapseni kutsumatta, niin en todellakaan menisi itsekään.

Sen kun tietäisi. En ole asiaa ottanut esille, mutta luulen, että sisarukset ei minua sinne halunneet. Näin siis oletan, ihan sata varma asiasta en ole.

Ap

Vierailija
27/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Seura ja ruoka oli hyvää.

Vierailija
28/28 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ainaski edelleen hengissä.

Vähän meinasi juominen lähteä käsistä vaikka join ainoastaan 5 prosenttista sangriaa pahvitölkistä. Tölkin loppuessa teki kovasti mieli lähteä heti ostamaan uusi tölkki. Inhottavaa kun on selvästi joku lievä alkkisgeeni. Pahvitölkkisangria on hyvää kun lisää siihen neljäsosan kivennäisvettä.

Harmitti kun en onnistunut ostamaan kotimaisia mansikoita kun ne kuuluu juhannukseen, mutta sitten tajusin voivani ostaa niitä yhtä hyvin ensin viikonlopuksi, kun ne toivottavasti ovat jo vähän halvempiakin.