Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin väsynyt elämääni

Vierailija
25.06.2023 |

Olisi niin kiva kun ei tarvitsisi enää elää.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on pas kaa kun sen oikein oivaltaa.

Elämä mitään paskaa ole. Paskalla asenteella siitä kyllä tulee paskaa. 

Vierailija
22/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asut roskakasan keskellä aloita siistiminen lohko kerrallaan. Ota avuksi puhelimen muistutus hälytys. Ma: eteinen (keskeytyessä muuta tiistain keittiö eteiseksi)

Tutkitusti ihmisen elinympäristö vaikuttaa mielialoihin. Siisti ympäristö ei tarkoita insta kelpoista showroom aluetta vaan sitä et sulla elämä muuttuu helpommaksi. Siistissä kodissa liikkuminen tulee iisimmäksi. Tavarat pystyy nopeammin sijoittamaan omille paikoilleen.

Älä vielä mieti hyllytilojen lisäystä sun muuta extraa. Keskity raivaamaan tilaa. Pintojen pyyhkäsyyn riittää vanha sukka/vessapaperia jonka kastat saippuaan (kyrvähtäneeseen likaan jätä saippua liuos vaikuttamaan)

Kerää yhteen koriin myyntiin/lahjotukseen menevät. Toiseen pussiin roskat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko masentunut? Voisiko tilanteesi olla fyysistä eikä vain henkistä? Monet sairaudet aiheuttaa masennusta anemia ja kilpirauhasen vajaatoiminta esimerkiksi.

Vierailija
24/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko masentunut? Voisiko tilanteesi olla fyysistä eikä vain henkistä? Monet sairaudet aiheuttaa masennusta anemia ja kilpirauhasen vajaatoiminta esimerkiksi.

Pitkittynyt raudanpuute vetää olotilan kyllä tehokkaasti alas.

Vierailija
25/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen ketju, kiitos kun jaatte kokemuksianne (en ole siis ap).

Minulla on ongelma, johon en usko minkään terapian auttavan. Melkein kaikki minulle rakkaat ja läheiset ihmiset ovat jo kuolleet. Yksi on vielä jäljellä. Näistä menetyksistä on tullut sellainen omituinen kuolemankaipuu, kuin ikävöimäni läheiset olisivat vain verhon takana enkä pääse sinne.

Minulla on kuitenkin aina ollut paljon unelmia ja päämääriä elämässäni. Nyt minulla olisi periaatteessa mahdollisuus omistaa loppuelämäni niiden toteuttamiseen, koska olen nelikymppisenä vielä "nuori" eikä elämässäni ole muutakaan. Mutta käytännössä ne unelmat karkaavat koko ajan kauemmas, koska raha-asioista on tullut päivittäistä selviytymiskamppailua. En tiedä miten tämän korjaisin, koska olen joka ilta niin väsynyt.

Tuntuu että väsyessäni menetän sen luovuuden, jonka takia olisin vielä halunnut elää.

Vierailija
26/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeudu terapiaan lähimmän terveyskeskuksen kautta. Voimia!

Vierailija
27/27 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakeudu terapiaan lähimmän terveyskeskuksen kautta. Voimia!

Olen käynyt vuosikymmeniä terapiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi