Kati, 47, jätti lapsensa Suomeen ja muutti Onlyfans-"sisällöntuottajaksi" USA:n
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ede20c07-ee60-4099-b6eb-b59… Siinä vähän mallia miten voimaantuneesti toteutetaan itseään.
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kateellinen ton opettajan ammatista ja muista koulutuksista. Olisin onnellinen, jos mulla olis ne ja ihan täällä rakkaassa koti-Suomessa.
Peruskoulun ja lastententarhan opettajan palkat ovat melko huonoja Suomessa että ei kannata olla kateellinen. Toki töitä riittää, mutta palkkakin on huono.
Usassa on taas niin paljon aseväkivaltaa, että turhaan kadehdit opettajan työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Of vähemmistö tienaa ja suurin osa ei juuri mitään. Tämä on ilmaista mainosta.
Ei OF:llä suurin osa tienaa. Se on markkinointikanava ihan livepalveluille yms.
Ei siellä saa markkinoida livetapaamisia. Lentää heti sivustolta ulos.
Löyti vanhana maailman vanhimman ammatin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa tuon kuvista! Myy persettä?
Onlyfanssissa näytti myyvän saapikkaitaan 400 dollarilla...hm...
Mielenkiintoista, itsekin haluaisin opiskella tuolla musiikkia näin keski-ikäisenä, voisin lähteä jonnekin opiskelemaan, lapsia eikä muita velvollisuuksiakaan ei ole. Musaura myös itsellä mielessä. Muutaman jutun tekisin toisin:
Nettisivut antaisin kirjoittaa jonkun jonka äidinkieli on englanti. Meikkauskoulu kiinnostaisi myös minua ja jos tarjoaisin maskeerauspalveluja niin nettisivuilla kertoisin missä päin maailmaa ja laittaisin edes muutaman esimerkkikuvan töistäni.
Musauraa varten saatan nettisivut tehdäkin mutta ennen sitä aion hommata spotify-kanavan ja sisältöä sinne, tai vähintään soundcloudiin, ei toisin päin. Mahdollisesti myös musavideoita ammattilaisen kuvaamana. Onlyfansin sijaan tili Patreoniin, sinne voi fanisisältöä/kulissientausjuttua jakaa sekä antaa vaikka viulutunteja.
Musauraa/mallintöitä lähtisin ehkä muaalle kuin losiin tekemään, esim. Berliiniin. Losissa on aika kovat ulkonäkövaatimukset ja silloin pitäisi ottaa kuntokuuri paikalliselta tähtientekijäpersonaltrainerilta joka mittaa vatupassilla pakaran roikkumisasteen ja muokkaa kunto- ja nälkäkuurin sen mukaan. Myös netistä löytää esim. Tracy Anderssenin kuntokuureja joilla ei ole vaaraa siitä että käsivarresta tulee liian lihaksikas(=paksu).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä lapset ajattelevat. Heilläkin on vain yksi ainoa elämä.
Monilla porotähdilläkin on lapsia.
Ai kuten kuuluisan Ailo elokuvan Ailo-porolla? Onko se kasvanut jo niin isoksi että sillä on jo jälkikasvua? Voih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei maksa tuon kuvista! Myy persettä?
Onlyfanssissa näytti myyvän saapikkaitaan 400 dollarilla...hm...
Mielenkiintoista, itsekin haluaisin opiskella tuolla musiikkia näin keski-ikäisenä, voisin lähteä jonnekin opiskelemaan, lapsia eikä muita velvollisuuksiakaan ei ole. Musaura myös itsellä mielessä. Muutaman jutun tekisin toisin:
Nettisivut antaisin kirjoittaa jonkun jonka äidinkieli on englanti. Meikkauskoulu kiinnostaisi myös minua ja jos tarjoaisin maskeerauspalveluja niin nettisivuilla kertoisin missä päin maailmaa ja laittaisin edes muutaman esimerkkikuvan töistäni.
Musauraa varten saatan nettisivut tehdäkin mutta ennen sitä aion hommata spotify-kanavan ja sisältöä sinne, tai vähintään soundcloudiin, ei toisin päin. Mahdollisesti myös musavideoita ammattilaisen kuvaamana. Onlyfansin sijaan tili Patreoniin, sinne voi fanisisältöä/kulissientausjuttua jakaa sekä antaa vaikka viulutunteja.
Musauraa/mallintöitä lähtisin ehkä muaalle kuin losiin tekemään, esim. Berliiniin. Losissa on aika kovat ulkonäkövaatimukset ja silloin pitäisi ottaa kuntokuuri paikalliselta tähtientekijäpersonaltrainerilta joka mittaa vatupassilla pakaran roikkumisasteen ja muokkaa kunto- ja nälkäkuurin sen mukaan. Myös netistä löytää esim. Tracy Anderssenin kuntokuureja joilla ei ole vaaraa siitä että käsivarresta tulee liian lihaksikas(=paksu).
Oot ihan sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kateellinen ton opettajan ammatista ja muista koulutuksista. Olisin onnellinen, jos mulla olis ne ja ihan täällä rakkaassa koti-Suomessa.
Niin, aika kalliiksi on tullut Suomelle tämä nainen, yliopistokoulutuksen hinta valtiolle on korkea. Ei tule verorahoina takaisin. Hukkaan heitettyä rahaa ja hukkaan heitettyä sivistämisen yritystä koululaitokselta.
Vierailija kirjoitti:
Ihqu, vuoden äiti.
Ei. Vuoden äiti on Muusa. :(
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset pellet :D:D:D. Ja ei, en ole jutun nainen. Kateus vaan paistaa kauas, kun ette itse päässyt lähtemään
Halpalentoihin Los Angelesiin riittää työmarkkinatukikin ja meksikaanon autotallissa saa vamasti asua pieniä palveluksia vastaan. Ymmärtäisin kateuskortin heiluttelun, jos kyse olisi jostain lätkämiljonääreistä, rokkikukoista, huippumalleista sun muista jotka ovat ihan oikeita unelmia saavuttaneetkiin. Viiskymppinen eukko revittelee Onlyfansiin keinonahkapöksyissä ja asuu autotallin päädyssä piianhuoneessa. En löydä asiasta mitään kadehdittavaa. Hyvä jos elää omaa unelmaansa kumminkin. Vähän epäilen kyllä.
Iltapäivälehdet nornalisoi seksityötä/OF:ää/yleistä h0routta/yms. osa. 355675446677765544567777. Puuduttavaa, niin puuduttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, aika kalliiksi on tullut Suomelle tämä nainen, yliopistokoulutuksen hinta valtiolle on korkea. Ei tule verorahoina takaisin. Hukkaan heitettyä rahaa ja hukkaan heitettyä sivistämisen yritystä koululaitokselta.
Voiskohan ajatella että se on jo jokusen vuoden ehtinyt tienata verorahoja tänne Suomeenkin? Eipähän ole Suomen verorahoja tuhlaamassa kun ei käytä mitään ilmaisia palveluita täällä enää. Ja lapsetkin ovat jo kaikki mahdollisesti pian tuottavia veronmaksajia.
Tuulipuistopyllistys super nolo! Ei tiedä tuleeko pissa vai kakka 🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateelliset pellet :D:D:D. Ja ei, en ole jutun nainen. Kateus vaan paistaa kauas, kun ette itse päässyt lähtemään
Halpalentoihin Los Angelesiin riittää työmarkkinatukikin ja meksikaanon autotallissa saa vamasti asua pieniä palveluksia vastaan. Ymmärtäisin kateuskortin heiluttelun, jos kyse olisi jostain lätkämiljonääreistä, rokkikukoista, huippumalleista sun muista jotka ovat ihan oikeita unelmia saavuttaneetkiin. Viiskymppinen eukko revittelee Onlyfansiin keinonahkapöksyissä ja asuu autotallin päädyssä piianhuoneessa. En löydä asiasta mitään kadehdittavaa. Hyvä jos elää omaa unelmaansa kumminkin. Vähän epäilen kyllä.
Niin eiköhän se ole juurikin se "elää omaa unelmaansa" mitä moni kadehtii. Vaatiihan tuo rohkeutta ottaa ja lähteä, aloittaa kaikki nollasta. Ei moni sellaista uskalla tehdä, vaan lopulta jäävät kotisohvalleen makaamaan ja vauvapalstalle purkamaan tylsyyttään ja aggressioitaan.
Happy Sunday And have a great new week! Dm me about custom videos
Tuo löytyy of-sivulta. Ei kukaan arvaa minkälaisia videoita mahtaa rahasta tehdä 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katilla on menopelinään amerikkalaiseen tyyliin kultainen BMW X3 – unelmiensa auto"
Tämä kertoo minulle kaiken oleellisen kyseisen henkilön arvoista ja ajatuksista. Noloa, niin noloa.
Niin, luulisin, että vähemmän vahinkoa hän aiheuttaa OnlyFansissa kuin alakoulun opettajana, noilla arvoilla. Sikäli oikea valinta.
Se detalji pisti silmään, että eron jälkeen lapset "menivät miehelle". Edes yhteishuoltajuudesta ei puhuta.
Miksi se detalji pisti silmään? Niin varmaan siksi, koska yleensä se on isukki joka katoaa ja pesee kätensä ja hylkää lapsensa. On se tosiaan shokeeraavaa jos joskus mies ei teekään niin. Taisi tosin olla aika isot lapset jo, että ehkä se isä ajatteli että lentävät onneksi muutenkin kohta pesästä.
Siis sinun mielestä tämä nainen hylkäsi lapsensa? Niin en väittänyt enkä edes ajatellut, vaan kummastelin sitä, että yleensä nykyaikaisissa avioeroissa on yhteishuoltajuus yleisin malli. Lapset menee jommallekumalle puolisolle ilman yhteishuoltajuutta yleensä vain, jos toisella on jotain elämänhallinnan ongelmia. Vai olenko väärässä, kertokaa eronneet!
Ihan samaan olisin kiinnittänyt huomiota, jos kyseessä olisi ollut mies kyseessä, eikä olisi saanut yhteishuoltajuutta. Naiskorttisi ei vain tässä toimi.
Itse asiassa paljastat oman tuomitsevuutesi kun ajattelet, että nainen "hylkäsi" lapsensa. Ei kai hänen tarkoituksensa ollut kadota jäljettömiin niin kuin esimerkissäsi väität, vaan korona eristi hänet omaisistaan.
Koeta opetella ajattelemaan ilman feminististä vääntöä, se selkeyttää ajattelua kummasti, kun ei tarvitse käyttää valmiita malleja! :)
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdet nornalisoi seksityötä/OF:ää/yleistä h0routta/yms. osa. 355675446677765544567777. Puuduttavaa, niin puuduttavaa.
Sanoiko tässä iltapäivälehti että tuo on normaalia, vai teitkö itse päätelmän että OF tekeminen on normaalia koska olet lukenut siitä miljoona uutista jo?
Iltapäivälehdet kirjoittaa siitä mikä saa ihmisten tunteet kuohumaan. Raha puhuu. Se on lukijoiden omalla vastuulla että miten uutisiin itse reagoi. Vai pidätkö sinä katu ryöstöjä ja murhiakin ihan normaaleina asioina, kun niistä paljon kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Of vähemmistö tienaa ja suurin osa ei juuri mitään. Tämä on ilmaista mainosta.
Ei OF:llä suurin osa tienaa. Se on markkinointikanava ihan livepalveluille yms.
Ei siellä saa markkinoida livetapaamisia. Lentää heti sivustolta ulos.
Ainiin joo sehän sen tosiaan estää. Eipä saa muuten s-treffeilläkään. :D OF:n laitetaan "sisällöntuottajalle" DM:ää johon vastaa yhteystiedoillaan ja hinnastoilla yms. Mistäkö tiedän? Sain viimeksi eilen tarjouksen 23v mimmiltä. 150e/45min, owo ja cim sisältyi hintaan. Käy jossain ylilaudan/seksuaalisuus-alalaudalla katsomassa minkä tasoisia palveluita siellä tarjotaan. Osa liian roiseja jopa tällaiselle likaiselle setämiehelle.
Los Angeles on kova paikka yrittää menestyä. Likainen ja roskainen. Ei oikeastaan asunut aluksi Los Angelesissa ollenkaan, jos muutti jonnekin Culver Cityn ja Santa Monican välissä. Siellä on pieniä kuntia ja kaupunkeja, osa viehättäviä, osa huonokuntoisia.
Sitä minäkin ihmettelen, mutta pervoja löytyy, haluavathan jotkut katsella lapsiakin. Tuon ikäinen nainen on kurttuinen mummeli