Kati, 47, jätti lapsensa Suomeen ja muutti Onlyfans-"sisällöntuottajaksi" USA:n
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ede20c07-ee60-4099-b6eb-b59… Siinä vähän mallia miten voimaantuneesti toteutetaan itseään.
Kommentit (394)
USAssa täytyy tosin miettiä, kannattaako tuottaa sisältöä Onlyfansiin, jos haluaa myös opettajan hommia tehdä. Kaliforniassa ehken vapaampi suhtautuminen ja varmaan hänellä ihan siistejä kuvia siellä. Itse miehenä en kaipaa mauttomia levityskuvia, joita löytää googlella ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa. Sen sijaan hakkaisin tattiani mieluusti noille saapikas- ja nahkahousukuville, joita tavallinen opettajarouva julkaisee.
Vierailija kirjoitti:
"Katilla on menopelinään amerikkalaiseen tyyliin kultainen BMW X3 – unelmiensa auto"
Tämä kertoo minulle kaiken oleellisen kyseisen henkilön arvoista ja ajatuksista. Noloa, niin noloa.
Niin, luulisin, että vähemmän vahinkoa hän aiheuttaa OnlyFansissa kuin alakoulun opettajana, noilla arvoilla. Sikäli oikea valinta.
Se detalji pisti silmään, että eron jälkeen lapset "menivät miehelle". Edes yhteishuoltajuudesta ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Katilla on menopelinään amerikkalaiseen tyyliin kultainen BMW X3 – unelmiensa auto"
Tämä kertoo minulle kaiken oleellisen kyseisen henkilön arvoista ja ajatuksista. Noloa, niin noloa.
Mitä kertoo henkilön arvoista ja ajatuksista se että hänen unelmiensa auto on kultainen BMW? Miksi se on mielestäsi niin noloa? Millainen sinun unelmiesi auto on? Vai kannatatko autottomuutta?
En ole se joka tuon kirjoitti, mutta minusta kultainen/kullattu auto (tai vaikka vessanpönttö) on niin Donald Trumpia, eikä Trumppia nolompaa olekaan! Täysin mautonta ja tyylitöntä.
Opettava tarina siitä, miten lopulta käy kun pakotatte tytön soittamaan sitä viulua. Jokaiselta tuntemaltani viulutytöltä on pää levinnyt ennemmin tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:n otsikko antaa ihan väärän kuvan. Ei hylännyt perhettään. Lasten etu oli jäädä Suomeen. Tapaavat paljon.
Only fans on pieni osa työtä, enemmän tekee opetustyötä kuten Suomessakin. Ei tee seksuaalista Only fania.
En kyllä sanois, että tapaa lastensa kanssa paljon jos ei kolmeen vuoteen nähnyt lapsiaan.
Vierailija kirjoitti:
USAssa täytyy tosin miettiä, kannattaako tuottaa sisältöä Onlyfansiin, jos haluaa myös opettajan hommia tehdä. Kaliforniassa ehken vapaampi suhtautuminen ja varmaan hänellä ihan siistejä kuvia siellä. Itse miehenä en kaipaa mauttomia levityskuvia, joita löytää googlella ilmaiseksi niin paljon kuin haluaa. Sen sijaan hakkaisin tattiani mieluusti noille saapikas- ja nahkahousukuville, joita tavallinen opettajarouva julkaisee.
No mikset mene hänen instagramiin katselemaan niitä hänen tavallisia saapikas- ja nahkahousukuviaan ja hakkaamaan sitä tattiasi, niin ei tarvitse netissä pyöriä kertoilemassa sinun tattihakkailuistasi? Oksettavaa. Just oli tarkoitus alkaa syömään sienirisotto mutta meni ruokahalu sinun viestistäsi.
Tuo akka on ruma jopa suomalaisilla standardeilla saati sitten Kalifornian!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, luulisin, että vähemmän vahinkoa hän aiheuttaa OnlyFansissa kuin alakoulun opettajana, noilla arvoilla. Sikäli oikea valinta.
Se detalji pisti silmään, että eron jälkeen lapset "menivät miehelle". Edes yhteishuoltajuudesta ei puhuta.
Miksi se detalji pisti silmään? Niin varmaan siksi, koska yleensä se on isukki joka katoaa ja pesee kätensä ja hylkää lapsensa. On se tosiaan shokeeraavaa jos joskus mies ei teekään niin. Taisi tosin olla aika isot lapset jo, että ehkä se isä ajatteli että lentävät onneksi muutenkin kohta pesästä.
On muuten tosi paljon meikkiä tuolla naisella.
Kukaan ei maksa tuon kuvista! Myy persettä?
Kateelliset pellet :D:D:D. Ja ei, en ole jutun nainen. Kateus vaan paistaa kauas, kun ette itse päässyt lähtemään
Vierailija kirjoitti:
Tuo akka on ruma jopa suomalaisilla standardeilla saati sitten Kalifornian!
Naamas kiinni ruma h**r*
Suosittelen samaa muillekkin yh-äideille tuilla loisimisen sijaan
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä lapset ajattelevat. Heilläkin on vain yksi ainoa elämä.
Monilla porotähdilläkin on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset mene hänen instagramiin katselemaan niitä hänen tavallisia saapikas- ja nahkahousukuviaan ja hakkaamaan sitä tattiasi, niin ei tarvitse netissä pyöriä kertoilemassa sinun tattihakkailuistasi? Oksettavaa. Just oli tarkoitus alkaa syömään sienirisotto mutta meni ruokahalu sinun viestistäsi.
Varmasti menenkin! Mahdollisesti maksan myös OF tilauksen, jollaisia varten hommasin erillisen kortin, mitä vaimo ei näe. Ollaan ylpeitä, kun Suomi-naiset pärjää suuressa maailmassa!
Mä oon kateellinen ton opettajan ammatista ja muista koulutuksista. Olisin onnellinen, jos mulla olis ne ja ihan täällä rakkaassa koti-Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Usassa ei voi samaan aikaan tehdä aikuisviihdettä ja olla opettaja. Yksikin minuutin työskentelykerta strippibaarissa niin et enää koskaan voi tehdä töitä opettajana.
Toisaalta miksi työskennellä opettajana kun siellä on niin paljon sitä aseväkivaltaa
Eikä tuossa artikkelissa sanottu, että hänen päätyönsä on OnlyFans.
Kuuma kissa. Kateelliset läskit rumilukset taas vinkumassa.