Millaista on olla kaunis tai komea ihminen?
Tiedostatko itse sen ja millaista kohtelua saat? Miten sinuun suhtaudutaan?
Kommentit (29)
Mulle sanottiin kerran että miten mulla voi olla mitään ongelmia oman yläkerran kanssa, koska mähän olen komea??
Eli siis henkilö luuli että se komeus on asia mikä tekee ihmisen onnelliseksi.
Mulla ei ole tätä ongelmaa!!! Saa tana!!! Vtttu!
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti saa sietää ilkeilyä ja kiusaamista kateellisilta naisilta.
Joo olen myös miehenä nähnyt vierestä miten naiset selän takana haukkuvat jotain puolituttua kaunista naista, ja nämä ovat yleensä niitä vähemmän viehättäviä. Kokevat ilmeisesti uhkana
Introvertti ujo kaunis/komea on kauhistus, jota kiusataan ja jätetään porulan ulkopuolelle. Kun saa kokea tarpeeksi tällaista, tulee masennusta ja kyynistymistä. Leimataan oudoksi. Kaikenlaista ikävää.
Suuri osa ei reagoi mitenkään. Harvassa on puolustajat.
Suljettu osasto saattaa olla joillekin näistä tuttu, kun on tarpeeksi hyljeksitty ja eristäytynyt.
Elämänilo katoaa, jos joutuu käärmeiden silmätikuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan aina hyvää palvelua. Saan myös melkein kenet haluaisin. Ärsyttää kun alkaa seurustella niin miehet alkaa epäillä itseään ja meidän yhteistä olemista koska olenhan niin kaunis niin mitä teen sellaisen ihmisen kanssa.
Mulla ei ole tuollaisesta kokemusta. Tapailen vain komeita miehiä, jotka eivät hullaannu ulkonäöstäni, koska ovat tottuneet yhtä kauniisiin naisiin. Eivät myöskään tunne epävarmuutta itsestään, koska tietävät oman tasonsa. Heille ei ole ongelmaa jättää minua jos jokin asia ei miellytä, koska yhtä kauniita löytyy heti. Vähän rumemmille miehille voisi sanoa tai tehdä ihan mitä tahansa ja silti haluaisivat nähdä minua uudelleen, ihan vaan ulkonäköni takia.
Yksi asia mistä selkeimmin huomaa ulkonäön vaikutuksen on ihmisten spontaanit reaktiot minut nähdessään. Menen treffeille ja mies silminnähden häkeltyy eikä meinaa saada sanaa suustaan. Vastaavia tilanteita tullut välillä myös asiakaspalvelussa toimiessani.
Kiinnostava ajatus.
Saako mies pluspisteitä siitä, jos hänelle on helppoa jättää nainen?
No tavallaan saa.
Kun ihmisestä huokuu itsevarmuus ja se että hän on valmis epäröimättä jättämään kumppaninsa jos kumppani esimerkiksi alkaa käyttäytymään epäasiallisesti, on ainakin minusta todella puoleensavetävää ja karismaattista.
Käärmeet vaistoavat ketä kiusata. Kaikki kiusaaminen ei ole suoraa, vaan sellaista selän takana lyttäämistä. Tämän huomaa, kun tuntemattomat saattavat olla töykeitä. Ne josta on joukoissa pahaa puhuttu, jätetään somessa tykkäämättä, käärmeryhmä tykkää toistensa jutuista. Säälittävää tyhmyyttä.
Olin amiksen aikoina aina työharjoitteluissa mature naisien ympäröimänä
Olen saanut kuulla usein että olen liian pervo mutta sitä en kiellä että minua kohtaan ollaan oltu pervoja myös ja minua ollaan seksuaalisesti häiritty ja se o tehnyt taas minusta pervon mutta ei enää nyt ikää tultua lisää, enää en pervoile, ne oli nuoruuden virheitä...
T: poikamies
Osa vähättelee tai ignoorailee, pitää ylpeänä tai ylimielisenä. Suomalaiset on hyvin laumasieluja, massasta ei saisi poiketa, kauniit aiheuttaa kateutta monissa.