Teinkö väärin? Koskee seksiä
Tapasin naisen kaverin kautta, joka oli tunnetusti aika rääväsuinen. Tutustuttuamme hiukan, päädyimme juomaan drinkit ja sitten sänkyyn hänen aloitteestaan. Paljoa ei lämmitetty, ja hän hyppäsi ratsaille aika pian. Sain kuitenkin suorituspaineita kesken kaiken, ja penikseni meni pehmeäksi. Kysyin vielä "saanko nuolla tissejäsi?" Sen jälkeen, jolloin hän totesi "olisit saanut, jos olisin itse tästä seksistä saanut jotain irti.". Loukkaannuin tästä, totesin "selvä" ja käänsin kylkeä. Murjotin, suoraan sanottuna. Tirahdutin samalla pienen kyyneleen koska koin sen nöyryyttäväksi että minä suoriuduin niin huonosti. Hetken päästä hän kuitenkin otti kädestäni kiinni ja ohjasi sen rinnoilleen ja kysyi kiusottelevasti "missäs mun rinnat onkaan?". Pääsinkin nuolemaan rintoja.
Painostinko minä häntä tässä tilanteessa vai yliajattelenko? Teinkö väärin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Seksinovellit seksipalstalle!
Ei ole mikään novelli tämä vaan kysym tosissani.
Onko tuollainen murjottaminen rinnastettavana painostamiseen teidän mielestänne?
-AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuollainen murjottaminen rinnastettavana painostamiseen teidän mielestänne?
-AP
Mitään ei tapahtunut. Näit unta
Jospa joku perseheikki vakoili ja siitä ne paineet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-AP
Minä tirauttaisin kyyneleen jotta saisin kakkosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-APMitään ei tapahtunut. Näit unta
No ei niin. Puolta tuostakaan.
Miksi olette niin ilkeitä? Kärsin pakko-oireisesta häiriöstä ja tämä pakkoajatus vaanii mimua jatkuvasti. Kaikki ketkä olettavat tämän olevan promo, haistakaa v*ttu.
-AP
Vierailija kirjoitti:
Seksinovellit 🤣
Seksipalstalla voit analysoida ns. taitojasi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olette niin ilkeitä? Kärsin pakko-oireisesta häiriöstä ja tämä pakkoajatus vaanii mimua jatkuvasti. Kaikki ketkä olettavat tämän olevan promo, haistakaa v*ttu.
-AP
Haista saatanaitevittu. T: Alpo
Et painostanut.
Nainen antoi mahdollisuuden jota et ilmeisesti käyttänyt tai lerpahti taas
Vierailija kirjoitti:
-AP
No tuopas v*ttu tarjolle niin nuuhkaisen!
Aikuiset näköjään pahimpia kiusaajia. Ei mikään ihme että nuoret voi nykyään niin huonosti!
Vierailija kirjoitti:
Ap, manipuloitko?
Jos itku oli aito ja motiivi puhdas sureminen, et manipuloinut. Jos taas motiivi oli vaikuttaa, saatoit manipuloida, mutta painostusta se ei ole eikä myöskään rikos.
No ei mennyt pieleen. Muista että seksi ei ole esitys eikä suoritus ja naisen kanssa voi puhua kesken touhun. Voit vaikka sanoa että noin kuuman muijan kanssa tulee suorituspaineita ja muna lerpahtaa. Silloin itse ainakin pistäisin parastani ja nuolisin ja imisin juhlakuntoon.
N40
Vierailija kirjoitti:
Et painostanut.
Nainen antoi mahdollisuuden jota et ilmeisesti käyttänyt tai lerpahti taas
Ler Pahtiko Muka?
Vierailija kirjoitti:
No ei mennyt pieleen. Muista että seksi ei ole esitys eikä suoritus ja naisen kanssa voi puhua kesken touhun. Voit vaikka sanoa että noin kuuman muijan kanssa tulee suorituspaineita ja muna lerpahtaa. Silloin itse ainakin pistäisin parastani ja nuolisin ja imisin juhlakuntoon.
N40
M13 eiku P13
0/5