Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla kaunis tai komea ihminen?

Vierailija
24.06.2023 |

Tiedostatko itse sen ja millaista kohtelua saat? Miten sinuun suhtaudutaan?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta tuntuu, että ihmiset lähinnä välttelee minua. Se taitaa kyllä johtua enemmän sosiaalisesta kömpelyydestäni.

N26

Vierailija
2/29 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tottua katseiden kohteena olemiseen ujokin ihminen. Tuntuu että saan parempaa palvelua esim. kaupoissa ja ravintoloissa sillä perusteella mitä ihmiset ovat puhuneet aspojen käytöksestä. Itse aina olen saanut hyvää palvelua. Mutta en ole varma tästä, voin olla väärässäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa massasta ajattelee automaattisesti että sä olet joku "pleijeri", esim musta on aina kehitelty näitä juttuja, jopa oman perheen toimesta.. Että mä "saan kenet haluan" jne.. Sitte ku en seurustele niin aletaan ihmettelemään että olenko homo? Olen siis mies. 31 vee. 

Olen rakastanut tasan kerran 1 naista elämässäni, ja 1 muun kanssa olen ollut silleen. 

Kaikki ei aina ole siltä miltä se ensiksi saattaa näyttää!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/29 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina hyvää palvelua. Saan myös melkein kenet haluaisin. Ärsyttää kun alkaa seurustella niin miehet alkaa epäillä itseään ja meidän yhteistä olemista koska olenhan niin kaunis niin mitä teen sellaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
5/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan

-ap

Vierailija
6/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan aina hyvää palvelua. Saan myös melkein kenet haluaisin. Ärsyttää kun alkaa seurustella niin miehet alkaa epäillä itseään ja meidän yhteistä olemista koska olenhan niin kaunis niin mitä teen sellaisen ihmisen kanssa.

Mulla ei ole tuollaisesta kokemusta. Tapailen vain komeita miehiä, jotka eivät hullaannu ulkonäöstäni, koska ovat tottuneet yhtä kauniisiin naisiin. Eivät myöskään tunne epävarmuutta itsestään, koska tietävät oman tasonsa. Heille ei ole ongelmaa jättää minua jos jokin asia ei miellytä, koska yhtä kauniita löytyy heti. Vähän rumemmille miehille voisi sanoa tai tehdä ihan mitä tahansa ja silti haluaisivat nähdä minua uudelleen, ihan vaan ulkonäköni takia.

Yksi asia mistä selkeimmin huomaa ulkonäön vaikutuksen on ihmisten spontaanit reaktiot minut nähdessään. Menen treffeille ja mies silminnähden häkeltyy eikä meinaa saada sanaa suustaan. Vastaavia tilanteita tullut välillä myös asiakaspalvelussa toimiessani. 

Vierailija
7/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tuollaisesta kokemusta. Tapailen vain komeita miehiä, jotka eivät hullaannu ulkonäöstäni, koska ovat tottuneet yhtä kauniisiin naisiin. Eivät myöskään tunne epävarmuutta itsestään, koska tietävät oman tasonsa. Heille ei ole ongelmaa jättää minua jos jokin asia ei miellytä, koska yhtä kauniita löytyy heti. Vähän rumemmille miehille voisi sanoa tai tehdä ihan mitä tahansa ja silti haluaisivat nähdä minua uudelleen, ihan vaan ulkonäköni takia.

Yksi asia mistä selkeimmin huomaa ulkonäön vaikutuksen on ihmisten spontaanit reaktiot minut nähdessään. Menen treffeille ja mies silminnähden häkeltyy eikä meinaa saada sanaa suustaan. Vastaavia tilanteita tullut välillä myös asiakaspalvelussa toimiessani. 

Kiinnostava ajatus.

Saako mies pluspisteitä siitä, jos hänelle on helppoa jättää nainen?

Vierailija
8/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostava ajatus.

Saako mies pluspisteitä siitä, jos hänelle on helppoa jättää nainen?

Tavallaan joo, koska se tarkoittaa että ei ole pelkän ulkonäön perässä. Tietysti silloin harmillista jos haluaisin itse jatkaa mutta sellaista se on. Mikään ei ole ällömpää kuin mies joka on valmis tekemään eteesi mitä tahansa ihan vain siksi, että ulkonäkösi on tietynlainen.

Vierailija
9/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllästynyt kateellisiin ihmisiin.

Vierailija
10/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä ei ole kovin kivaa, ihan liikaa kommentteja ulkonäöstä. Ihan kuin minulla olisi vain ulkonäköni ja kukaan ei näe mitään muuta hyvää minussa.

Vierailija
11/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvasti saa sietää ilkeilyä ja kiusaamista kateellisilta naisilta.

Vierailija
12/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttinä ei ole kovin kivaa, ihan liikaa kommentteja ulkonäöstä. Ihan kuin minulla olisi vain ulkonäköni ja kukaan ei näe mitään muuta hyvää minussa.

Tämä juuri ja on aina katseiden kohteena, vaikka ei haluaisi.

Vierailija
13/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään kaunis, mutta minulla on kokemusta myös aika rumana olosta.

Kauniina oleminen on huomattavasti mukavampaa kuin rumana olo. Ihmiset kohtelevat paremmin, ovat ystävällisempiä, haluavat olla seurassasi ja pitää sinuun yhteyttä, jne jne.

Vierailija
14/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta, tämä sivusta, kaikennäköisille ihmisille ollaan ilkeitä tai kiusataan. Inhottavaa on myös, jos muiden mielestä erittäin hyvännäköinen ihminen on ilkeä tai kiusaa joitakin. ihmisestä voi tulla inhottava kovanaama, jos hän luottaa siihen, että sosiaalinen suosio ja lelliminen on aina hänen ulkomuodon takia.

Onneksi suurin osa kauniista ja komeista on ihan kivoja, sosiaalisesti terveitä tai suorastaan herttaisia.

Vierailija
15/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

13-vuotiaana olin. Lähinnä paljon tuijottamista, joka toi minulle epämukavan olon. En tykännyt.

Vierailija
16/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä mä saan parempaa palvelua nyt keski-ikäisenä kuin nuorena ja nättinä.

Vierailija
17/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa massasta ajattelee automaattisesti että sä olet joku "pleijeri", esim musta on aina kehitelty näitä juttuja, jopa oman perheen toimesta.. Että mä "saan kenet haluan" jne.. Sitte ku en seurustele niin aletaan ihmettelemään että olenko homo? Olen siis mies. 31 vee. 

Olen rakastanut tasan kerran 1 naista elämässäni, ja 1 muun kanssa olen ollut silleen. 

Kaikki ei aina ole siltä miltä se ensiksi saattaa näyttää!!!!!!!!!!!

Ei kai ketään nyt sentään pelkän ulkonäön perusteella leimata playeriksi? Onko mahdollista että olet käytökseltäsi flirttaileva ja nuo kommentit johtuvat ennemminkin siitä?

Vierailija
18/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sukupuolta olevat ottavat helposti silmätikuksi, kaikkea tekemistä ruoditaan helpommin mitä rummemman. Ihan silkkaa kiusaamista on paljon.

Vierailija
19/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monihan omasta mielestään on kaunis tai komea. Niin minäkin. Muut ehkä eivät ole samaa mieltä.

Vierailija
20/29 |
25.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu komealle miehelle toisten miesten toimesta. Ei tietysti kaikkien toimesta, mutta osa yrittää piikitellä mistä vain mitä keksivät vikaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi