Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ystäväni ei halua olla viihteellä pitkään kanssani?

Vierailija
24.06.2023 |

Olemme tunteneet noin 5 vuotta ja pidämme yhteyttä ja näemme usein.
Tämä ystävä on se joka yleensä ehdottaa "Hei voitaisko mennä parille?"Mennäänkö ravintolaan?" Mennään baariin kiva mennä viihteelle kahdestaan ihan kunnolla" tms.
Alussa kun lähdetään viihteelle ja mennään vaikka baariin kaikki menee mukavasti ja ystävälläni vaikuttaa olevan fiilis korkealla. Mutta sitten jossain kohtaa yhtäkkiä max 2 tunnin kohdalla ystäväni vaikuttaa oudolta, kyrpiintyneeltä, vähä sanaiselta ja tuntuu että häntä ei kiinnosta mikään. Ja ei mene kauaa kun ystäväni sanoo "kohta voitais lähtee kotiin." Hän ei ikinä viihdy mun kanssa kauaa viihteellä mutta muiden ystäviensä kanssa ja myös meidän yhteisten ystävien kanssa saattaa olla pilkkuun asti. Mietin vain mikä on ja mikä risoo?
Miksi hän sitten kutsuu minut baariin hänen kanssa jos ei kuitenkaan siellä kauaa halua olla kanssani. Selvinpäin näemme toisiamme paljon ja sillon meillä ei ole samaa ongelmaa ystäväni tuntuu viihtyvän kanssani ja meillä on mukavaa yhdessä.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pyytää parille, niin niiden parin jälkeen voikin lähteä kotiin. Itse voisin olla juuri tuollainen, koska minua ei kiinnosta humaltuminen. Parin jälkeen olen vielä ajokunnossakotiin.

No et ole. Jo promilleraja ylittyy parista, mutta todellisuudessa ajokuntoinen ei ole yhdenkään jälkeen

Vierailija
22/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ahdistuva ihminen tai pitää sua liian fiksuna, ja uupuu keskusteluun? Meitä on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vaan nähty niin monta kertaa aina tapahtuu sama asia. Pari ekaa kertaa oikein tuntu sydämessä kun ajattelin että meillä on hauskaa yhdessä ja tulee mukava ilta ja yhtäkkiä toinen sanookin että haluaa lähteä kotiin ja vaikuttaa siltä että häntä ei vois vähempää kiinnostaa mun seura. Mutta sitten 4 viikon päästä pyytää mua uudestaan seuraks taas baariin. Öö ok. Ei siinä mitään muuten hän on tosi hyvä ystävä ja aina tukena hyvinä ja huonoina hetkinä.

Mun pitää loppu elämä vältellä näitä baari reissu juttuja ystäväni kanssa ja nähdä ja tehdä vaan selvinpäin asioita hänen kanssaan. Täytyy mennä sitten välillä muiden ystävien kanssa viihteelle koska hänestä siihen ei ole mulle tulee joka baari reissu kerta tosi paska fiilis ja surullinen olo ja mietin mikä mussa on vikana mitä tein väärin?

Ap

Vierailija
24/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn parhaiten kotona, vaikkakin joskus on piristävää käydä kapakassa pyörähtämässä.

Jossain vaiheessa (juurikin n. parin tuunnin jälkeen) mulla tulee vain mitta täyteen yhtäkkiä ja silloin ei pysty enää keskittymään yhtään mihinkään ja haluan päästä vain kotiin. Tämä ei liity millään tavalla seuralaiseeni.

Voisikohan olla kyse tästä?

Vierailija
25/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti tällaisia asioita voi ottaa puheeksi varsinkin jos kyse on ystävästä. Et voita mitään sillä että yrität arvailla hänen ajatuksiaan. Kerro vain rohkeasti hänelle että olet huomannut että hän lähtee aina aikaisin baarista ja sinusta on alkanut tuntua ettei hän viihdy seurassasi baarissa. Että onko kyse sinusta ja voisitko toimia viihteellä ollessanne jotenkin toisin jotta hän viihtyisi paremmin ja pitempään. 

Vierailija
26/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri pyytää parille ja kun parit on nautittu haluaa kotiin. Mikä tässä oli se kohta, joka aiheuttaa ap:lle hämmennystä?

" Mennään baariin kiva mennä viihteelle kahdestaan ihan kunnolla"

Ihmiset ei osaa enää edes lukea.

Vierailija
27/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta taitaa tulla tietämättäsi känniääliö vähänkin enemmän juotuasi.

Jos asia olisi näin miksi ystäväni pyytää minua uudestaan ja uudestaan baariin seuraksi? Risti riitaisa. :)

Te menette yhdessä viihteelle, mutta kokeeko ystäväsi sinut ei-viihdyttäväksi?

Joku syyhän tuolle ristiriitaisuudelle on olemassa ja sitä asiaa sinun pitäisi kysyä ystävältäsi.

Vierailija
28/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ystävällä itsellään menee helposti överiksi, mutta ei jostain syystä halua paljastaa tätä ap:lle?

Vierailija
29/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena tuollainen ystävä. Syy baari-illan keskeyttämiselle oli se, jos baariin ei tullut puoleenyöhön mennessä kiinnostavia miehiä. Ystäväni ei siis etsinyt mitään yhden yön juttuja, vaan parisuhdetta. Pettyi aina, jos ketään potentiaalista miestä ei tullut vastaan. Hänestä ilta meni pilalle noissa tilanteissa. Minä taas nautin ystäväni seurasta ja siksi harmitti, että hän suhtautui tilanteeseen noin.

Baarikäynnit loppuivat, kun ystäväni löysi muuta kautta miehen. Myöhemmin ystävyys loppui kokonaan, kun suhde muuttui vakavaksi ja mies kielsi ystävääni näkemästä ystäviään enää. Surettaa tuon eristäytyneen ystävän puolesta.

Vierailija
30/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten toisinpäin... Ap:n ystävä nauttii villimmästä menosta ja ap on tylsä hänen mielestään.

Vierailija
31/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. Ehkä

- hän ei halua vaikuttaa seurassasi liian humaltuneena

- haluaa kanssasi seksiä, mutta ei saa tai ei kehtaa kysyä, jännittää, jäätyy, menee ihan lukkoon ja ujostelee

- ei keksi mitään puhuttavaa kanssasi ja häntä hävettää se

- jos sinä itse haluat hänen kanssaan seksiä, mutta hän ei (???), tosin tässä kohtaa miksi hän sitten lähtisi joka kerta

- katselee ympärilleen, mutta ei loydy ketään ja vtutus

- on katselevinaan ympärilleen, mutta oikeasti katsoo sinua

- elää juoruista ja tiedonjyväsistä eli on alunperinkin hakeutunut vaan seuraasi sen takia

- haluaa hyötyä sinusta jotenkin

- sopii aina tapaamisen niin, että joku muu odottaa jossain tai lähtee siitä vielä jatkoille muualle

Vierailija
32/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten toisinpäin... Ap:n ystävä nauttii villimmästä menosta ja ap on tylsä hänen mielestään.

- Tai ap on liian villi hänelle ja hän etsii konservatiivista, tosi hillittyä seuraa, tämä ei tietenkään päde jos muiden kanssa sitten meno menee villiksi ja aamuyöhön asti

- jostain syystä pitää matalaa profiilia eikä halua tulla nähdyksi ap:n kanssa

Vierailija
33/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kanssa yksi kaveri joka puhuu aina että hän on kova bilettämään ja nyt juhlitaan kunnolla. Sitten hän onkin naama norsun veellä parin tunnin jälkeen ja valittaa ettei juomat nyt oikein maistu. Ei tietoakaan mistään kovasta bilettämisestä.

Vierailija
34/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Tai ap on liian villi hänelle ja hän etsii konservatiivista, tosi hillittyä seuraa, tämä ei tietenkään päde jos muiden kanssa sitten meno menee villiksi ja aamuyöhön asti

- jostain syystä pitää matalaa profiilia eikä halua tulla nähdyksi ap:n kanssa

Tulee mieleen juurikin noin, että ap ei ole tarpeeksi villi. Hakee katseellaan tuttuja baarikamuja, joiden kanssa saa bilettää. Ei löydy, joten haluaa kotiin. Ottaa ap:hen yhteyttä, koska haluaa bilettämään, mutta ne villimmät kamut ei pääse seuraksi. Ja joo, voi myös olla, ettei halua näyttäytyä ap:n seurassa..?

Vierailija
35/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ottaa sinut mukaan vain siksi että olet seurana sinä aikana jos sattuisi muita kavereita tulemaan paikalle?

Vierailija
36/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty juomaan sua kauniiks.

Vierailija
37/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on vain erilainen käsitys kivasta baari-illasta, etenkin sen kestosta?

Vierailija
38/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kanssa yksi kaveri joka puhuu aina että hän on kova bilettämään ja nyt juhlitaan kunnolla. Sitten hän onkin naama norsun veellä parin tunnin jälkeen ja valittaa ettei juomat nyt oikein maistu. Ei tietoakaan mistään kovasta bilettämisestä.

Minäkin tiedän tuollaisen. Hän aloittaa aina täysillä, mutta kun huomaa, ettei muut pysy perässä ja saattaa jopa käskeä häntä hillitsemään, niin on sitten naama norsun veellä mieluummin kuin "odottaisi", että muutkin pääsee vauhtiin.

Vierailija
39/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tyhmät jutut?

Vierailija
40/43 |
24.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri pyytää parille ja kun parit on nautittu haluaa kotiin. Mikä tässä oli se kohta, joka aiheuttaa ap:lle hämmennystä?

" Mennään baariin kiva mennä viihteelle kahdestaan ihan kunnolla"

Ihmiset ei osaa enää edes lukea.

Luepa itse aloitus uudelleen. Ensin puhuttiin parista. Aloitus on jo itsessään niin ristiriitainen että uskon ongelman johtuvan siitä, että ap itse on ns bilehile ja kuvittelee, että se parille pyytäminenkin tarkoittaa villiä biletystä pilkkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän