Miksi ystäväni ei halua olla viihteellä pitkään kanssani?
Olemme tunteneet noin 5 vuotta ja pidämme yhteyttä ja näemme usein.
Tämä ystävä on se joka yleensä ehdottaa "Hei voitaisko mennä parille?"Mennäänkö ravintolaan?" Mennään baariin kiva mennä viihteelle kahdestaan ihan kunnolla" tms.
Alussa kun lähdetään viihteelle ja mennään vaikka baariin kaikki menee mukavasti ja ystävälläni vaikuttaa olevan fiilis korkealla. Mutta sitten jossain kohtaa yhtäkkiä max 2 tunnin kohdalla ystäväni vaikuttaa oudolta, kyrpiintyneeltä, vähä sanaiselta ja tuntuu että häntä ei kiinnosta mikään. Ja ei mene kauaa kun ystäväni sanoo "kohta voitais lähtee kotiin." Hän ei ikinä viihdy mun kanssa kauaa viihteellä mutta muiden ystäviensä kanssa ja myös meidän yhteisten ystävien kanssa saattaa olla pilkkuun asti. Mietin vain mikä on ja mikä risoo?
Miksi hän sitten kutsuu minut baariin hänen kanssa jos ei kuitenkaan siellä kauaa halua olla kanssani. Selvinpäin näemme toisiamme paljon ja sillon meillä ei ole samaa ongelmaa ystäväni tuntuu viihtyvän kanssani ja meillä on mukavaa yhdessä.
Kommentit (43)
Se haluu sut mukaan etsiäkseen panoseuraa ja jos sitä ei löydy alkaa tekemään mieli kotiin.
Mulla on kaveri joka on paskaa baariseuraa. Itse tykkään istua ja jutella lasin ääressä mut tämä tyyppi tuntuu koko ajan etsivän jotain muuta, vilkuilee muualle, hakee muita pöytään, ei ole hetkeäkään keskittynyt tai kiinnostunut vaikka muulloin onkin. Tulee joskus pyydettyä häntäkin baariin, mutta mieluummin istun jonkun muun kanssa vaikka pilkkuun asti. Ehkä olet samanlainen kuin toi mun kaveri?
Sinusta taitaa tulla tietämättäsi känniääliö vähänkin enemmän juotuasi.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta taitaa tulla tietämättäsi känniääliö vähänkin enemmän juotuasi.
Jos asia olisi näin miksi ystäväni pyytää minua uudestaan ja uudestaan baariin seuraksi? Risti riitaisa. :)
Niin ja rauhallisesti olen aina ystäväni kanssa iltaa viettänyt pöydässä istuen, jutellen, juoden ja musiikkia kuunnellen. En vedä kaatokännejä tai riehu tai juo kaksin käsin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin ja rauhallisesti olen aina ystäväni kanssa iltaa viettänyt pöydässä istuen, jutellen, juoden ja musiikkia kuunnellen. En vedä kaatokännejä tai riehu tai juo kaksin käsin. Ap
No sitten emme voi tietää miksi ystäväsi ei tykkää noin mahtavan tyypin kanssa istua kovin pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Ootko jotenkin idootti kännissä?
Jos mulla olisi ystävä joka on idiootti kännissä niin en kysyisi häntä baariin vaan haluisin nähdä selvinpäin. Mutta edelleen ongelma on se että ystäväni kutsuu minut viihteelle seurakseeeeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitten emme voi tietää miksi ystäväsi ei tykkää noin mahtavan tyypin kanssa istua kovin pitkään.
No lähinnä nyt ajattelin että jos jollekin olisi tullut mieleen jotain mistä asia voisi johtua. Ap
Jos pyytää parille, niin niiden parin jälkeen voikin lähteä kotiin. Itse voisin olla juuri tuollainen, koska minua ei kiinnosta humaltuminen. Parin jälkeen olen vielä ajokunnossakotiin.
Vierailija kirjoitti:
Se haluu sut mukaan etsiäkseen panoseuraa ja jos sitä ei löydy alkaa tekemään mieli kotiin.
Sama tuli mullakin mieleen. Skannaa koko ajan huomaamattomasti ympäristöään ja etsii mielenkiintoista miesseuraa, kun sitä ei löydy menee naama norsunveelle ja haluaa lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Et ala muutaman jälkeen märehtiä samoja juttuja joka kerta, esim. jotain mies- tai ihmissuhdeongelmia, jotka latistavat hyvän tunnelman? Joistain tulee kännissä jollain tavalla rasittavia: jos ei tuollaisia märehtijöitä niin esimerkiksi taantuvat jotenkin kakaroiksi tai estot häviävät liiaksi ja aloittavat esimerkiksi myötähäpeää aiheuttavan "flirttailun".
Sori, kristallipallo on huurussa, teelehdet märkiä ja pakastakin puuttuu kortteja joten nyt ei pysty veikkaamaan syystä yhtään mitään.
Et juoruile muista, jotkut elää juoruista. Ehkä olet kauniimpi kuin ystäväsi, saat huomioo muilta, tanssiin kutsuja jne.
Vierailija kirjoitti:
Jos pyytää parille, niin niiden parin jälkeen voikin lähteä kotiin. Itse voisin olla juuri tuollainen, koska minua ei kiinnosta humaltuminen. Parin jälkeen olen vielä ajokunnossakotiin.
"Mennään baariin kiva mennä viihteelle kahdestaan ihan kunnolla"
Kaveri pyytää parille ja kun parit on nautittu haluaa kotiin. Mikä tässä oli se kohta, joka aiheuttaa ap:lle hämmennystä?
Joo ja teidän että häneltä pitäisi itseltään asiaa kysyä mutta en ole vielä pystynyt. Ap