Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvitteleeko joku 60 vuotinen pääsevänsä vielä oikeesti töihin?

Vierailija
23.06.2023 |

Kohtahan se jäis eläkkeelle kuitenkin. Kuka palkkaa semmosta?

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika härskiä puhetta 60 vuotiasta, ettemme kelpaa työelämään, mutta kyllä teitä kakaroita jonkun pitää siellä jöössä. Äänestäkää seuraavissa vaaleissa sellaista puoluetta, joka ajaa meidät 60 vuotiaat eläkkeelle välittömästi, että saatte pitää työpaikkanne. Sopii minulle...

Vierailija
82/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon saanut töitä.

T.62v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

84 vuotias isäni painoi vielä rakennushommia mökkityömaallani niin, että nuorempia hirvitti. Telineillä ei sentään enää kiipeillyt.

Vierailija
84/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri palkattiin vaativiin asiantuntija- ja kehittämistehtäviin. 3 haastattelukierrosta ja soveltuvuusarviointi. T. 59v.

Eiköhän tekoäly tee kohta nuo vaativat hommat ja pääset kans nauttii työttömyydestä

Vierailija
85/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet työt ovat projektiluontoisia, eivätkä pysyviä eli ehkä joku voi yli 60-vuotiaan palkata, jos on vielä kondiksessa. Ei nuorestakaan ihmisestä voi olla niin varma.

Vierailija
86/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustelupalstalla tapahtuu ihme: kaikki köyhät muuttuu rikkaiksi. Sitähän tämä ketju jankuttaa. Kun menet eläkkeelle, oletkin yhtäkkiä varakas.

Vierailija
87/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä vaihdoin työtä viimeksi 58v:nä. Myyntijohtajana työskentelen edelleenkin

Vaihdoin työtä vuoden nuorempana ja johtotehtävissä olen. 

Vierailija
88/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän 66 ja olen jo eläkkeellä, mutta töitä tarjotaan niin paljon kuin jaksan tehdä. Enää ei vaan huvita. Päällikkötason tuttu täyttää 67 ja jää nyt eläkkeelle. Perusti toiminimen ja jatkaa projektihommissa.

Vierailija
89/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri palkattiin vaativiin asiantuntija- ja kehittämistehtäviin. 3 haastattelukierrosta ja soveltuvuusarviointi. T. 59v.

Jos on jo hyvä työpaikka, voi vanhempanakin vaihtaa. Itse vaihdoin 57 v. Mutta olen varma, että työttömänä en saisi enää uutta työtä.

Vierailija
90/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se on vähän niinkuin pakko mennä sinne töihin, koska eläkkeellekään ei pääse moniin vuosiin 

Vierailija
91/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei edes 55-vuotiasta kannata palkata. Mummit ja papparaiset eläkkeelle ja työpaikat nuorille!

Ei voi jäädä eläkkeelle koska eläkeikä on n. 65 v. ja Orpo haluaisi pitää eläkeläisetkin töissä (älytöntä).

Sehän se on ongelma, että hallitus käskee mennä töihin mutta työnantajat eivät palkkaa. Työnantajiakin on entistä vähemmän ja vähenee koko ajan. Työttömät ovat perustaneet yrityksiä niin paljon, että ostavat,  myyvät ja syövät toistensa pullaa ja tekevät konkurssin, kun kummallakaan ei ole rahaa millä maksaa.

Vierailija
92/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

84 vuotias isäni painoi vielä rakennushommia mökkityömaallani niin, että nuorempia hirvitti. Telineillä ei sentään enää kiipeillyt.

Voi miten söpöä!

Vierailija
93/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva enään 60  vuotiaana haluaa mennä töihin eli  valtaosa ei kuvittele koska eivät halua mennä 

Vierailija
94/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille palkattiin 60-vuotias ja hyvin hoitaa hommansa. Olen ylpeä työnantajastani.

Vierailija
95/95 |
05.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse töihin 24 vuotiaana, toivottavasti 34 vuoden päästä alkaa kelpaamaan paremmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä