Mitä materiaalia inhoat?
Itse inhoan mineraalivillaa. Tekee asunnon tuskaisen kuumaksi kesällä, kun sitä on sotkettu seiniin. Kastuessaan homehtuu eikä kuivu. Ei minkäänlaista hengittävyyttä. Inhottava materiaali.
Kommentit (29)
Lastulevy ieni viilto kulmiin niin turpoaa lemattomiin.
Vierailija kirjoitti:
Laminaattilattiaa. On äänekäs, liukas ja kylmäkin.
Tämä. Vanha muovimattokin on parempi.
Villaa ihoa vasten, pistelee ikävästi. Kashmirvillaa, kun siitä irtoaa nöyhtää. Tekokuituisia satiinilakanoita, ovat epämiellyttävät monella tavalla.
Lateksi. Kaikki siitä valmistettu on vähän ällöä.
Vierailija kirjoitti:
Polyesteria vaatteissa, muovia yleensäkin.
Tekstiileissä kuitenkin yli 50% myyntiosuus maailman markkinoilla, ainakin Finnwatchin mukaan.
Mikä sen läpikuultavan santapaperilta tuntuvan kankaan nimi on? Muinoin kutsuttiin kai krimpleneksi. Siitä tehtyjä paitoja on jostain syystä myynnissä hirveästi, kai ne jollekin kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Villaa ihoa vasten, pistelee ikävästi. Kashmirvillaa, kun siitä irtoaa nöyhtää. Tekokuituisia satiinilakanoita, ovat epämiellyttävät monella tavalla.
Yleensä lakanoissa nuo myydään puuvillaisina.
Se kaksi milliä ohut suomalainen tammisauvaparketti.
Lakattu mäntylattia. Sehän on käytännössä keltainen jossa mustia pilkkuja. Kuka haluaa keltaisen lattian???
Liika määrä lasia tai purkkeja jossain. Tuntuu että kuin maistaisi miltei suussa lasin maun tai mauttomuuden. Mikä lie valmistusprosessi.
Kaikkein ihaninta on styrox paljasta ihoa vasten. Tai märkä ja hieman hiekkainen villarukkanen hampaiden välissä. Ai että.
Marmori, varsinkin sellainen perinteinen valkoharmaa. Sopii suuriin julkisiin tiloihin, muuten näyttää liian uusrikkaalta.
Mun mielestä polyesteri on joissakin vaatteissa oikein hyvä materiaali. Mulla on Partioaitasta ostettu vaellukseen tarkoitettu mekko, jota käytän hellemekkona. Se on ihan paras, kevyt, vilpoisa, kuivuu nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Keinokuituja ja muoveja.
Ne jotka ei käytä niitä vaatteissa, ei varmaan sitten missään muussakaan.
Täällä mainittuna useita sellasia, joita kuitenkin ostetaan aika paljon.
Laminaattilattiaa. On äänekäs, liukas ja kylmäkin.