Huhuuuu, mitä yksinäinen juhannuksen viettää puuhailee juuri nyt?
Itse söin juuri, keitin kahvit leivoksen kera. Valokuvasin ja kohtapuoliin otan lasin viiniä ja menen ulos istumaan.
Kommentit (52)
Juon olutta puiston penkillä. Menen kotiin ja syön vähän.
Illalla joku leffa tai kirja.
Vuokrasin elokuvan ja katson kun nalle puh tappaa kaikki
Ajattelin pyöräyttää parit mocktailit jääkaapin antimista ja tarkastaa illan tv-tarjonnan. Illemmalla voisin lukea kirjaa parvekkeella.
Syön juuri mansikoita ja odotan Emmerdalen alkua. Saunan laitan myös kohta päälle.
Kahvia juon ja oksettaa syötyäni liikaa
Imuroin, selaan tiktokkia. Vettä sataa, viilennän kämppää. Söin vähän. Käytin koiran pihalla. Mietin joisko yhden seltserin. En oo osannu päättää haluanko juoda vai enkö halua.
Ehkä alotan uuden kirjan, tai katon mitä telkkarista tulis.
En ole yksinäinen, mutta olen haistellut juhannusruusuja ja tehnyt jouluista ristipistotyötä.
Grillaan makkaraa ja sit pelaan siiderin kaa tietokoneella
Tyhjennellyt kaappeja, heittänyt pois kertyneitä lehtiä ym. roskaa.
Päivällä söin jäätelöä ja tuoreita vadelmia. Nyt illaksi uusia perunoita ja kanasuikaleita, jotka maustan itse.
Odotan, että huomenna ilma viilenee, niin jaksan hoitaa raivausprojektini loppuun.
Hyvää Juhannusta! (Elämä on: elämme eri elämäntilanteissa, minun tilanteeni on nyt tällä kertaa tällainen).
Soitin Afrikkaan yhdelle voodoopapille, että manais petteri orvon hengiltä.
Samaa kuin muina päivinä, eli trollaan foorumeilla.
Aika hyvä vai mitäkä ?
Olen flunssassa, vanhempien kanssa mökillä (en ole siis teknisesti yksin mutta henkisesti kyllä, haluaisin olla kumppanin (ei ole) tai kavereiden (ei ole) kanssa. Ja olen siis keski-ikäinen en mikään nuoriso.
Helteisen ulkoilupäivän jälkeen katson suihkunraikkaana yleisurheilua kakkoselta tänään, huomenna ja vielä sunnuntainakin.
Koska mä voin.
Ihanaa kun saa vaan olla.
Hyvää Juhannusta!
Odotan saunan lämpenemistä. Katson Juice dokumenttia. Palstailen. Syön myöhemmin raparperipiirakkaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen flunssassa, vanhempien kanssa mökillä (en ole siis teknisesti yksin mutta henkisesti kyllä, haluaisin olla kumppanin (ei ole) tai kavereiden (ei ole) kanssa. Ja olen siis keski-ikäinen en mikään nuoriso.
Eipäs tuossa tavassa viettää juhannusta mitään järisyttävän väärää ole. Kumppani ja kaverit tulevat jos tulevat, ei se kumppanin tai kavereidenkaan kanssa aina niin helppoa ole. Viihdyn itse erittäin hyvin yksin, vaikka minulla on kumppani, mutta hän on niin tylsä, ettei oikein innosta. Paranemisiin kesäflunssasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs tuossa tavassa viettää juhannusta mitään järisyttävän väärää ole. Kumppani ja kaverit tulevat jos tulevat, ei se kumppanin tai kavereidenkaan kanssa aina niin helppoa ole. Viihdyn itse erittäin hyvin yksin, vaikka minulla on kumppani, mutta hän on niin tylsä, ettei oikein innosta. Paranemisiin kesäflunssasta!
Kiitos!
Katson talousrullan kanssa naisten moukaria