Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin olet viimeksi uinut järvessä?

Vierailija
23.06.2023 |

Minä pikaisesti ehkä 3 v sitten, mutta nautinnollisesti ehkä 10 v sitten. Lapsena viimeksi monta kertaa päivässä järvessä, se oli ihanaa.

Kommentit (260)

Vierailija
181/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun näitä kommentteja luen nauraen maha kippurassa, kuka järjen juoksun jättiläinen saa päähän että järvivesi ei ole puhdasta?😆 Paljon likaisempaa on merivesi ja uimahallit, kun suomen järvi. Toki on niitä mutapohja järviäkin mut ne asia erikseen. Voi voi, näköjään ennen oli ihmisten mielikin paljon paremmin.

Onhan niitä saastuneitakin vesistöjä.

Esim. Bakalia on yksi järviä saastuttaneista tehtaista.

Vierailija
182/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ui järvessä. Enkä meressä. Siis missään luonnon vesissä. Inhottaa kun hiekka tarttuu rannalla joka paikkaan. Vedessä kelluu kaikenlaista. On kylmää. Liian syvä vesi pelottaa.

Puhumattakaan siitä että järvessä on monenlaisia ötököitä ja eliöitä, osa jopa verenhimoisia ja hakeutuu oikein ihmisen kimppuun. Esimerkiksi juotikkaat.

Uimahalleissa tietää että on turvallinen tila uida.

Hyvin sä osaat pelotella ihmisiä.

Kuulostat sellaiselta joka pelkää luontoa.

Mikään eläin ei ole käynyt kimppuuni vaikka satoja kertoja olen käynyt uimassa. Ainoastaan paarmoja on hyörinyt ympärillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä kesänä pari kertaa, mutta ei siellä kauaa viitsi olla kun on niin kylmää vettä.

Hassu juttu, sillä itse oon uinut tänä vuonna enemmän kuin milloinkaan. Itselleni tänä vuonna vesi ei ole tuntunut yhtään kylmältä.

Vähän viileitä virtauksia on vain tuntunut.

Vierailija
184/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ui muualla kuin järvessä. Ei mistään hinnasta missään altaassa jossa peseytymättömät ihmiset lilluu. Yäk.

Vierailija
185/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa mennä uimaan rannalle, vaikka rakastan uimista järvessä. Siitä on n. 20v, kun viimeksi olen uinut. Asun Vantaan lähiössä, en omista autoa, Kuusjärvi on ainoa, minne pääsen pyörällä. En kehtaa mennä uimaan sinne, kun on aina niin paljon porukkaa. Häpeän kroppaani, enkä halua joutua naurunalaiseksi tai jonkun nuorisoporukan kuvaamaksi. Ei ole edes ystäviä, keiden kanssa kävisi uimassa.

Vierailija
186/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 30 vuotta sitten.

Vierailija
187/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuussa kävin mökkijärvessä mutta ollut niin huonot kelit että olen uinut tavallista vähemmän tänä vuonna.

Vierailija
188/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mökillä

Vierailija
189/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon lapsena ja nuorena, viimeksi 90 luvulla pohjoisessa.

Likaisia järvivedet nykyisin. Todellakin.

En ole hirvinnyt mennä uimaan

Vierailija
190/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kahesti.

Vierailija
191/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. 👍

Vierailija
192/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ui järvissä; kalat pissaa. Enkä uimaloissa; ihmiset pissaa.

Vierailija
193/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa mennä uimaan rannalle, vaikka rakastan uimista järvessä. Siitä on n. 20v, kun viimeksi olen uinut. Asun Vantaan lähiössä, en omista autoa, Kuusjärvi on ainoa, minne pääsen pyörällä. En kehtaa mennä uimaan sinne, kun on aina niin paljon porukkaa. Häpeän kroppaani, enkä halua joutua naurunalaiseksi tai jonkun nuorisoporukan kuvaamaksi. Ei ole edes ystäviä, keiden kanssa kävisi uimassa.

Teet linja-autolla tai junalla retken jollekin pienelle paikkakunnalle jossa on uimaranta tai pari vaihtoehtoa. Todennäköisyys että siellä kukaan välittää sinun kropastasi on häviävän pieni

Vierailija
194/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia sitten.

Vierailija
195/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten. Ainut kerta tänä kesänä. Ei jotenki inspaa nyt.

Vierailija
196/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä kyllä vuosia. Parhaiten uin selkää, lähinnä kelluen.

Vierailija
197/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen.

Vierailija
198/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen merenrannan kasvatti ja menen uimaan järveen vaan jos olen kutsuttuna johonkin mökille, silloinkin jotenkin inhottaa.

Tyhmää, tiedän, mutta mun mielessä järvi on aina semmoinen rutakko (vaikka ei siis olisikaan)

Vierailija
199/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä iltana, oli ihan mahtavaa. Järvessä on sinilevää, mutta rannalla jossa uin ei sitä ollut, oli sen verran aallokkoa.

Vierailija
200/260 |
24.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 minuuttia sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän