Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ville Merinen murtui kyyneliin täysistunnossa? Mitä tämä on?

Vierailija
22.06.2023 |

Onko mies oikeassa paikassa. Eihän eduskuntatyö voi olla semmoista ettei voi puhua tai heittää välihuutoja. Vaikkakin tuon "yhden"(?) välihuudot tuntuvat mauttomilta.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000009675562.html

Kommentit (280)

Vierailija
41/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinen itse maalittaa ja kiusaa muita esim. tik tokissa. Jos hänen kanssaan ei ole samaa mieltä, nostaa henkilön tikun nokkaan ja uhriutuu itse.

Aina hänen ulosanti on minä minä tyylistä, jakelee paidattomia kuvia ja kehuu itseään.

Ryhmälivessä puhuu toisten terapeuttien päälle ja keskeyttää, vaikka puhuttaisiin jonkun muun ongelmista vetää asian itseensä.

Sumuttaa kaikkia tällä minä olen hyvä ihminen esityksellä, jota tekee rahasta. Politiikassa hoidetaan kansan asioita ja ollaan asiallisia. Yllättäin Merinen sai tämänkin vedettyä itseensä ja uhriuduttua.

Olen tällaisia tunteilla manipuloijia itse hoitanut ja tämä on läpinäkyvää, mutta tuntuu monelle menevän läpi.

Katsokaapa tuon miehen silmiä, ne ovat sielun peili.

Vierailija
42/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muka Marinkin itkenyt kaudellaan ministerinä ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa kehiin! kirjoitti:

Eikö muka Marinkin itkenyt kaudellaan ministerinä ?

Tirautti pari kyyneltä kun sanoi "minäkin olen vain ihminen" sen jälkeen kun koronabilekohu tuli julki

Vierailija
44/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sen niittasi. Olemme ja elämme postmodernissa ajassa. Ei pelkästään kaverin myötähäpeä puhe, vaan se, kuinka tämä murrosikäinen minäminä lumihiutale-esitys on saanut valtavan määrät tsemppiä. Kyse on Suomen eduskunnasta.

Vierailija
45/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako mies itkeä juokisesti vuonna 2023?

Vierailija
46/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän talon yhtiökokoukset on paljon pahempia kun täysistunnot. Oli tuo silti piristävä puheevuoro Villeltä. Sali meni aika hiljaiseksi.

Jos luulet, että nuo psykopaatit ja narsistit miettii tekojaan, olet väärässä. Mitä se auttoi itkuun pillahtaminen kun sinua koulukiusattiin? Ei mitään. Noiden huutelijoiden mindset on samanlainen.

Näihin auttaa vain kuri, jota eduskunnan puhemiehen tulisi käyttää. Ja koska Halla-aho kannattaa noita huuteluita, koko eduskunnasta tulee pelkkä sirkus.

Vierailija
47/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies itkeä juokisesti vuonna 2023?

Persujen leirissä ainakin laiteltu räkänauru-emojia kovasti uutisten perään. Eli homon hommia sellainen itkeminen ja akkamaista touhua. Kiusaajat voittaa aina.

Vierailija
48/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lähtee eduskuntaan, niin oma psyyke täytyy olla kunnossa. Tämä pillittäjä jää kohta kallille sairaslomalle arvaan...

Vierailija
49/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä sen niittasi. Olemme ja elämme postmodernissa ajassa. Ei pelkästään kaverin myötähäpeä puhe, vaan se, kuinka tämä murrosikäinen minäminä lumihiutale-esitys on saanut valtavan määrät tsemppiä. Kyse on Suomen eduskunnasta.

Ei murrosikäiset ole tuollaisia. Päiväkotilapset ovat.

Vierailija
50/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KYLLÄ MIESKIN SAA NYKYÄÄN ITKEÄ.

Jossakin ylemmän keskiluokan pumpulipiireissä, ehkä. Työväenluokassa, josta esim persut ottaa suuren kannatuksen, miehen itkeminen on helvetin noloa ja itsensä häpäisyä. Ja joo, tiedän että se on sairas ajatusmaailma, mutta niin se vain on. Olen itse työväenluokkainen mies, joka on luonteeltaan herkkä, mutta sen verran itsesuojeluvaistoa on, että en sitä todellakaan näytä kellekään. 

Vierailija
51/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uskottavuutta terapeutilla joka itkeä pillittää, aikuinen mies!

Vierailija
52/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan myös tulkita masinoinniksi, ovelaksi sellaiseksi. Jatkoa odotellessa.

Sama tuli mieleen, että onko Ville ovela peluri ja käänsi asiat päälaelleen krokotiilinkyynelillä? Narsistien capo di tutti capi? 

Mistä näistä tietää. Hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
53/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ihminen on NORMAALI. Hallitus on täynnä kylmiä ja paatuneita ihmisiä. Purrahan esim. sanoi ettei empatia kuulu politiikkaan.

Kyllähän siinä aika iso ego täytyy olla, jos kuvittelee, että MINÄ tiedän miten Suomea parannetaan ja lähden sitä väkisin hieromaan muiden naamaan. Ei tuolla normaaliin tunne-elämään kykenevät pärjää.

Mutta toisaalta politiikka on raakaa asiaa pelkästään. Ei tunteiden avulla hoideta esimerkiksi taloutta yhtään mitenkään.

Politiikka ei ole pelkkää raakaa asiaa. Politiikka on myös arvovalintoja.

Kyllä arvotkin pohjautuvat mielestäni rationaaliseen ajatteluun.

Vierailija
54/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillähän on nyt ehta työpaikkakiusaaja oikein oikeusministerinä. Kyllä hyvää esimerkkiä näytetään lapsille.. 

Koulukiusaaminen lähtee yleensä kotoa. Siinä ei paljon puhelimien takavarikointi auta, kun lapset kuuntelevat päivästä toiseen, miten vanhempansa solvaavat muita ihmisiä. Kaipaan käytöstapoja. 

Itse saan kyllä esimerkiksi Marinista enemmän työpaikkakiusaaja-fiboja kuin Halla-ahosta. Demarimessias Lipposesta tai Halosesta puhumattakaan.

Marin on kylmä kuin kala, mutta en usko että hän on mikään aktiivinen kiusaaja. Ei vaan ota muita huomioon, jos ei kiinnosta. 

Halla-ahokaan ei vaikuta varsinaiselta kiusaajalta, mutta hänkin on kai traumatisoitunut aikanaan ollessaan itse kiusattu, ja se on vaikuttanut siten että hän on täysin suojakuoren takana ja empatiakyky on hävinnyt.

Lipponen oli aggressiivinen johtaja, joka ei sietänyt että häntä kyseenalaistettiin. Mutta ei hän kai ketään erityisesti kiusannut. Sen sijaan Niinistöllä kuulemma oli tätä taipumusta. Halonen taas oli varsinainen raivopää, joka kilahteli jos asiat ei menneet oman mielensä mukaan, mutta en ole kuullut että hänkään olisi erikseen ketään vainonnut.

Vierailija
55/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Siellähän on tuomittu rikollinen puhemiehenä, nasse-Sedän kanssa flirttaileva ministeri. 

Puolueen pj. vetää MadDog-roolia A-Studiossa ja ja täysistunnossa. Muutenkin lupaavat uudet kyvyt ovat tyylin Kaisa G. ja netissä Mäkelä tunnetusti idiootti. Tiktok-pojat ja Sebu päälle, mutta onhan se kamalaa, jos Sannasta on kuva lehdessä. Enemmän Alex Stubb someili ja otti selfietä ja Upin johtajalla on täysin lähtenyt lapasesta julkisuus - eikä kukaan naura, vaikka pitäisi.

Kyllä minuakin itkettäisi. 

Ulkomaan lehdistössä oivaltavia analyyseja. Ei tarvinnut Sannulin olla kuin päivän pois ja nämä sohlot töhöttää kaiken. Tietty Pro-markkinatalous pitää Petskun ja Antun ruodussa. 

Teemu, minäkin itken. Oksettaa ja olen ärtynyt.  Aion osallistua kaikkiin miekkareihin tätä hallitusta vastaan. 

Vierailija
56/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka on tosi raakaa peliä, jos leikkiin ryhtyy niin on oltava supervahva itsetunto.

Vierailija
57/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistellaanpa politikkoja joilla on tullut kyyneleet puhuessaan.

Tais olla mm Esko Aho, Jyrki Katainen , keitä muita?

Vierailija
58/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistellaanpa politikkoja joilla on tullut kyyneleet puhuessaan.

Tais olla mm Esko Aho, Jyrki Katainen , keitä muita?

Lipponenkin itki kun luopui puheenjohtajuudesta.

Kaikki naiset lienee itkeneet, tosin Halosesta en ole varma.

Vierailija
59/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuokin narsisti? Miten muuten kukaan vois pokkana mennä poraamaan eduskunnan täysistuntoon, kuinka mulla on nyt paha mieli.

Minäminä😬

Vierailija
60/280 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on normaalin ihmisen normaali reaktio kun kohtaa vihamielisyyttä ja aggressiivista kielenkäyttöä. Eduskunta kaipaa enemmän Villen kaltaisia, eikä empatiakyvyttömiä sosiopaatteja.

Minä luulen, että nuo jälkimmäiset ovat kuitenkin parempia poliitikkoja. Ei muutosta synny, jos kaikki vaan hymistelevät, että ei nyt tehdä mitään, ettei kukaan loukkaannu.