Ville Merinen murtui kyyneliin täysistunnossa? Mitä tämä on?
Onko mies oikeassa paikassa. Eihän eduskuntatyö voi olla semmoista ettei voi puhua tai heittää välihuutoja. Vaikkakin tuon "yhden"(?) välihuudot tuntuvat mauttomilta.
Kommentit (280)
Hyvin kirjoitettu että Meriläinen sai taas näkyvyyttä kun alkoi pillittämään eduskunnan mitään sanomattomassa puheessaan. Hän kertoi aikaisemmin että pistää eduskunnan käytöksen uusiksi, nyt yritti mutta antoi vain itsestään säälittävän kuvan. Yrittääkö tämä mies olla joku pelastaja vai manipuloiva äärimmilleen itseään täynnä oleva pöljä.
Hakee julkisuutta hinnalla millä hyvänsä, sit kun saa negatiivistä palautetta tirauttaa itkut ja kauhea selittely päälle jos häntä arvostellaan. Pois ja äkkiä ettei tule isompaa myötähäpeää.
Ville Merinen teki tosi hienon teon! Vaatii mieletöntä rohkeutta olla haavoittuvainen . Olen itse ajatellut monesti tuota keskustelukulttuuria tuolla ja muutenkin politiikkaa, kun se tuntuu olevan semmoinen "tunteettomien " laji. Kuitenkin politiikka kaipaa tosi paljon herkkyyttä ja empaattisia ihmisiä.
Ei voi olla mikään oletusasetus se, että tuolla kaikkien pitää muuttua joksikin roboteiksi. En halua pelkästään sellaisia päättäjiä.
Toivon myös monimuotoisempaa edustajakuntaa. Laaja kirjo erilaisia ihmisiä. Tuo oli hieno teko.
Maailmaa muutetaan yksi teko kerrallaan. Jokainen voi itse olla se muutos, vaikka pienikin.
Virkamiehet ja koko tuo infrastruktuuri kaipaa kyllä kunnon ravistelua. Hyvä Ville! Ehkä meillä pikkuhiljaa päästään tästä vanhanaikaisesta mallista, että vain kovat pärjää tuolla. Viesti tuli mielestäni hienosti ainakin minulle perille.
Sanna puhui New Yorkissa hienosti juuri tästä . Että johtajien tulee olla ihmisten näköisiä ja sitä se ei vielä valitettavasti ole. Tarvitaan muitakin kuin näitä kirjastotädin näköisiä virkanaisia ja setämiehiä, liian suurine salkkuineen.
Toivottavasti täysistunnossa nähdään vielä minun elinaikana huomattavasti kirjavampi joukko erilaisia, eri-ikäisiä ihmisiä.
Manipulointi on hänen toimintatapa, Merinen pois eduskunnasta, ei ymmärrä mitään politiikasta, on vaan itsestään kertomassa. En ole huomannut yhtään puolueensa asioita puhumassa, hokee vaan minä, minä, minä...on kyllä narsistisia piirteitä jätkässä.
Vierailija kirjoitti:
Manipulointi on hänen toimintatapa, Merinen pois eduskunnasta, ei ymmärrä mitään politiikasta, on vaan itsestään kertomassa. En ole huomannut yhtään puolueensa asioita puhumassa, hokee vaan minä, minä, minä...on kyllä narsistisia piirteitä jätkässä.
Hän on tunteiden, tunnetaitojen ja psykologian ammattilainen. Hienoa, että haluaa muuttaa työkulttuuria inhimillisempään suuntaan. Sitä kaivataan ja kaivattaisiin lähestulkoon jokaisessa työpaikassa tässä maassa! Meidän työyhteisöt voi erittäin huonosti ja kiusaamiskulttuuri rehottaa.
Vierailija kirjoitti:
Ville Merinen teki tosi hienon teon! Vaatii mieletöntä rohkeutta olla haavoittuvainen . Olen itse ajatellut monesti tuota keskustelukulttuuria tuolla ja muutenkin politiikkaa, kun se tuntuu olevan semmoinen "tunteettomien " laji. Kuitenkin politiikka kaipaa tosi paljon herkkyyttä ja empaattisia ihmisiä.
Ei voi olla mikään oletusasetus se, että tuolla kaikkien pitää muuttua joksikin roboteiksi. En halua pelkästään sellaisia päättäjiä.
Eduskunnan keskustelukulttuuri on yksi top3 syistä miksi en äänestä koskaan. Persut tai mikään muukaan puolue ei ole siihen yksistään syyllisiä, vaan koko konkkaronkka eivät ole objektiivisesta faktojen tarkastelusta kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Sanna puhui New Yorkissa hienosti juuri tästä . Että johtajien tulee olla ihmisten näköisiä ja sitä se ei vielä valitettavasti ole. Tarvitaan muitakin kuin näitä kirjastotädin näköisiä virkanaisia ja setämiehiä, liian suurine salkkuineen.
Toivottavasti täysistunnossa nähdään vielä minun elinaikana huomattavasti kirjavampi joukko erilaisia, eri-ikäisiä ihmisiä.
Aika ristiriitaisesti kirjoitat. Ei ole olemassa mitään kirjastontätistereotypiaa. Loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika ristiriitaisesti kirjoitat. Ei ole olemassa mitään kirjastontätistereotypiaa. Loukkaavaa.
Kato sitä porukkaa äläkä jauha p* skaa. Yhtä samaa, harmaata massaa. ( muutama virkistävä poikkeus korkeintaan)
Vierailija kirjoitti:
Tämä uusi kansanedustaja Ville ei ymmärrä politiikasta mitään eikä näköjään terapeutin työstäkään. Muut kansanedustajat ovat ottaneet töistänsä kiinni varsinkin muutama nuori edustaja. Puhuivat järjeväsi suomen tilasta. Tämä Ville meni puhumaan ja itkemään itsestään ja kuinka raskasta on olla eduskunnassa. MITÄ? Nyt äkkiä saikulle ja pois tuolta, puhemies tarttui jo puhelimeen kesken hänen puheen, miksiköhän?
Nyt sitten vielä itkee kun saanut järkyttävää vihapostia Till Lindemannin faneilta kun arvostelut herran puuhia. Nyt tulee vielä esille somessa et olen lopettanut juomisen.
On miehellä hinku olla esillä, voi raukka.
Mitä?! Till Lindeman faneilta vihapostia :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tunteiden, tunnetaitojen ja psykologian ammattilainen. Hienoa, että haluaa muuttaa työkulttuuria inhimillisempään suuntaan. Sitä kaivataan ja kaivattaisiin lähestulkoon jokaisessa työpaikassa tässä maassa! Meidän työyhteisöt voi erittäin huonosti ja kiusaamiskulttuuri rehottaa.
Tunnetaitoihin kuuluu myös tunnesäätely johon kuuluu se että esimerkiksi ei ala raivota tai itkeä sopimattomissa paikoissaan vaan kontrolloi käytöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnetaitoihin kuuluu myös tunnesäätely johon kuuluu se että esimerkiksi ei ala raivota tai itkeä sopimattomissa paikoissaan vaan kontrolloi käytöksensä.
Tunteita ja niiden näyttämistä tässä massa ei kyllä liikaa ole! Itku ja itkeminen on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato sitä porukkaa äläkä jauha p* skaa. Yhtä samaa, harmaata massaa. ( muutama virkistävä poikkeus korkeintaan)
Mutta johtajien tulee olla ihmisten näköisiä? Kirjastontädit voivat olla samaa harmaata massaa?
Julkisuuden ihannointi tuo kansanedustaja Meriläiselle vaikeuksia. Hän antaa itsestään kuvan parempana ihmisenä. Näitä riittää. Ihminen joka itse jo joutuu kehumaan et on empaattinen ihminen, mennään pieleen. Eikö terapeutti tiedä että empaattisuutta on
lähes jokaisessa ihmisessä se näyttäytyy vaan eri tavalla ja eri tilanteissa. On hirveää että hän tuo esille olevansa ongelmissa alkoholin kanssa, kertoo et jätin vaan yksi lauantai juomisen. HUPS, noinko helppoa se on...varmaan vitsi...Voisiko nämä hänen höpö jutut jättää julkaisematta. Ei näköjään ole minkäänlaista kosketuspintaa todellisuuteen, on vaan myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta johtajien tulee olla ihmisten näköisiä? Kirjastontädit voivat olla samaa harmaata massaa?
Minä taas mietin että miten kirjastotädit ei muka ole ihmisen näköisiä? Eikö kaikki ihmiset ole ihmisen näköisiä. Ja miksi kenenkään pitöisi olla yhtään minkään näköinen mitä väliä sillä on miltä kukakin näyttää. Teot ratkaisee. En ymmärtä Marinia.
Tämä Meriläinen on luvannut SDP vaaliehdokkaana tarttua nuorten henkiseen pahoinvointiin ennaltaehkäisevästi. Hän kehuu että hänellä on suora yhteys nuoriin sosiaalisessa mediassa ja tietää miten tilannetta voi muuttaa huomattavasti parempaan suuntaan, hän kirjoittaa.
Oliko jotain matalan kynnyksen paikkoja lisää, psykoterapiakoulutus ilmaiseksi.
Voi, voi nyt Suomessa on yli 40 000 lasta avohuollon piirissä, 17 700 lasta huostaanoton piirissä. Ville hyvä nyt tarvitaan laajaa yhteistä verkostoa kouluihin, perheisiin ja läsnäolevia aikuisia tukemaan näitä prosesseja johon kuuluu myös mielenterveystyö. Suomen kautta auttaminen ei auta lapsen/nuoren ongelmia. Unohtaa ei myös kannata kolmannen sektorin jo nyt hyvää työtä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu että Meriläinen sai taas näkyvyyttä kun alkoi pillittämään eduskunnan mitään sanomattomassa puheessaan. Hän kertoi aikaisemmin että pistää eduskunnan käytöksen uusiksi, nyt yritti mutta antoi vain itsestään säälittävän kuvan. Yrittääkö tämä mies olla joku pelastaja vai manipuloiva äärimmilleen itseään täynnä oleva pöljä.
Hakee julkisuutta hinnalla millä hyvänsä, sit kun saa negatiivistä palautetta tirauttaa itkut ja kauhea selittely päälle jos häntä arvostellaan. Pois ja äkkiä ettei tule isompaa myötähäpeää.
Aikamoisen suuret luulot on jos kuvittelee pistävänsä eduskunnan käytöksen uusiksi. Muuten en heppua tunne lainkaan.
Saat miehen kyyneliin
se helppoa on