Voisko miehet kertoa miksi he pilkkaa Veitolan ulkonäköä?
Ja kysyn ihan siksi, että keski-ikäisten miesten vihakuoro ilmestyy haukkumaan Veitolaa kaikkiin tätä koskeviin uutisiin, kohteena nimenomaan ja vain ainoastaan hänen ulkonäkö. Mä en käsitä mitä rumaa tuossa naisessa voi kenenkään miehen mielestä olla. Kroppa on törkeän hyvännäköinen, naamassa ei mitään vikaa,
Kommentit (192)
Olen nainen, ja pidän Veitolaa epämiellyttävänä. Ulkonäkö on toissijainen siinä epämiellyttävyydessä, eukkohan on kamala kiusaaja ja kuvittelee olevansa ilmeisesti joku elämisen auktoriteetti. Vaikuttaa ylimieliseltä ja inhottavalta, en haluaisi itse tuollaisen teeskentelijän kanssa viettää aikaa. Vaikka hän olisi huomiota herättävän kaunis, hän näyttäisi silti silmiini epämiellyttävältä, koska persoona.
Ehkä hän on todellisuudessa aivan erilainen, ja kyse on pelkästä mediaroolista hänellä, mutta minusta se rooli on ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veitola ei kunnioita muita ihmisiä lainkaan. Muut ihmiset ovat olemassa hänelle vain jotta heille voidaan nauraa tai heidän toimintaansa arvostella. Ja tienata sillä rahaa. Täysin mätä sisältä.
Oletko oikeasti edes katsonut Yökylässä-ohjelmaa? Minulle ei tule mieleen yhtään jaksoa, jossa Veitola olisi käyttäytynyt epäkunnioittavasti muita kohtaan. Jopa Teuvo Hakkaraiseen, jonka kanssa arvomaailmat hänellä eivät ollenkaan kohtaa, hän suhtautui mielestäni todella ystävällisesti ja avoimesti. Hän ei myöskään tuo ohjelmassa itseään esille vaan antaa kunkin jakson tähden olla aidosti pääosassa. Nykyään on todella paljon toimittajia, jotka kommentoivat koko ajan, mitä he itse ajattelevat kulloisestakin keskustelun aiheesta ja mitä kokemuksia heillä itsellään on. Veitola ei tee tätä. Jälkikäteen hän on kertonut haastattelussa esimerkiksi likaisista lakanoista tai ahdistavista kokemuksista, mutta jättänyt nimet mainitsematta. Minusta toimittajallakin pitää olla oikeus puhua työnsä varjopuolista siinä missä muillakin työntekijöillä ilman, että se leimataan huomiohakuisuudeksi.
En ole. Mutta täytyypä tuon puolustelupuheenvuorosi jälkeen katsoa että paljonko siinä on sitä piilovittuilua mitä on ollut tuon naakan jokaisessa ohjelmassa.
Aika vahvan näkemyksen esitit henkilöstä siihen nähden, että tunnet hänen työtään heikosti. Yökylässä-on hänen menestynein ja pitkäikäisin projektinsa. Minä en tunnista piilovittuilua kuin siitä 15 vuoden takaisesta talk show'sta. Mihin muihin ohjelmiin mahdat viitata?
Yökylässä on hyvin lyhytaikainen "projekti" Veitolan historiassa. Kaikki aikaisempi tuotanto on perustunut ihan suoraan haastateltavien lyttäämiseen ja oman egon nostatukseen. Katso sinä perkele läpi tuon akan historia ennen kuin alat aukoa päätäsi.
Ootpas sie aggressiivinen ilmaisussasi. Ei ole hyvää käytöstä kirjoittaa noin.
Hei Maria, onpa sulta taas varsin veitolamainen vastaus, jossa lytätään toisen tunteet, ilmaisutapa ja samalla vielä yritetään jättää vaikutelma, että olet tässä nyt jotenkin parempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen, ja pidän Veitolaa epämiellyttävänä. Ulkonäkö on toissijainen siinä epämiellyttävyydessä, eukkohan on kamala kiusaaja ja kuvittelee olevansa ilmeisesti joku elämisen auktoriteetti. Vaikuttaa ylimieliseltä ja inhottavalta, en haluaisi itse tuollaisen teeskentelijän kanssa viettää aikaa. Vaikka hän olisi huomiota herättävän kaunis, hän näyttäisi silti silmiini epämiellyttävältä, koska persoona.
Ehkä hän on todellisuudessa aivan erilainen, ja kyse on pelkästä mediaroolista hänellä, mutta minusta se rooli on ikävä.
Samat ajatukset hänestä, kun hän ilmestyi telkkariin pidin häntä hyvin epämiellyttävänä persoonana. Hän on ehkä pehmentynyt mutta ei vieläkään ole normaali, hyvä. Hänestä ei sellaista voi tulla. Outo.
No en voi kertoa, kun en ole koskaan pilkannut.
Jos kysyn mun mieheltä, ketkä on sen mielestä ärsyttäviä naispuolisia tv-persoonia tms., se mainitsee Maria Veitolan, Minttu Kaulasen ja Sanna Marinin. Kenenkään kohdalla ärsyttävyys ei johdu ulkonäöstä, vaan kyllä se on luonne, sanomiset ja tekemiset.
Hesalaiset luulee aina olevansa jotain. Kun kova paikka tulee niin eivät osaa edes naulaa ja vasaraa käyttää, muuten ollaan niin maailman suurinta iphonet kourassa tekokiireisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ne hiukset, ne hiukset. Naisella KUULUU olla pitkät. Toinen juttu: on aivan liikaa äänessä. Saa aivan liikaa ruutuaikaa.
Sama hiusmoka Kiira Korvella.
https://ilarge.lisimg.com/image/6600610/1118full-kiira-korpi.jpg
verrattune
https://www.iltalehti.fi/talviurheilu/a/bf994600-db5e-47a7-94a9-23e8e85…
Ukko40 kirjoitti:
No siis onhan se kamalan näköinen.
Mutta kaikista ruminta hänessä on se poliittinen aatesuuntaus.
Juu, näin on.
Erittäin ärsyttävä tyyli yleisesti, hiukset edustaa hirveintä mallia mitä naisella voi olla, jutut on ihan skeidaa, ohjelmat on skeidaa, vaikea keksi naisesta mitään hyvää kun mielipiteetkin ovat nykyistä miesviha-feminismiä pahimmillaan.
Jos hieman vähemmän kaunis ihminen on oikein valoisa ja mukava tyyppi niin ulkonäkökin alkaa pikkuhiljaa miellyttää. Veitolan kohdalla kaikki kohdat on lähtökohtaisesti miinuksella, siksi tuo alkaa ärsyttää ja sitä kautta näyttää kauheammalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma mikä ruma - mitä sitä kiertelemään.
Millä tavoin??
Naama, hiukset, tyyli, luonne.
Eiköhän kyse todellisuudessa ole hänen luonteestaan, jota miehet vihaavat.
Se on tuo woke-agenda, jonka miehet haluaa nujertaa. Ulkomailla se on jo kuollut.
Ruma lauta, ärsyttävä vihervassu, eipä siihen muuta tarvita
Veitola kerjää sitä. Tehnyt siitä suorastaan taidetta. Ilmaisutaidetta.
Anna arvostella, sitä se pyytää.
Hiukset voivat lähteä ihmiseltä, vaikka sairauden takia. En ikinä seurustelisi, saati sitoutuisi ihmiseen, jolle nainen ei ole muuta kuin hiusten pituus.
Vierailija kirjoitti:
Tässä menee Marian vttuilut vähän huonosti. Taitaa jopa palkattu yleisökin tahattomasti nauraa Marialle itselleen kun puhuu niin typeriä.
En ollut nähnyt tuota ennen. Olipa ylimielinen ja kiusaajamainen tyyli Veitolalla. Tuo vanhan miehen studioon, jotta voisi tehdä hänestä huumoria ja saada yleisönkin nauramaan hänelle. Mutta oli Linkola liian rauhallinen ja filosofinen, että olisi provosoitunut, ja niinpä nauru kääntyikin toimittajaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
suomalaiset miehet ovat todella väkivaltaisia, siis ihan euroopan kärkeä naisten hakkaamisessa. he ovat myös äärimmäisen väkivaltiaisia netissä juuri liittyen naisten ulkonäköön sun muuhun. maria saa vaan osansa tästä vihasta hän on esillä mediassa, nämä samaiset ukot hakkaavat sitten naisiaan kotona.
Tämä.
Luin facesta kommentteja uutiseen, jossa Veitola puolusti Käärijää. Jopa se oli herättänyt Mikat ja Markot silmittömään räyhäraivoon Marian ulkonäköä kohtaan. 'Kasvata hiukset' - kommentteja riitti. Kiinnostavaa, että naisten hiusten pituuskin voi olla miehelle syy vihaan.
Eniten näissä miehissä mua naurattaa se, että niillä itsellään pälvikalju kilpailee paisteesta auringon kanssa. :D
Pälvikalju on yhtä yleinen sairaus naisilla kuin miehilläkin, mutta harvoin näkee pälvikaljua sairastavaa ihmistä. Jokatapauksessa typerää käytöstä nauraa toisten sairauksille.
Ei todellakaan. Miehessä tärkeintä on kasvot, niiden on oltava hyvät tai kiinnostus on nolla.