Voisko miehet kertoa miksi he pilkkaa Veitolan ulkonäköä?
Ja kysyn ihan siksi, että keski-ikäisten miesten vihakuoro ilmestyy haukkumaan Veitolaa kaikkiin tätä koskeviin uutisiin, kohteena nimenomaan ja vain ainoastaan hänen ulkonäkö. Mä en käsitä mitä rumaa tuossa naisessa voi kenenkään miehen mielestä olla. Kroppa on törkeän hyvännäköinen, naamassa ei mitään vikaa,
Kommentit (192)
Minua naisena ärsyttää, että hän pääsee kuin koira veräjästä, vaikka kiusaa muita.
Moni varmasti kommentoi ulkonäköä koska se on helppo oikotie naisen epävarmuuksiin, se toimii. Esittävät pomoleidiä mutta illalla itkevät tyynyyn kun sanottiin niin rumasti ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
miksi he pilkkaa
Minkämaalainen olet? Sitä varmaankin pilkataan siksi, että on ruma? En tiedä, sillä en tiedä kyseessä olevaa henkilöä.
Ruma ulkoisesti mutta mikä vielä tärkeämpää niin sisäisestikin.
Eukkohan on tyhmä kuin saapas ja yhtä ruma.
Tämä veitola-pilkka on tavismiehille arkea. Kroppa on ok ei ylipainoa, ei puutarhatontun pituutta mutta normiruma naama jolla ei pärjää nykyään ulkonäkö painotteisissa medioissa.
Ei ne norminäköisiä naisia saavat miehet mitään raameja aseta naisille vaan naiset itse itselleen. Miehet ovat siitä tyhmiä että stereotyyppinen naisihanne toimii vuosista satoihin vuosiin eikä miehet siitä valita.
Naiset itse wokeentuu ja voimaantuu tehden typeriä muutoksia ulkonäköönsä joita miehet eivät edes halua vaan se pieni osa top-ten miehistä joita nämä haluavat miellyttää. Onhan se kiva juoda shampanjaa ja päästä Porschen kyytiin vaikka edes kertakäyttönaisena.
Jos veitola painaisi 120kg ja näyttäisi mursulta pilkkaaminen olisi järkeenkäypää. Ei veitola missiltä näytä siitä voitaneen olla samaa mieltä mutta ei pelkkä hoikka kroppa kenestäkään naisesta missiä tee.
Luulee olevansa fiksu. Joo, ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hän on voimakas persoona, se voi ärsyttää.
No valittakaa sitten persoonasta eikä ulkonäöstä?
Vierailija kirjoitti:
Naisella kuuluu olla pitkät hiukset. M28
Eikä kuulu. Naiset eivät ole näyttelyesineitä.
Onko tämä modernin ajan kysymys, jossa kysytään perustetta miksi henkilö, josta käytetään pronominia "he", pilkka Veitolaa?
Kuka tämä "he" on?
Eikä kun sua "pelottaa" hänen "vahva persoonansa" tai jotain sellaista.