Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on perhepäivähoitajan homma?

Vierailija
09.12.2006 |

Haluaisin kuulla omakohtaisia kokemuksia niin julkisen sektorin phh hommista kuin yksityistenkin phh kokemuksia. Onko rankkaa jos omien 2 alle kouluikäisen lisäksi on pari vierasta hoidossa?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättävä aina aikaisin ja oma koti vieraiden käytössä, jotain tulee menemään rikki. On jaksettava mennä ulos silloin kun ei pelkkien omien lasten kanssa edes menisi.



Palkkaa saisit bruttona noin 700 euroa kuussa 2 hoitolapsesta. Ei ole vaivan väärti, sanoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän