Mieheni (55v) kertoi ihastuneensa kolmekymppiseen työkaveriinsa
Olen aivan romuna. Inhottaa oma ikä (52v) ja peilistä katsova alati vanheneva nainen. Kadehdin nuorta naista, joka varasti mieheni huomion.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on parhaimmillaan kolmekymppisenä.
Naisen priima on 16-24v
Hehe
Miten lie henkinen kypsyys
Itsevarmuus
Arvostus omaa itseään kohtaan
Tasavertaisuus
Nuori rahanahne, huomionkipeä nainen osaa näytellä nuo kaikki miehelle, kunnes herää todellisuuteen.
Todellisuus= otetaan minut huomioon, alistetaanko,mitätöidäänkö minua. Yritetäänkö minusta tehdä henkisesti orja.
Kun tämä valkenee nuorelle ihmiselle niin toivottavasti älyää ottaa etäisyyttä henkisen väkivallan tekijältä.
Kypsä aikuinen ei jää katsomaan, kokemaan väkivaltaa. Kypsä ihminen.tuntee omat ja toisen rajat. Siksi hän ei niitä ylitä, koska tietää mitä ei sallisi koskaa.tehtäväksi häntä saati itseään kohtaan. Tämä löytyy ihan peruspsykologiasta. Mitä on.minun rajat, mitä on muiden rajat. Henkiset siis.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret naiset voivat myös ihastua vanhempiin miehiin. Jos on sielunkumppanuutta ja ulkonäkökin miellyttää puolin ja toisin. Itsellä klikkasi erään melkein puolta nuoremman naisen kanssa, mutta yritin pitää etäisyyttä kun tiesin ettei olosuhteet tue meidän suhdetta ja taisi tämä nainenkin vähän pelästyä tunteitaan kun alkoi jossain vaiheessa vitsailla sarkastisesti ikäeroomme liittyvistä asioista.
Se sitten mikä on oikein ja väärin on toinen juttu. Onhan iso ikäero hankala, mutta ei siitä voi vetää liiton kestävyydestä johtopäätöksiä.
Yli 15 v ikäero ei tunnu missään kun pariutuminen tapahtuu toisen ollessa 45 tai vanhempi ja toisen noin 30 v. Mutta sitten se alkaa tuntua kun se nuorempi osapuoli on viisissäkymmenissä. Hän on edelleen aktiivinen ja työssäkäyvä, vanhemmalla puoliskolla voi olla jo rajoittunut liikuntakyky ja dementia alkamassa. Eli elämänvaiheet ovat ihan erilaiset. Vierestä seurannut tällaista tilannetta lähipiirissä kun oma isäni otti 54-vuotiaana eron äidistäni ja perusti perheen 27-vuotiaan naisen kanssa. Nyt isä on lonkkakulumia, verenpainetta ja diabetesta poteva sairaseläkeläinen joka ei tahdo jaksaa kahden pienen ja vilkkaan poikansa kanssa. Nuorempi vaimonsa tekee uraa ja työskentelee ahkerasti eikä jaksaisi vielä marisevaa vanhuslastakin passata.
Liian iso ikäero. Nainen vielä fertiilissä iässäkin.
Miehet ihastuvat ulkonäköön. Ja itsekin olet siksi aikaa tarjoutunut pumpattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa jos olisi ihastunut johonkin kuuskymppiseen. Käytä tilaisuus hyväksi ja ota ritolat. Pääset eroon lapsiaikuisesta. Siittä sitten etiäpäin!
Mulle kävi juurikin niin. Viidenkympin kriisiä potenut mies ihastui kuusikymppiseen työpaikallaan. Ilmeisesti tämä h*rop*llu oli jo pidemmän ajan tehnyt töitä suhteen viriämiseksi, ja siinä ei sitten 30 vuoden yhteiselo ja perheen hajoaminen paljon painanut, kun miestä m*lkku vei. Tästä on viitisen vuotta. Sen jälkeen olen saanut uudessa suhteessa ja elämässä kaiken, mistä olen aina haaveillut, mutta perheen hajoaminen v*tuttaa niin, että se vie paljon iloa kaikesta tästä mukavasta.
Ja sit sä heräsit, eikä sulla ole vaimoa eikä varsinkaan sitä kolmekymppistä työkaveria.
Olen 40 enkä katsokaam viiskymppisiin ukkoihin päin.
Tykkään huvikseni hyvin kevyesti flirttailla miehesi kanssa, mutta en tarkoita sillä mitään. Hän on silmissäni sellainen harmiton, hauska pappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oudompaa jos olisi ihastunut johonkin kuuskymppiseen. Käytä tilaisuus hyväksi ja ota ritolat. Pääset eroon lapsiaikuisesta. Siittä sitten etiäpäin!
Mulle kävi juurikin niin. Viidenkympin kriisiä potenut mies ihastui kuusikymppiseen työpaikallaan. Ilmeisesti tämä h*rop*llu oli jo pidemmän ajan tehnyt töitä suhteen viriämiseksi, ja siinä ei sitten 30 vuoden yhteiselo ja perheen hajoaminen paljon painanut, kun miestä m*lkku vei. Tästä on viitisen vuotta. Sen jälkeen olen saanut uudessa suhteessa ja elämässä kaiken, mistä olen aina haaveillut, mutta perheen hajoaminen v*tuttaa niin, että se vie paljon iloa kaikesta tästä mukavasta.
Kuka viisikymppinne mies ihastuisi 60w??
Vierailija kirjoitti:
Tykkään huvikseni hyvin kevyesti flirttailla miehesi kanssa, mutta en tarkoita sillä mitään. Hän on silmissäni sellainen harmiton, hauska pappa.
Säälittävää munahaukkailua... Ajattelisit että niillä miehillä on perheet ja vaimot kotona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävää munahaukkailua... Ajattelisit että niillä miehillä on perheet ja vaimot kotona
Hyi, en halua miehesi kurttuista munaa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä trolli taas, setämies kirjoittelee haaveitaan. Ei kukaan kolmekymppinen halua tuollaista vanhaa ukkoa.
Osa haluaa. Siinä iässä mies ehkä ymmärtää olla huomaavainen sängyssä toisin kuin jotkut nuoremmat saman sukupuolen edustajat. Usein myös pahin miehinen uho on vähentynyt ja viisikymppinen on enemmän herrasmies puheissaan ja tekemisissään.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen saisi vaikka parikymppisiä miehiä
Miksi hän haluaisi parikymppistä?
Kolmekymppiset on sulosia. On jo kokeneita muttei liian että olidivat kyynistyneet kuten moni punasilmäluominen viisikymppinen on.
Vierailija kirjoitti:
Valtaosa miehistä rakastuu viidenkympin villityksessä nuoreen ja kauniiseen naiseen ja lemppaa rupsahtavan vaihdevuosihysteerisen vaimonsa. Ei ne värisevät kaulaheltat ja sellupylly jaksa enää kiihottaa kun timmiäkin lihaa on tarjolla. Pelkkää biologiaa se on. Mies tuntee itsensä elinvoimaiseksi nuoren naisen kanssa, nalkuttavan ja katkeran vaimon kanssa eläminen on helppo vaihtaa muuhun.
Heh heh heh ja kolmekybänen käy kuumana roikkuvatsaan ja peffaan. Jatka unias pikkumies.
Harmiton ihastus. Tuskin saa vastakaikua, mutta hieman iloa päivään. Outoa että kertoi sinulle, kertominen on loukkaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen saisi vaikka parikymppisiä miehiä
30-vuotias nainen saa käytännössä minkäikäisen miehen tahansa. Ei ole teinipojille (vielä) liian vanha vaan kuuma puuma ja 90-vuotiaat papparaisetkin olisivat innoissaan noin nuoren tytön huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä upeita miehiä, jotka ihastuvat muihin naisiin?
Katsele ympärillesi kesällä. Moniko mies EI tuijota nuoria vähäpukeisia naisia? Sinunkin ehkä salaa tiirailee ja sängyssä uneksii heistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vieraillessa kirjoitti:
Mistä te löydätte näitä upeita miehiä, jotka ihastuvat muihin naisiin?
Katsele ympärillesi kesällä. Moniko mies EI tuijota nuoria vähäpukeisia naisia? Sinunkin ehkä salaa tiirailee ja sängyssä uneksii heistä :D
Kyllä minäkin tiirailen kauniita ihmisiä ja fantasioin tutuistakin miehistä, jos ovat komeita ja karismaattisia. Yhteenkään en ole ihastunut ja heillä ei tosielämässä olisi saumaa.
Heteronaiset taitavat tiirailla kauniita naisia enemmän kuin miehiä. Naiset nyt vaan ovat kauniimpia katsella
Kyllä nuoret naiset voivat myös ihastua vanhempiin miehiin. Jos on sielunkumppanuutta ja ulkonäkökin miellyttää puolin ja toisin. Itsellä klikkasi erään melkein puolta nuoremman naisen kanssa, mutta yritin pitää etäisyyttä kun tiesin ettei olosuhteet tue meidän suhdetta ja taisi tämä nainenkin vähän pelästyä tunteitaan kun alkoi jossain vaiheessa vitsailla sarkastisesti ikäeroomme liittyvistä asioista.
Se sitten mikä on oikein ja väärin on toinen juttu. Onhan iso ikäero hankala, mutta ei siitä voi vetää liiton kestävyydestä johtopäätöksiä.