Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni (55v) kertoi ihastuneensa kolmekymppiseen työkaveriinsa

Vierailija
22.06.2023 |

Olen aivan romuna. Inhottaa oma ikä (52v) ja peilistä katsova alati vanheneva nainen. Kadehdin nuorta naista, joka varasti mieheni huomion.

Kommentit (178)

Vierailija
61/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei ehkä tehnyt väärää?

Vierailija
62/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kolmekymppisenä ei ole ihastunut mieheesi. Todennäköisesti nainen on vain normaalin ystävällinen, ja mies luulee, että nainen on kiinnostunut- kuten miehet yleensä.

Hopeakettu täysvalkoisissaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei ehkä tehnyt väärää?

Näkisin naisen uhrina tässä tilanteessa. Ja onhan se muutenkin eri asia.

Vierailija
64/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on parhaimmillaan kolmekymppisenä.

Ei kun parikymppisenä, hä-hä-hää.

t. M60

Vierailija
65/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään huvikseni hyvin kevyesti flirttailla miehesi kanssa, mutta en tarkoita sillä mitään. Hän on silmissäni sellainen harmiton, hauska pappa.

Kannattaa lopettaa. Itsekin tätä tein kun en oman ikäisiltä miehiltä saanut huomiota, mutta sain juurikin noilta keski-iän ylittäneiltä miehiltä, jos vähänkin olin ystävällinen. Pian se hauska viaton flirtti muuttui kauhuksi kun nämä miehet ottivat sen aivan tosissaan ja uskoivat, että saisivat minusta jonkun vaimon itselleen.

Se viaton flirtti oli minulta hymyä ja naureskelua miehen jutuille. Mutta en koskaan kehunut näitä miehiä tai tehnyt mitään fyysistä flirttiä. Siitä huolimatta se hymyily saa miehen kuvittelemaan ihan ihmeellisiä asioita.

Vierailija
66/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on päivän paras satu,suorastaan ihastuttava 🤣🤣

Vierailija
67/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa,tämä on niin moneen kertaa luettu.

Seuraavalla kerralla jotain uutta,pls🙉

Vierailija
68/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh,mitä roskaa 🤢🤢

Vierailija
69/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just joo,kylläpä on typerä provo.

Vierailija
70/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa miehistä rakastuu viidenkympin villityksessä nuoreen ja kauniiseen naiseen ja lemppaa rupsahtavan vaihdevuosihysteerisen vaimonsa. Ei ne värisevät kaulaheltat ja sellupylly jaksa enää kiihottaa kun timmiäkin lihaa on tarjolla. Pelkkää biologiaa se on. Mies tuntee itsensä elinvoimaiseksi nuoren naisen kanssa, nalkuttavan ja katkeran vaimon kanssa eläminen on helppo vaihtaa muuhun.

Miehen kuolemanpelkoa loppujen lopuksi tämäkin, nuori nainen avaa vielä hetkeksi uuden horisontin, mutta päätöslaulu on siltikin jo kirjoitettu valmiiksi.

Vierailija
71/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen (57) ihastunut työkaveriini (24). Ja saan vastakaikua. Olen onnellinen.

Vierailija
72/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmekymppinen nainen saisi vaikka parikymppisiä miehiä

Aika moni nainen haluaa miehen, eikä mitään pikkupoikaa. Vai tarkoitatko pelkästään seksiin? En voisi kuvitella seurustelevani parikymppisen pojan kanssa. N31

Vierailija
73/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus ei katso ikää🥰

Rakkaus on rakkautta, niin se on!

Meillä ikäero 24v. mies 50+, minä juuri ja juuri 30+. Molemmat ollaan oltu yksinäisiä ja syrjäytyneitä aiemmin, mut nyt meillä on toisemme! Olemme molemmat sopivasti lapsenmielisiä ja siksi meillä on yleensä aina kivaa yhdessä, vaikka aina jutut ei menekään ihan yksiin. Sääliksi käy niitä, joilla on vakavia ennakkoluuloja isoja ikäeroja kohtaan ja levittävät toksisia näkemyksiään tälläkin palstalla. Yksinäistä loppuelämää kaikille kovan linjan ikärasisteille!

Vierailija
74/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sä alat jo olemaa ruma ja ryppyinen, sun iho rumenee vaan ja kiloja sulle kertyy joten niin minäkin nuorempia naisia haluan. Joku 18-30 vuotias nainen on hyvä ja kaunis.

Sitten kun sekin vanhenee niin haetaan uusi nuori nainen?

Vierailija
75/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvitusta

Vierailija
76/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mitä sitten jos ihastui? Ei se haittaa, mutta se voi haitata mitä ihastuksen kanssa tekee

Vierailija
77/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä ja rakenna oma uusi elämä.

Kyllä se sitten on pyrkimässä takaisin, kun huomaa, ettei nuorta naista kiinnosta loikata sukupolvien välisen kuilun yli passaamaan vanhaa äijää.

Eri asia, huolitko enää takaisin. Koira/kissa voisivat olla kiinnostavampia vaihtoehtoja asuinkumppaneina. Ja miesseuraa saat kyllä halutessasi.

Tsemppiä, ap!

Vierailija
78/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, jos olen kyyninen, mutta kyllä tuo vastakaiku on puoleltasi ylitulkintaa.

Kysymyksessä on kohtelias "kunnioitus", jota sinulle osoitetaan korkean ikäsi tähden.

Vierailija
79/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei naista saa

Vierailija
80/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako tässä kohtaa vähän pyöräyttää silmiä ja naurahtaa kevyesti. Toki pystyn lähes asiallisesti toivottamaan onnea uudelle elämän suunnalle, mutta kerro kuitenkin, että jäikö sulla omat lapset saamatta?