Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni (55v) kertoi ihastuneensa kolmekymppiseen työkaveriinsa

Vierailija
22.06.2023 |

Olen aivan romuna. Inhottaa oma ikä (52v) ja peilistä katsova alati vanheneva nainen. Kadehdin nuorta naista, joka varasti mieheni huomion.

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen (57) ihastunut työkaveriini (24). Ja saan vastakaikua. Olen onnellinen.

Saako tässä kohtaa vähän pyöräyttää silmiä ja naurahtaa kevyesti. Toki pystyn lähes asiallisesti toivottamaan onnea uudelle elämän suunnalle, mutta kerro kuitenkin, että jäikö sulla omat lapset saamatta?

Minuakin naurattaa kevyesti, sillain sisäisesti hymyten. Lapsista vanhin on jo opiskelemassa, muut yläasteella. Erosin 10 v sitten.

Vierailija
82/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen (57) ihastunut työkaveriini (24). Ja saan vastakaikua. Olen onnellinen.

Anteeksi, jos olen kyyninen, mutta kyllä tuo vastakaiku on puoleltasi ylitulkintaa.

Kysymyksessä on kohtelias "kunnioitus", jota sinulle osoitetaan korkean ikäsi tähden.

Mielipiteesi ei vastaa kokemustani :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinähän menee ihastumaan 20 vuotta nuorempiin naisiin.

Voin sanoa, että 99% näistä 20 vuotta nuoremmista naisista tuntee lähinnä sellaista "voi-ii, pappa on nyt ihan väärillä vesillä" ja "Hyi älä missään nimessä lähesty pano/parisuhde mielessäsi" vanhempia miehiä kohtaan. Plus joku nainen saattaa ajatella, ettei vanhemmasta miehestä ole juurikaan iloa, koska sehän kuoleekin aikaisemmin, jää eläkkeelle 20 vuotta ennemmin ja kaikkea muuta. Siksi yleensä naiset (miksei miehetkin) yrittävät etsiä samaa ikäluokkaa olevan puolison eikä ottaa huomattavasti vanhempaa vaivoikseen. 

Vierailija
84/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monen mies ei kerro.

Vierailija
85/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sinussa ole vikaa, älä itseäsi inhoa miehesi ihastumisen vuoksi. Luonnollista toki tuntea noin.

Elämässä tulee vaikeita aikoja vastaan. Nyt on yksi sellainen. Tämä on herätys sinulle ja miehellesi, olette tien haarassa. Alatteko panostamaan parisuhteeseen jotta se teidän rakkaus ja ihastus syttyy uudelleen - vai annatteko tämän ihastuksen olla teidän suhteenne viimeinen niitti?

Miksi mies kertoi? Hän halusi suhteeseenne liikettä, muutosta - silläkin uhalla että kaikki voi päättyä hän mursi nyt teidän parisuhteenne jähmettyneen jään. Te voitte nyt yhdessä löytää taas sen, miksi toisiinne rakastuitte? Kannattaa antaa sille mahdollisuus. Ja kaunaa ei saa kantaa, se on vaikeinta. Jos sinä ap kannat kaunaa miehesi ihastuksesta, se vie suhteenne tuhoon. Miten vaikea on ymmärtää, antaa anteeksi ja unohtaa. Mutta et voi pitää siitä kiinni, kyseessä on vain ihastus . Ei tekoja . Onneksi!

Voimia teille molemmille !

Vierailija
86/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naimisissa olevat tutut syö karkit, herkut salaa mieheltään. Yrittävät olla nuorekkaita jne. Säälittävää. Miksi pitää yrittää olla jotain muuta miehensä silmissä kuin mitä on? Jos mies on mennäkseen nuoremman perään, se menee kyllä.

Hankkikaa rouvat nuori rakastaja kuten ranskalaiset naiset. 👍

Vierailija
87/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö miehesi ihan 35v ja käyttääkö farmareita ja tennareita?

Vierailija
88/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te löydätte näitä upeita miehiä, jotka ihastuvat muihin naisiin?

Ymmärrötköhän sinä elämästä mitään. Ei ole olemassakaan naista joka ei elämänsä aikana ihastusi muihinkin ihmisiin kun siihen omaan kumppaniin. N49

Vierailija
89/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naimisissa olevat tutut syö karkit, herkut salaa mieheltään. Yrittävät olla nuorekkaita jne. Säälittävää. Miksi pitää yrittää olla jotain muuta miehensä silmissä kuin mitä on? Jos mies on mennäkseen nuoremman perään, se menee kyllä.

Hankkikaa rouvat nuori rakastaja kuten ranskalaiset naiset. 👍

Kyllä! Tavara jakoon!

Vierailija
90/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellesi pitää hankkia potkut. Ei ole sallittua ihastua töissä (eikä vapaa-ajalla).

Vierailija
91/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä trolli taas, setämies kirjoittelee haaveitaan. Ei kukaan kolmekymppinen halua tuollaista vanhaa ukkoa.

Eipä sitä tuossa aloituksessa väitettykään...

Sitäpaitsi joku voisi haluta. Ainakin joksikin aikaa :D

Vierailija
92/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 28v nainen ja joku ällötys viisikymppinen pappa yritti lähestyä työpaikan ruokalassa 🤮

Vierailija
93/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies aidosti kertoo mitä avioliitostaan ajattelee? Seksistä ja sen määrästä?

Mun exä oli hirvitys, haukkui nyfmomaaniksi, kun seksuaalinen halukkuuteni oli paremmalla tolalla kuin omansa.

Vierailija
94/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi rikkoo muiden avioliitot. Sietääkin saada potkut. Ei muuta kuin hirttoköyttä ostamaan..

Vierailija
95/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehet luulee olevansa seksikkäitä.

Vierailija
96/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli. Sillä naisella on nuoria oriita jonoksi asti

Vierailija
97/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 vuotta kulunut. Miten lopulta kävi?

Vierailija
98/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen saaminen on niin helppoa.

Vierailija
99/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt etsit jonkun kiinnostavan toyboyn jota herutat mennen tullen. Tai luot pitkiä katseita hyväkroppaisille nuorille miehille ukkosi nähden. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
100/178 |
23.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Kuka tuollaista yksipuolista ihastusta ääneen puolisolleen sanoisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi