Milloin teistä tuli ihmisvihaajia?
En halua lietsoa vihaa ketään kohtaan, mutta en tiedä miten voisin muuten kuvailla asiaa.
Itse olen ihan täynnä ihmisten itsekkyyttä, oma etu edellä ajattelua, kylmäkiskoisuutta, kieroilua, valehtelua ja suoranaista tyhmyyttä. Miten te muut?
Kommentit (38)
Kun liityin vihreisiin. En tiedä mikä minuun meni mutta vihaan kaikkia jotka eivät tunnusta ääri-ideologiaani.
Minä taas yleisesti ottaen tykkään ihmisistä. Joitakin on joukossa joita välttelen mutten vihaa ketään syystä, että käytän energiaani parempiin tunteisiin ja tekemisiin. Sinun vihaamisesi vahingoittaa vain itseäsi, ei ne muut muutu miksikään vaikka kuinka vihaisit.
Ei ole vielä käynyt noin. Mikä saa henkilön kyynistymään tuollalailla, sitä on vaikea ymmärtää
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yleisesti ottaen tykkään ihmisistä. Joitakin on joukossa joita välttelen mutten vihaa ketään syystä, että käytän energiaani parempiin tunteisiin ja tekemisiin. Sinun vihaamisesi vahingoittaa vain itseäsi, ei ne muut muutu miksikään vaikka kuinka vihaisit.
Kyllä se auttaa suojautumaan, eikä joudu näiden ihmisten hyväksikäytettäväksi samalla tavalla.
Oletko sinä itse ap mielestäsi kylmäkiskoinen, itsekäs, kiero, valehtelija ja tyhmä? Vai oletko vain mielestäsi parempi kuin kaikki muut ihmiset? Näetkö itse itsesi maailman viimeisenä kunnon ihmisenä?
Heti kun opin ajattelemaan omilla aivoillani. Parempi sulkea silmät ja oma elämä vastenmielisiltä törpöiltä. Oma elämä ilman ääliöiden häiriöitä sujuu mukavasti, kiitos.
Silloin kun menin töihin ja ymmärsin sairaat sosiaaliset kuviot ja nuoleskelun vaikutukset. Se kenellä on pisin ja ruskein kieli, on voittaja. En aio työskennellä enää koskaan palkkaorjana, riitti täksi elämäksi tätä lajia.
Internetin ja erinäisten lehtien kommenttikenttien myötä. Ihmiskunnan ultimaattinen tyhmyys on sietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vielä käynyt noin. Mikä saa henkilön kyynistymään tuollalailla, sitä on vaikea ymmärtää
Pettynyt narsisti. Hän näkee itsensä ylivertaisena ja kun muu maailma ei näe, hän katkeroituu ja muuttuu ihmisvihaajaksi.
Silloin viimestään tai yksi syy monista kun muinaisajan kouluaikaiset ihmiset paljastivat todellisen luonteensa jälleen kerran. Ihmiset ei muutu, ja paskaa niskaan sekä kyynärpäätaktiikalla eteenpäin. Ihanat ihmiset?
Minä lakkasin vihaamasta ihmisiä n. 5 kk sitten.
Kun demareista ei päästy eroon aikanaan.
Työelämässä sote- alalla. Ihmisten itsekkyys ja huono käytös, niin kyllästynyt ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettynyt narsisti. Hän näkee itsensä ylivertaisena ja kun muu maailma ei näe, hän katkeroituu ja muuttuu ihmisvihaajaksi.
Naurettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa.
Laatuargumentointia sieltä ja ylänuoli omaan kommenttiisi.