Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassuimmat asiat mitä lapsettomat tuttusi eivät tajua

Vierailija
22.06.2023 |

Olen joutunut selittämään, että lasta ei voi jättää yksin nukkumaan ja itse lähteä viihteelle.

Hauskoja on aina "hyvää tarkoittavat" neuvot ihmisiltä, joilla itsellään ei ole lapsia. Kerran lapseni (3v) kiukkusi kauppakeskuksessa, lapseton kaverini alkoi neuvomaan, että jätät vaan itkemään ja lähdetään me tästä kävelemään, kyllä se seuraa kun huomaa meidän kadonneen. Siis äly hoi..haluankin opettaa lapselle, että kun olet väsynyt ja kiukuttaa, niin minä hylkään sinut.

Myös kaikki hääkutsut jotka on lapsivapaat, en mene sellaisiin juhliin ollenkaan, mielestäni häät ovat perhejuhla päiväsaikaan ja illalla lasten poistuttua voi aikuiset örveltää jos nii haluavat. Oletetaan, että aina on lastenvahti saatavilla, no ei ole.

Ja tähän ketjuun ei siis lapsettomien kommentteja kiitos.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin raivostuttava olettamus kaikilta lapsettomilta: lapset pilaavat tapahtumat kiljumisellaan.

Haloo, kaikkien meidän lapset eivät käyttäydy noin. Kuten kaikki alkoholia naukkailevat aikuisetkaan eivät örise ja p*sko housuunsa.

Jotenkin raivostuttava olettamus kaikilta lapsellisilta: syy siihen ettei lapsia kutsuta olisi lapset pilaavat tapahtumat kiljumisellaan.

Haloo, me haluttiin että kaikki saa vetää perseet ja siihen kuvioon ei lapset sovi.🤣

Aivan, ja mä haluan myös kiroilla vapaasti ja puhua muutenkin lasten korville sopimattomia juttuja

Kyllä meidän lapset on aina kuunnelleet sujuvasti kaikenlaisia juttuja, opiskelleet uusia sanoja sekä sopineet mun kanssa, ettei niitä saa mummoloissa käyttää.

Vierailija
82/84 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te lapselliset ootte pellejä.

Totta. Kyllä siinä huumorintajua tarvitaan ja tilannekomiikkaa riittää jokaiselle päivälle. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden asioiden kanssa samaa mieltä, mutta tuota hääjuttua en ymmärrä ollenkaan. Aloittajalla on melko kummallinen asenne.

Jos hoitajaa ei saa niin sitten ymmärrän, ettei pysty tulemaan juhliin. Mutta jos jää lapsivapaista juhlista pois vaan osoittaakseen mieltään jonkun periaatteen takia niin aika itsekkään ja pikkumaisen kuvan antaa itsestään. Vaikka häät olisi aloittajan mielestä perhejuhla niin kaikkien mielestä se ei sitä ole. Ja usein häät ovat tylsiä tilaisuuksia lasten mielestä. Itse olisin lapsena ollut riemuissani kun ei olisi kaikkiin sukujuhliin tarvinnut mennä istumaan hiljaa.

Tämä riippuu myös siitä, minkä ikäisiä lapset ovat ja kuinka pitkä matka on häihin eli tuleeko yön yli reissu.

Enpä usko että monikaan mielenosoituksena jää pois häistä, mutta pieniä lapsia ei ole kiva jättää lapsenvahdille yön yli eikä sellaista edes helposti löydy

Vierailija
84/84 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen täysjärkinen tajuaa, että lapsia ei jätetä yksin kotiin ja lähdetä baariin. Ihan jopa lapsetonkin täysjärkinen.

Liittyykö tämä päiväjuhlaan? Joka kuitenkin muuttuisi Ap:n mielestä örvellykseksi jos lapset eivät ole paikalla? Eikö Ap ei suostu menemään juhliin etenkään päivällä, koska ei kestä olla selvin päin ilman lapsia? Siksikö lapsettomat juhlat vasta illalla ovat sallittuja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme