Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etsin Jyväskylästä asuntoa

Vierailija
21.06.2023 |

Mitä kaupunginosaa suosittelette?

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs ihmeen jyväskyläläisten hullujen kokoontumisajot täällä on meneillään?

Jaa-a? Itsehän olen Tampereelta.

Miksi sitten skitsoot täällä?

Kun korvaat kysymyksesi oikeaan muotoon, lupaan vastata sinulle. Annan vinkin: kukaan ei ole skitsonnut.

Sivusta: todellakin on. Vain murto-osan ketjun viesteistä on muuta kuin skitsoamista.  

Kysyikö joku sinun mielipidettäsi? Voit olla mitä mieltä tahansa eikä se kiinnostaisi Erkkiäkään.

Keskustelupalstalla saa kertoa mielipiteitä. Auothan sinäkin päätäsi, vaikka edes Veetiä ei kiinnosta sinun jankkauksesi. 

Keskustelupalstalla saa toki kertoa mielipiteitä jos ne jotakin kiinnostavat, siinä olet oikeassa. Mutta kun sinä et kiinnosta. Voitko lopettaa jankkaamisen reetu?

Sinä et päätä muiden puolesta, mikä ketäkin kiinnostaa. Ja ainut, joka täällä jankkaa, olet sinä. 

En minä päätäkään, sillä Suomessa vallitsee demokratia. Valtaosa on päättänyt, että sinä olet epäkiinnostava, joten jankkaamisesi olisi hyvä jättää nyt tähän.

Sinä et ole valtaosa. Et, vaikka äitisi niin sinulle uskottelee, koska ei raaski kertoa, että maailma ei pyöri sinun napasi ympärillä. 

Googleta jos et ymmärrä mitä valta osa väestöstä tarkoittaa.

Ymmärrän minä. Sinulle ei noinkaan yksinkertainen asia näy aukeavan, vaan luulet, että 1=valtaosa :D Tosin sinuakin näyttää kovinkin paljon kiinnostavan, kun noin kiimaisesti aina tartut jokaiseen viestiini :) Nautin siitä suuresti <3

En edes jaksa lukea viestiäsi, mutta veikkaan sen menevän jotenkin näin: diipa daapa diipa daa. Oliko vielä muuta?

Ihanaa, että olet noin kiinnostunut <3 Minulla ei olekaan vähään aikaan ollut noin innokasta fanipoikaa kimpussani. Tässähän melkein kiihottuu sinun kiimastasi <3

Odotas, laitan tonne mappiin Ö nämä viestisi.

Uuh, kerro lisää. Alan tosissani kiihottua. 

Sotanorsun voimafantasiat

Ihanaa kun tottelet minua noin nöyrästi <3 

Nyt se sitten sekos lopullisesti.

Hyvä, että tajusit tuon, kun katsoit peiliin 

Ei kauheammin kiinnosta peiliisi katsomiset.

Kurjaa, että olet niin ruma, ettet edes itse pysty itseäsi katsomaan. Mutta onneksi jaksat kuitenkin kiinnostua minun viesteistäni noin kovasti. Nautinnollisin ilta pitkään aikaan tämä ilta sinun kanssasi <3

Ja taas...pitkä turhake viesti menee jotenkin näin: diipa daa diipa daada.

Onneksi sinä kuitenkin imaisit siihen kiinni yhtä kiimaisesti kuin mehiläinen kukkaan <3

Ihan sekopää kyllä olet.

Kiitos samoin. Siksi sinun kanssasi onkin niin ihana jutella, kun sinuun on niin helppo samaistua <3 Ja tykkäät niin paljon minusta, vaikka olenkin sekopää :)

Kelleköhän se luulee puhuvansa? Onnea, voitit avohoitopotilaiden olympialaiset.

En tiedä kenelle sinä luulet puhuvasi. Enkä sitäkään, miksi puhut itsestäsi se-muodossa. Mutta se on kyllä aika kiihottavaa <3

Puhut nyt yksinäsi, sillä minä jätän sinut hourailemaan tänne. Sekopäillä on vaikka loppu elämä aikaa jankata.

Harmi, ettei sulla kantti kestänyt kauempaa. Mutta sellaista se on teillä siellä suljetulla osastolla. 

Vierailija
182/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohikoski, Kangas tai jos auto on käytössä, niin sitten vaikka Kauramäki (tuonne ei kannata missään nimessä autottomien muuttaa, vaikka miten markkinoitaisiin, että bussitkin kulkee sinne, niin aika harvoin ja usea vuoro jättää aika kauas). Sitten vielä: jos auto on käytössä, niin   Muurame

Tuli mieleen ielä Kypärämäki. Se on kyllä aika syrjässä (kaupungin länsipuolella), mutta luonto on siellä kaunista, hyvä yhteys laajavuoren kuntopolulle ja hyvä uimaranta.

Kortepohjassa tietyt alueet.

Syrjässä?? Kypärämäestä pääsee bussilla noin 15-20 minuutissa keskustaan. Ja Savelan kaupat ovat ihan vieressä. Yhtä "syrjässä" siis kuin Kortsu. 

kortepohjasta menee bussit useammin keskustaan, sekä myös palokkaan, jossa isot kaupat. kortepohjasta on myös hyvät oikopolut keskustaan ja yliopistolle, jos kulkee pyörällä tai jalan.

Kypärämäestä, kun astelee sen mäennyppylän alas pääsee ihan samoille "oikopoluille" kuin Korsustakin. Eli ei se vieläkään mitenkään syrjässä ole. Syrjässä on esim. Heikkilä. 

ei kyllä pääse. Tai pääsee, mutta pitää sitten kävellä kortepohjan läpi. 

Väärin. Otapa kartta käteen ja katso. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muurame Ihana paikka Päijänteen rannoilla.

Vierailija
184/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Mitä mieltä Savelasta vai onko se Kortepohjaa? Näytti mukavalta alueelta.

Käytännössä on Kortepohjaa. Savela kattaa vain muutaman korttelin Savelan S-marketin nurkilla. 

Vierailija
185/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohikoski, Kangas tai jos auto on käytössä, niin sitten vaikka Kauramäki (tuonne ei kannata missään nimessä autottomien muuttaa, vaikka miten markkinoitaisiin, että bussitkin kulkee sinne, niin aika harvoin ja usea vuoro jättää aika kauas). Sitten vielä: jos auto on käytössä, niin   Muurame

Tuli mieleen ielä Kypärämäki. Se on kyllä aika syrjässä (kaupungin länsipuolella), mutta luonto on siellä kaunista, hyvä yhteys laajavuoren kuntopolulle ja hyvä uimaranta.

Syrjässä?? Kypärämäestä pääsee bussilla noin 15-20 minuutissa keskustaan. Ja Savelan kaupat ovat ihan vieressä. Yhtä "syrjässä" siis kuin Kortsu. 

kortepohjasta menee bussit useammin keskustaan, sekä myös palokkaan, jossa isot kaupat. kortepohjasta on myös hyvät oikopolut keskustaan ja yliopistolle, jos kulkee pyörällä tai jalan.

Kypärämäestä, kun astelee sen mäennyppylän alas pääsee ihan samoille "oikopoluille" kuin Korsustakin. Eli ei se vieläkään mitenkään syrjässä ole. Syrjässä on esim. Heikkilä. 

olen asunut aika pitkään kortepohjassa ja aikalailla tunnen oikopolut sieltä kaupunkiin ilman karttaakin. tiedän myös hyvin missä kypärämäki on. Kaikki eivät ehkä tiedä kortepohjan oikopolkuja, itse opin ne opiskeluaikana.

Vierailija
186/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä. Mutta ei sijaitse Jyväskylässä. Sekin muuten on ihana paikka Päijänteen rannoilla. 

Vierailija
187/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olen asunut aika pitkään kortepohjassa ja aikalailla tunnen oikopolut sieltä kaupunkiin ilman karttaakin. tiedän myös hyvin missä kypärämäki on. Kaikki eivät ehkä tiedä kortepohjan oikopolkuja, itse opin ne opiskeluaikana.

Sun kannattaa vielä tutustua karttaan Kortepohjan ulkopuolella niin huomaat, että Kypärämäki on ihan siinä Kortepohjan vieressä. 

Vierailija
188/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ap katosi? Onko kommentoinut mitään koko ketjuun?

Vierailija
189/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko on "aika pitkään". Mietin vaan, kun itse olen asunut Kypärämäessä noin 60 vuotta, joten tuskinpa tiedät sellaisia polkuja, joita minä en olisi kulkenut jo ennen syntymääsi. 

Vierailija
190/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nainen? Mulla ois Jyväskylässä kämppä vuokrattavana. Sovitaan vaikka että 250€ käteen pimeänä kuussa ja loput luontovisalla.

Vierailija
191/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolukan Poimija kirjoitti:

Mitä mieltä Savelasta vai onko se Kortepohjaa? Näytti mukavalta alueelta.

aika paljon teollisuusrakennuksia on alueella myös. Se voi aiheuttaa aika ajoin meteliä. sijainniltaan kyllä aika hyvä, mutta omasta mielestä suhteellisen ylihinnoiteltua aluetta (sen teollisuusalueen vuoksi). Kannattaa käydä itse katsomassa, koska sitenhän sen tietää, että voisiko ajatella siellä asuvansa.

Vierailija
192/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole lähelläkään Jyväskylää. Ihan yhtä hevon kuusessa kuin joku Säynätsalo. Monellakaan ei ole aikaa ajaa puolta tuntia töihin ja samanverran iltapäivällä. Yhtä hyvin voisi muuttaa sitten Tikkakoskelle tai Petäjävedelle.

Vierailija
193/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petäjävesi on ainoa minkä tiedän. Ei niin kaukana ja luontoa ympärillä.

Vierailija
194/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Win win molemmille kirjoitti:

Ootko nainen? Mulla ois Jyväskylässä kämppä vuokrattavana. Sovitaan vaikka että 250€ käteen pimeänä kuussa ja loput luontovisalla.

Mies oon.

Vierailija
195/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Ihmiset, jotka eivät koskaan ole Kortepohjassa käyneet, eivät niitä varmastikaan tiedä. Muille ne ovat kyllä tiedossa ellei kyseessä ole sokea tai muuten havainnointikyvytön ihminen. Ne "oikopolut" kun ovat ihan selkeästi kaikkien alueella liikkuvien nähtävillä. Vai jostain puskastako sinä keskustaan rämmit? Toki sekään ei opiskelijoiden keskuudessa mikään uusi juttu ole. 

Vierailija
196/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savela, Kortepohja, Kortesuo. Itse tykkäsin, kun siellä asuin.

Vierailija
197/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun kannattaa vielä tutustua karttaan Kortepohjan ulkopuolella niin huomaat, että Kypärämäki on ihan siinä Kortepohjan vieressä. 

Sen länsipuolella.... ELi pidempi matka keskustaan :D

Vierailija
198/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin ap katosi? Onko kommentoinut mitään koko ketjuun?

Ei oo ehkä pystynyt järkytykseltään kirjoittamaan mitään kun luonnehäiriöiset incelit valtasivat ketjun.

Vierailija
199/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei ole lähelläkään Jyväskylää. Ihan yhtä hevon kuusessa kuin joku Säynätsalo. Monellakaan ei ole aikaa ajaa puolta tuntia töihin ja samanverran iltapäivällä. Yhtä hyvin voisi muuttaa sitten Tikkakoskelle tai Petäjävedelle.

On se hyvinkin lähellä. Kun astut pois Muuramesta, olet jo Jyväskylässä. Jyväskylähän ympäröi Muuramea. Sen lähemmäs Jyväskylää ei pääse kuin mitä Muurame on. Paitsi pohjoispuolella Laukaa joiltain osin. 

Vierailija
200/246 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautpohja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän