Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pukeudutte kun haluatte tuntea itsenne seksikkaaksi?

Vierailija
21.06.2023 |

Miksi täältä on poistettu eilen aloitettu otsikon mukainen keskustelu?
Eikö täällä saa keskustella naisen seksuaalisuudesta, feminiinisyydestä ilman, että otetaan miesten mielipide huomioon?

Kommentit (225)

Vierailija
41/225 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netti kaupoista löytyy, vaikka säihky sääri.

Kiitos vinkistä =) Mistä te muut tilaatte vähän seksikkäämät alusvaatteenne?

Vierailija
42/225 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zalandosta tulee jotain tilattua mutta olisi kiva jos löytyisi vähän "tuhmempaa" tai "eroottisempaa", kuin mitä heillä on tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/225 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Vuxen kannattaa katsoa. Sieltä itse olen tilannut sukkanauhat ja sukat niihin, samoin avoimet pikkuhousut. Oishan siellä kaikenlaista kivaa, muutakin kuin vaatteita.

https://www.vuxen.fi/

Vierailija
44/225 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. Vuxen kannattaa katsoa. Sieltä itse olen tilannut sukkanauhat ja sukat niihin, samoin avoimet pikkuhousut. Oishan siellä kaikenlaista kivaa, muutakin kuin vaatteita.

Ei hassumpi ehdotus en ole tuolta itse tilannut mutta onko muita? Mieluiten ei mitään prono kauppoja mutta jos ei muualta löydy niin nekin kelpaa.

Vierailija
45/225 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hassumpi ehdotus en ole tuolta itse tilannut mutta onko muita? Mieluiten ei mitään prono kauppoja mutta jos ei muualta löydy niin nekin kelpaa.

https://www.bonprix.fi/kategoria/8277/seksikkaat-alusasut/

Tuollakin näyttää olevan kivan näköistä alusvaatetta.

Vierailija
46/225 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lakkaan kynnet näteiksi ja laitan jotain tyylikästä feminiinistä säähän ja tilaisuuteen sopivaa vaatetta. Kun on asennekin kohdillaan, niin miesten päät kyllä kääntyy.

Sitä ihmettelen, että mulla aina stayupit valuu, paitsi jos on tosi kuumissaan. Ei ole mitään toivoa laittaa niitä kun lähtee kaupungille, ne ovat hetken päästä polvissa. Eikö kellään muilla käy niin? Mulla on kyllä haarattomia sukkiksia, mutta stayupit olisi myös kivoja pitää.

Vierailija
47/225 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda stayupit sukkiin ja sukkanauhaliiveihin. Ja niihin ripustimiin (sukkanauhaliivit) ei sitten kannata yrittää värkätä stayuppeja, ne silikoniosat ovat aivan liian paksuja kiinnittimiin vaan hankit oikeita liivisukkia.

Vierailija kirjoitti:

Sitä ihmettelen, että mulla aina stayupit valuu, paitsi jos on tosi kuumissaan. Ei ole mitään toivoa laittaa niitä kun lähtee kaupungille, ne ovat hetken päästä polvissa. Eikö kellään muilla käy niin? Mulla on kyllä haarattomia sukkiksia, mutta stayupit olisi myös kivoja pitää.

Vierailija
48/225 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda stayupit sukkiin ja sukkanauhaliiveihin. Ja niihin ripustimiin (sukkanauhaliivit) ei sitten kannata yrittää värkätä stayuppeja, ne silikoniosat ovat aivan liian paksuja kiinnittimiin vaan hankit oikeita liivisukkia.

Kiitos vinkistä ihmettelinkin miksi en ole oikein saanut kunnolla muutamia sukkiani kiinni ripustimiin mutta tämä selittääkin asian.

Vierailija
49/225 |
06.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä ihmettelinkin miksi en ole oikein saanut kunnolla muutamia sukkiani kiinni ripustimiin mutta tämä selittääkin asian.

Sitten kieltä reiden ympäri sukan reunaa seuraillen ja vähän muuallekin, ; )

Vierailija
50/225 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta mutta en ole ihan niin notkea, että siinä onnistuisin yksinäni.

Onko olemassa sellaisia sukkanauhoja joissa olisi "klipsit" joilla ne saisi normaaleihin stayuppeihin kiinni?

Vierailija
51/225 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta mutta en ole ihan niin notkea, että siinä onnistuisin yksinäni.

Onko olemassa sellaisia sukkanauhoja joissa olisi "klipsit" joilla ne saisi normaaleihin stayuppeihin kiinni?

Ei ole ainakaan minulle tullut vastaan sellaisia sukkia.

Vierailija
52/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaisista kaupoista on niin vaikea löytää yhtään mitään seksikkäämpää tai söpömpää alusvaatetta? Kaikki alushousut ja rintaliivit näyttävä lähes samoilta eikä missään ole mitään kivoja bodyjä tms. :-/

Vierailija
53/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun pelkkiin sukkahousuihin; paksuus ja väri niissä vaihtelee tilanteen mukaan. Hieman kun kuultaa läpi niin antaa lupauksia tulevasta.

Vierailija
54/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkään hajuveteen

Vierailija
55/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole mitään mikä saisi kyhyen tätimäisen vartaloni näyttämään seksikkäältä. Varsinkin kun lähtee liikenteeseen ystävien kanssa jotka kaikki ovat kauniita, pitkiä ja oikeasti seksikkäitä. Kyllä siinä vaikka mitä laittaisi päälle on aina jäänyt seinäruusuksi. Kaikki vain eivät ole kauniita tai seksikkäitä. Ja kyllä, minä hymyilen ja olen iloinen persoona. Halusin vain tuoda faktat esiin.

Olisipa joskus kiva jos saisi vapaat kädet vaatettaa tällaiseksi itsensä kokeva täti ja seurata sitten reaktioita kun tämä katselee itseään peilistä.

Vierailija
56/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei oikein ole mitään mikä saisi kyhyen tätimäisen vartaloni näyttämään seksikkäältä. Varsinkin kun lähtee liikenteeseen ystävien kanssa jotka kaikki ovat kauniita, pitkiä ja oikeasti seksikkäitä. Kyllä siinä vaikka mitä laittaisi päälle on aina jäänyt seinäruusuksi. Kaikki vain eivät ole kauniita tai seksikkäitä. Ja kyllä, minä hymyilen ja olen iloinen persoona. Halusin vain tuoda faktat esiin.

Olisipa joskus kiva jos saisi vapaat kädet vaatettaa tällaiseksi itsensä kokeva täti ja seurata sitten reaktioita kun tämä katselee itseään peilistä.

Ja että hän saisi nähdä miehen positiivisen reaktion. Molemmat siis!

Vierailija
57/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avorintaliivit, halkiopikkarit ja stay-up tai sukkanauhasukat. Jos aikaa on pukeutumiseen enemmän niin datex catsuit asuun.

Vierailija
58/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen kokovartalopuku nailonia tai spandex/lurexia ja avoinna alhaalta. Se onpi sexyä

Vierailija
59/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🙂, minäpä löysin treffipalstalta tytön, jolle hankin kunnon seksihepeneet. Annoin setin hänelle ja pyysin menemään kylppäriin "pukeutumaan" . Jälkikäteen kertoi että jo pukeutuminen sai hänet todella kiihottumaan. Sanoi ettei ollut koskaan aiemmin kukaan pyytänyt häntä pukeutumaan seksihepeneisiin. Tuo jo lämmitti mieltä + vielä se kaikki muu mitä hän minulle antoi.

Vierailija
60/225 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen upeat vaatteet korostamaan täydellistä vartaloani.