Hoikka nainen, millainen on miesihanteesi kroppa?
Pieni gallup. Onko se huippuunsa treenattu pyöräilijä, hunks-tanssijan kroppa vai jotain muuta?
Asiallista keskustelua kiitos.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, tumma ja lihaksikas mies jolla on tuuhea eurooppalainen tukka, siniset silmät, laihat kasvot ja hymykuopat. Luonteeltaan lempeä, rakastava, huumorintajuinen, pehmeä, hellä, huomaavainen, herrasmies ja tykkää halailla paljon. Sellainen joka sopii valokuvamalliksi, leluksi sänkyyn ja seuraksi uimarannalle tai kahvilaan.
Nyt on kyllä esineellistämistä. Muistan tällä palstalla joskus lukeneeni jonkun viestin, jossa haluttiin Matt Bomer sisustusesineeksi. Taisin itse sen kirjoittaa. :)
hoikka tai normaali, ei missään nimessä bodattu tai ylipainoinen
Yksi kaveripariskuntamme on sellainen, jossa nainen on siro, suurisilmäinen, lapsia ja koiria rakastava sairaanhoitaja. Ei mikään varsinainen s*ksipommi vaan enemmänkin just sellainen perinteinen vaimomatsku.
Hänen miehensä on ehkä 185 pitkä, hoikka, työssäkäyvä, sählyä ja frisbeegolfia pelaava mutta toisaalta myös nörtti, kasvoiltaan ihan komea, myös lapsirakas ja hauska tyyppi. Sellainen, joka järjestää koko kaveriporukalle luonaan kesäolympialaiset. Roudaa ahkerasti lapsiaan harrastuksiin ja viettää aikaa perheen kanssa.
Ihan ovat sopivat toisilleen ja pysyvät molemmat hoikkina, kun elämäntyyli on lasten ja harrastusten takia aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon läski ÄIJÄ, todellinen karhu! Karvainen ja hieltä haiseva, joka osaa ottaa hennomman naisen brutaalisti mutta hellästi. Pyyhkäisee jälkeenpäin hepistään limat naisen verhoihin ja käy korkkaamassa oluen.
Tämähän se on palstamiehen fantasia jonka pääsi taas kirjoittamaan. Luultavasti perusti koko ketjun ihan vaan sen takia että tulee kaappihomolle syy mehustella miestä joka saa nysän kovaksi.
Frigidit miesvihaajat älkööt kirjoittako palstoille asioista, joista eivät mitään ymmärrä koska kukaan mies ei heitä ottaisi.
Minulle kävisi mielellään nallekarhumies, näitä kauluspaitaisia heinäkeppi-rillipäitä on täällä konttorilla ihan liikaa. Ei sellainen osaisi kuin änkyttää siinä missä aito äijä jo ottaisi omansa.
N32, maisteri
Siellä ihana nainen.
M37, 180/95kg
Hoikka. Joku voisi ruipeloksikin haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Ralph Fiennes nuorena elokuvassa Baby of macon alasti.
Ihana!
Mieluummin vähän lihava, kuin joku steroidien piikittäjä.
Ei sillä kropalla ole niin paljon merkitystä jos mies on seksikäs, mielellään törkeen seksikäs ja taitava, bradpitt- tyyliin.
Pitkä, komea, älykäs, luotettava ja hauska, empaattinen. Sellainen oma mies on.
Miesihanteeni vartalo on harteikas ja pientä iskävatsaakin saa olla. Pituus ehkä vähän alle 180 cm. Mulla itselläni on tanssijatausta, eli olen todella hoikka. Niinpä arvostan kumppania, joka ei ole pätkän vertaa Hunks. Sellainen hurmasin onnekkaasti omakseni:)
Tavallinen vartalo sopii minulle. Mielellään ei vatsaa paljon. Aika leveät hartiat kiva.
Hoikka, maratoonarin kroppa, sellanen kuivan kesän orava on paras.
Ralph Fiennes nuorena elokuvassa Baby of macon alasti.