Hoikka nainen, millainen on miesihanteesi kroppa?
Pieni gallup. Onko se huippuunsa treenattu pyöräilijä, hunks-tanssijan kroppa vai jotain muuta?
Asiallista keskustelua kiitos.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekkään mallinen kroppa eli leveät hartiat suhteessa lantioon. Timmi vatsa on ehdoton. Jos joku julkkisesimerkki pitäisi mainita niin Antti Tuisku, todella hot kroppa.
No voi LOL. Oletko nähnyt livenä lähempää? Miehekkyys tai leveät hartiat ei kyllä tule ihan ekana mieleen.
Eikös Antti olekin nykyään miehen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehekkään mallinen kroppa eli leveät hartiat suhteessa lantioon. Timmi vatsa on ehdoton. Jos joku julkkisesimerkki pitäisi mainita niin Antti Tuisku, todella hot kroppa.
No voi LOL. Oletko nähnyt livenä lähempää? Miehekkyys tai leveät hartiat ei kyllä tule ihan ekana mieleen.
Lol vaan sinullekin. Olen nähnyt livenä ja todellakin on miehekäs vartalon malli. En mä mistään överileveistä hartioista pidä, hänellä on just sopivan leveät. Tiedän myös ettei ole mikään isokokoinen mies mutta mä en pidäkään isokokoisista. Just tuon tyyppisistä mun silmä tykkää.
Iskävatsainen nallekarhu ja varattu, pitkä, tuuma, komea....
Kunnon läski ÄIJÄ, todellinen karhu! Karvainen ja hieltä haiseva, joka osaa ottaa hennomman naisen brutaalisti mutta hellästi. Pyyhkäisee jälkeenpäin hepistään limat naisen verhoihin ja käy korkkaamassa oluen.
Vierailija kirjoitti:
Iskävatsainen nallekarhu ja varattu, pitkä, tuuma, komea....
Tosiaan sellainen tuuman tyvimuna on fantsuissa....
Vierailija kirjoitti:
Kunnon läski ÄIJÄ, todellinen karhu! Karvainen ja hieltä haiseva, joka osaa ottaa hennomman naisen brutaalisti mutta hellästi. Pyyhkäisee jälkeenpäin hepistään limat naisen verhoihin ja käy korkkaamassa oluen.
Tämähän se on palstamiehen fantasia jonka pääsi taas kirjoittamaan. Luultavasti perusti koko ketjun ihan vaan sen takia että tulee kaappihomolle syy mehustella miestä joka saa nysän kovaksi.
V-mallinen vartalo eli hartiat leveät ja lantio kapea. Käsivarret sopivan lihaksikkaat, ei missään nimessä sellaiset että verisuonet erottuu selkeästi. Jalat pitkät suhteessa muuhun vartaloon ja muhkeat, kiinteät ja treenatut reidet, jotka eivät silti myöskään ole ihan mitään kehonrakentajaluokkaa. Vatsaa saa olla jonkin verran tai vatsalihakset erottua hieman, mutta sellaisesta kunnon sixpackista en välitä. Timmi ja pyöreä peppu, josta näkee, että kyykkyjä on tullut tehtyä. Miehen pituudella ei ole väliä, mutta enemmän viehätyn lyhyemmän puolisista miehistä.
Twink ja twunk kroppaiset bi-miehet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on palstamiehen fantasia jonka pääsi taas kirjoittamaan. Luultavasti perusti koko ketjun ihan vaan sen takia että tulee kaappihomolle syy mehustella miestä joka saa nysän kovaksi.
Frigidit miesvihaajat älkööt kirjoittako palstoille asioista, joista eivät mitään ymmärrä koska kukaan mies ei heitä ottaisi.
Minulle kävisi mielellään nallekarhumies, näitä kauluspaitaisia heinäkeppi-rillipäitä on täällä konttorilla ihan liikaa. Ei sellainen osaisi kuin änkyttää siinä missä aito äijä jo ottaisi omansa.
N32, maisteri
Pitkä, treenatut kädet, hiuksilla ei väliä.
No, kunhan kalu seisoo jämäkästi niin se riittää.
Kolmenkymmenen vuoden avioliiton jälkeen ei sillä kropalla ole enään mitään merkitystä. Ei meidän kummankaan. Edelleen hoikka olen, mies ei niinkään. So what?
Vierailija kirjoitti:
V-mallinen vartalo eli hartiat leveät ja lantio kapea. Käsivarret sopivan lihaksikkaat, ei missään nimessä sellaiset että verisuonet erottuu selkeästi. Jalat pitkät suhteessa muuhun vartaloon ja muhkeat, kiinteät ja treenatut reidet, jotka eivät silti myöskään ole ihan mitään kehonrakentajaluokkaa. Vatsaa saa olla jonkin verran tai vatsalihakset erottua hieman, mutta sellaisesta kunnon sixpackista en välitä. Timmi ja pyöreä peppu, josta näkee, että kyykkyjä on tullut tehtyä. Miehen pituudella ei ole väliä, mutta enemmän viehätyn lyhyemmän puolisista miehistä.
Yksi tällainen minullekin, kiitos 😍
Pituuden osalta optimi olisi se, että mun kasvot olis miehen rinnan korkeudella. Silloin on kiva halata miestä.
Tykkään isoista pojista, mallia ladonovi 😂 ei haittaa, jos kaikki ei ole lihasta. Saa olla vähän läskiäkin lihasten päällä, kunhan on iso mies. Ihana, kun semmonen nostaa syliin.
Lihaksikas, keskimittainen ja atleettinen. Plussaa, jos six-pack edes vähän näkyvissä. Iskävatsa ei sytytä ollenkaan
No jaa, itse olen 175cm ja painan nyt 62kg, mutta olen jo vanha, eli 50 häämöttää. Jonnekin nelivitoseksi painoin 58kg. Olen aina tykännyt hoikista ja jäntevistä miehistä, en pidä isoista lihaksista eli sellaisesta rotevasta ja tukevasta vartalotyypistä miehellä, ellei sitten naama ole aivan upea ja rasvaprosentti 6.
Sellanen nuorekas hoikka body on paras. Onneksi oma mies on juuri sellainen, eikä ole lihonut edes vanhemmiten.
https://www.shutterstock.com/image-photo/boy-show-his-lean-body-1483525…
Vierailija kirjoitti:
Tykkään isoista pojista, mallia ladonovi 😂 ei haittaa, jos kaikki ei ole lihasta. Saa olla vähän läskiäkin lihasten päällä, kunhan on iso mies. Ihana, kun semmonen nostaa syliin.
Musta se on jotenkin pelottavaa... :) Ladonovi-tyyppiset miehet aiheuttaa minussa aina lievän ahdistuksen fyysisessä tilanteessa, vaikka olisivat miten hyväkäytöksisiä ja lempeitä persoonia. Kamalinta on tulla yllättäen nostetuksi ilmaan.
Minäkin kallistun nallekarhumaiseen olemukseen. Vatsa ei haittaa lainkaan, mutta kuitenkin sellainen harteikas ja jossain määrin lihaksikas siellä vatsansa alla. Ei siis missään nimessä ääripäitä: laiha, bodatun timmi tai ihan puhtaasti lihava. Ehkä sellainen Samuli Edelmanin tyyppinen.