Hoikka nainen, millainen on miesihanteesi kroppa?
Pieni gallup. Onko se huippuunsa treenattu pyöräilijä, hunks-tanssijan kroppa vai jotain muuta?
Asiallista keskustelua kiitos.
Kommentit (57)
Pidän hoikista ja jäntevistä. Kaapit ei kiinnosta.
Miesihanteen kropalla ei mitään merkitystä. Pään sisälmys on se tärkein pointti=D
Semmonen ihan tavallinen, terve kroppa.
Miehekkään mallinen kroppa eli leveät hartiat suhteessa lantioon. Timmi vatsa on ehdoton. Jos joku julkkisesimerkki pitäisi mainita niin Antti Tuisku, todella hot kroppa.
Normaalipainoinen. Leveät hartiat ja suora lantio. Ei tarvitse olla erityisen lihaksikas
Mikä tahansa väliltä hoikka - perus salihontsääjä - normaalipömppä.
En pidä ylipainoa viehättävänä kumppanille. Muiden kilot ei kinosta.
Mä tykkään hieman ylipainoisista 😬
Itse kokoa xs, onko se se kontrasti? Joku alitajuinen juttu, kun nainen on pieni ison miehen rinnalla.
Työmiehen kädet ja vartalo , pituutta saa olla enemmän kuin minulla . Treenatuista en välitä .
Hoikka ja urheilullinen muttei salimake. Sohvaperunat on turn offeja.
Tuoksu on tärkein. Ihan sama millaisen kokoinen mies on, mutta jos tuoksuu omaan nenääni pahalta, niin en pysty, vaikka olisi kuinka mukava ihminen kyseessä.
Sellainen, joka on "tavallisen", terveen elämän tulos. Eli elämä ei pyöri treenien ympärillä, vaan tavoitteena on elää pitkään ja olla aktiivinen. Harrastaa jotain liikuntaa, mistä itse tykkää, ja kävelee paljon yms., mutta ei tarvitse olla mitään tavoitetta ulkonäön tai suoritusten suhteen. Ihan vaan, että voidaan elää yhdessä pitkään ja tehdä kivoja juttuja.
Jos mietitään pelkkää ulkonäköä, niin roteva ja max. 180 cm pitkä. Olen itse xs-kokoa ja 170 cm.
Vähärasvainen työmies; leveähköillä hartioilla, vahvat käsivarret, piukka pylly. Jalat sopusuhtaiset. Mahtavaa jos vatsalihaksia näkyy. Ei tarvi olla edes kovin pitkä, toki se on viehättävää. Mutta tuollainen kelpaa mainiosti 170 senttisenäkin!
Ulkoisesti viehättää kohtuullisen hyväkuntoinen ja jäntevähkö mies. Ei pallomahaa. Indiana Jones on aina miellyttänyt.
Ihastun yleensä hieman pyöreisiin, lyhyehköihin miehiin, joilla on kiva hymy ja pilkettä silmäkulmissa.
Olen itsekin lyhyt, 151 cm.
Pitkä, tumma ja lihaksikas mies jolla on tuuhea eurooppalainen tukka, siniset silmät, laihat kasvot ja hymykuopat. Luonteeltaan lempeä, rakastava, huumorintajuinen, pehmeä, hellä, huomaavainen, herrasmies ja tykkää halailla paljon. Sellainen joka sopii valokuvamalliksi, leluksi sänkyyn ja seuraksi uimarannalle tai kahvilaan.
Mikä tahansa muu kuin lihava, tikku, kalju ja huonohampainen. Toki se mitä mies on sisältä ja luonteeltaan merkitsee enemmän, esim ei mielellään sellainen limainen, naisten nielijä, mieliskelijä, seksisti, incel, väkivaltainen ja huonoluonteinen.
Ei lihava, eikähuippuunsa treenattu. Samaa hoikkuusluokkaa, kuin itse.