Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemallani miehellä on kyseenalainen hygienia

Vierailija
15.09.2023 |

Mies haisee /maistuu tunkkaiselta. Hän ei käytä mitään hajusteita, polttaa tupakkaa ja asuu vanhassa talossa. Hän ei haise lainkaan hieltä, mutta olisi kiva, että hän pesisi vaatteita useammin ja käyttäisi hyvää hajusteellista suihkusaippuaa... tämä haju tarttuu minuunkin sitten!

Miten tästä pystyy sanomaan ettei loukkaa toista?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään määrä hajusteita tai vaatteiden pesu ei peitä sitä tupakanhajun tunkkaisuutta joka tarttuu mieheen ja vaatteisiin.

Vierailija
2/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissijuusto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. Miksi edes tapailet tuollaista sottapyttyä joka iljettää itseäsikin?

Vierailija
4/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hvetissä naiset kestää tuollaista? Ei se mies ole sun projekti, josta pitäisi sanoa loukkaamatta. Joko sanot suoraan miten asia on, ei mies tajua mitään kiertelyjä, tai jätät miehen sanomatta mitään. Jos kiertelet asian kanssa, huonommaksi vain muuttuu, koska mies ei tajua tai halua ottaa asiaa huomioon. 

Vierailija
5/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ymmärtänyt tapailun luonteen väärin.

Vierailija
6/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta suhde heti .Veljeni samanlainen mökkihöperö ja kyllä on vaan vaikeaa tapailla häntä. Hajut...............

Vierailija
7/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhassa talossa eristeenä oleva sahajauho on kostunut ja siitä tulee sellainen tunkkainen haju, joka tarttuu vaatteisiin.

Vierailija
8/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan, älä mieti että loukkaantuuko hän. Mutta vielä parempi neuvo: älä jää katselemaan, vaan jätä mies suosiolla odottamaan jotakuta, jolla on yhtä heikko hygienia.

Varmasti joskus hyvin harvoin löytyy sellainenkin mies, joka aidosti järkyttyy kuullessaan haisevansa ja olevansa likainen, ja ottaa neuvot vastaan ja itseään niskasta kiinni, ja muuttuu ihanaksi itsestään huolehtivaksi, hyväntuoksuiseksi, siistiksi mieheksi. Painotan sanoja "joskus" ja "hyvin harvoin".

Kokemuksen syvä rintaääni. Yritin exälle sanoa nätisti, sitten suoraan ja sitten erittäin rumasti. Pesin pyykkiä, suostuttelin heittämään pahimmin pinttyneitä alushousuja roskikseen. Kehotin suihkuun ja vahdin, että hän pesee itsensä eikä vain seiso suihkun alla, kyttäsin ettei laita likaisia boksereita ja sukkia takaisin päälle suihkun jälkeen. Ei se mies muuttunut miksikään. Hän ei kokenut olevansa likainen, koskaan ei kuulemma ollut kukaan valittanut ja häntä itseään ei häirinnyt. Ei sitten, mutta minua häiritsi.

Vierailija
9/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanonut suoraan parille miestuttavalle. Toinen loukkaantui toinen alkoi hoitamaan hygieeniaa. 

Inhottavinta mitä tiedän on hoitamattomat hampaat. 

Vierailija
10/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exälle piti sanoa, että pese hampaat ja vaihda sukat. Kuin lasta olisi ohjannut... Niinpä onkin ex.

Vierailija
11/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteet ne vasta hirveälle haisee, hirveetä myrkkyä.

Vierailija
12/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta hänelle lahjaksi hyvän tuoksuista pesuainetta ja ehkä joku partavesi tai hajuvesi. Itse tykkään ihan hirveästi siitä, kun mies tuoksuu tietylle hajusteelle.

Vierailija
13/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia helmiä te löydättekin ja kaikki teille näköjään kelpaa. Minkähänlainen olet itse, kun tuollaista järkkyä äijää tapailet? Hyi hitto! Kuulostaa todella iljettävältä.

Vierailija
14/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta hänelle lahjaksi hyvän tuoksuista pesuainetta ja ehkä joku partavesi tai hajuvesi. Itse tykkään ihan hirveästi siitä, kun mies tuoksuu tietylle hajusteelle.

Luuletko, että tuollainen rupeaa käyttämään jotain hajuvettä? Tai sitten läträä sitä hien- ja paskanhajua peittämään... 

Vierailija
15/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin ap on harrastanut seksiä tuon haisulimiehen kanssa. Kaikkeen sitä naiset sitten alentuvatkin, yäk. 

Vierailija
16/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko, että tuollainen rupeaa käyttämään jotain hajuvettä? Tai sitten läträä sitä hien- ja paskanhajua peittämään... 

Oma haisulieksäni kyllä käytti hajusteita, mutta tosiaankin peittämään likaisuuttaan. Deodoranttia laittoi vasta kun oli lähdössä johonkin, eli ei heti suihkun jälkeen, vaan vasta hikisiin kainaloihin. Muutenkin vaihtoi vaatteet vasta kun oli näkyvä ruokatahra rinnuksilla. Hänen mielestään ei puhtaita vaatteita kannattanut pestä.

Vierailija
17/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että se haisee että et voi nussia sen kanssa.

Vierailija
18/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan suihkusaippuaa, mutta käyn pesulla.

Vierailija
19/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sekään hääviä oo kun ihmiset haisee kuin kävelevä wunderbaum.

Vierailija
20/28 |
15.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaisia helmiä te löydättekin ja kaikki teille näköjään kelpaa. Minkähänlainen olet itse, kun tuollaista järkkyä äijää tapailet? Hyi hitto! Kuulostaa todella iljettävältä.

Niinpä. Minä käyn joka päivä suihkussa ja kaikki muukin pitäisi olla kunnossa mutta täysin rauhassa saan olla naisilta. Pistää kyllä miettimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan