Miten jaksatte helteellä kokata tai edes syödä??!!
Kommentit (38)
Onko kuuma Suomessa? Enemmänkin lämmin vain on, ainakin säätiedotuksen perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Helteillä on kiva olla hyväosainen. Viilennetty okt ja oma piha. Nautin! Ja syön hyvin. Grillaan.
Minä just hankkiuduin eroon okt:sta, kun ei ole hyväosaista stressata nurmikon leikkuusta, välikaton rapinoista, kivetysten puhdistuksesta autotallin siivoamisesta, seinien maalaamisesta, kourujen puhdistamisesta, rikkaruohoista, pensaiden leikkuusta, ulkokalusteiden ja terassin öljyämisestä, puun kassista jne. Tai etsiä ja palkkailla parhaiten työt tekeviä firmoja.Ei ei ja vielä kerran ei. Ei muuten löytynyt kuin tuplasti okt arvoisia kerrostaloasuntoja. Palvelut pelaa ja viilennys.
Vetelin just sipsejä pahimpaan nälkään.
Ihan hyvin onnistuu. Nälkä tulee ennemmin tai myöhemmin oli helle tai ei.
Itse syön jotain kevyttä päivisin ja illalla klo 22 aikaan teen vasta lämpöisen ruuan.
Siis häh? Ihan normaalisti tehdään 2 ateriaa päivässä, vähintään toinen lämmin ruoka niistä.
Leivon viikoittain.
Ei mun nälkä mihinkään katoa!
Vierailija kirjoitti:
Siis häh? Ihan normaalisti tehdään 2 ateriaa päivässä, vähintään toinen lämmin ruoka niistä.
Leivon viikoittain.
Ei mun nälkä mihinkään katoa!
Sama. Varsinkin fyysisessä työssä kärsii työteho jos jättää syömättä. En myöskään tykkää käyttää lenkkeilyn enemmän aikaa ihan vain siksi, etten syö.
Mä en jaksa enää muutenkaan. Oon ihan väsynyt kaikkeen säätämiseen keittiössä. En vaan jaksa.
Läskisoossi ja kuoriperunat maistuu aina.
Hyvin näyttää ruuat maistuvan suomalaisille naisille, oli helle tai ei .
Lihavuus vaan lisääntyy.
Juu, tämä suomalainen hoikka nainen on syönyt Keittokartanon kalakeiton mikrossa kuumennettuna ja ison lasillisen tuoremehua. Nyt uppoaa kuuma maitokahvi, että tosiaan kauheasti syödään ja lihotaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus vaan lisääntyy.
Miehille vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Lihavuus vaan lisääntyy.
63 kiloa ja normaalipainossa ollaan. Riippuu siitä mitä syödään, ja miten. Tänään lounaaksi kanasalaattia ja päivälliseksi lohta, parsaa ja karhunlaukkarisottoa.
27
Olen sunnuntaista asti mennytkin lähinnä proteiinivanukkailla,rahkoilla sekä juomilla.
Eilen söin makaronia ja tänään maksalaatikkoa, pikkusen yritti kurkkua raapia.
Söin eilen vaan patonkia. Tänään on ollut voimaton päivä. Olen käynyt lenkillä helteellä ja eilenkin mutta tänään tuntuu ettei jaksa mitään eikä jaksaisi edes syödä, mutta kai se on jotakin syötävä.
Kyllä meillä wolt toimittaa ruokakaupasta ihan elintarvikkeitakin.