Miten jaksatte helteellä kokata tai edes syödä??!!
Kommentit (38)
En kokkaakkaan, vaan syön sellaista, mitä ei tarvii kokata.
Kokata!? Wolt tuo ruuat suoraan ovelle. Ei kai nykyään kukaan enää kokkaa??
No helppoa kun on ilp. Juuri paistoin pitsaa, ihana mennä takapihalle syömään punkun kanssa.
Töissä asiakkaat pakottaa syömään ja kahvittelemaan, en mä kotona sen lisäksi tee juuri mitään.
Keittoa syöty nyt 2. päivää ja salaatilla loppuviikko.
Just savustettiin ahvenia, yksi iso jokaiselle. Potut kiehuu ja salaatti on sekoitettu. Jälkkäriksi on mansikka-raparperikiisseliä.
Helteillä on kiva olla hyväosainen. Viilennetty okt ja oma piha. Nautin! Ja syön hyvin. Grillaan.
Vierailija kirjoitti:
Juuri toi wolt kuski rullakebabin.
En kokkaa, syön kylmiä salaatteja, leipää ja kylmiä karjalanpiirakoita. Ja jäätelöä. :)
Vierailija kirjoitti:
Minä teen kaikki ruoat + leipomukset itse.
Aina ruoka maistuu olipa helle tai ei!
Jaksan kyllä. Kesäruoka on ihanaa , kun voi kerötä ruokaan lisämakua suoraan pihalta🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua, ne saa kotiintoimituksella ja sen ajan voi käyttää johonkin muuhun.
En juuri helteellä käy keittiössä. Jotain salaattia voi äkkiä väsätä. Eipä juuri lämmintä ruokaa.
salaattia tulee syötyä, sekä voileipiä tai nopeasti lämmitettävää ruokaa. Äsken otin pakkasesta tekemiäni juurespihvejä, keitin spaghettia ja siihen sivuun sitten jääkaapikylmäsalaatti sekä jääkaappikylmää vettä
vesimelonia menee myös ja jälkiruokana erilaisia rahkoja (maustan ne pakastemarjoilla)
Vierailija kirjoitti:
Ei. Voltkin tuokin vain tesdasvalmisteista ruokaa, joka on yhtä hyvää kuin yhdenkoon sukkahousut ovat sukkahousujen käyttäjälle. Ei Voltilla ole mitään tekemistä ruuanvalmistuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri toi wolt kuski rullakebabin.
Alaspa olet vajonnut. Antaisit koirallesi oikeaa ruokaa. Ei Suomesta saa kunnon pizzaa tai kebabia. Oletko koskaan nähnyt, kun veitsellä (ei millään sähkövemputtimella) leikataan vartaasta kebablihaa? Se on taidetta! Ja mitä muka on Suomessa tyypillinen lehmäkebab? Lammasta sen pitää olla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hullua, ne saa kotiintoimituksella ja sen ajan voi käyttää johonkin muuhun.
Meilläpäin ei ole Woltia tai Foodoraa.
Sitä paitsi tykkään ruoanlaitosta ja leipomisesta.
Syöminen onnistuu kyllä, aina. Käydään paljon ulkona syömässä, tänäänkin terassilla. Grillataan vaikka kuuma onkin.
Salaattia tulee syötyä ja ruoka meni juuri uuniin. Ei meillä sisällä ole erityisen kuuma edes.