Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seurustelet miehen kanssa ja hän sanoo "En voi luvata mitään" kun kysyt yhteisestä tulevaisuudesta

Vierailija
20.06.2023 |

Minulle moni on sanonut noin, vaikka ovat olleet mukamas ihan rakastuneita minuun. Joo, ei mitään voi luvata mutta tuo aina kuulostaa siltä, että ei voi luvata sitoutuvansa tms. Sitten kun eroan kun en jaksa sitä edes takaisin veivaamista, niin kauhea itku ja parku että älä jätä minua.

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse mies ja siitä on aikaa kun olen ollut parisuhteessa. - Toinenkin hetki siitä kun kävin viimeksi treffeillä. Olen tietosiesti ottanut pienen tauon treffaillussa, vaika en koskaan ole ollut mikään erityinen sarjadeittailija, enkä esim Tinderissä ole ollut toistaiseksi koskaan.  Ja toistaiseksi olen esittänyt treffikutsuni heille jotka oikeiasti ovat vaikuttaneet kiinnostavilta eli en ole esittänyt treffikutsua kenellekään ajatuksella, että ksynypähän häntä kun en muka ketään muuta saa vaik ei toi toien oikeasti kiinnosta. 

Yhtä kaikki päätin, että harkitsen toiseenkin kertaan ennen kuin pyydän tai yritän pyytää ketään treffeille kun huomasin liian  usein toistuvan saman kaavan.

Parhaimmassa tapauksessa ennätin ihastua jopa hieman rakastuakin toiseen kunnes "taas" koittaaa se hetki kun nainen haluaa kertoa minulle usein tahdikkaasti ja huomaavaisesti mairitellen ja aina jotain positiivvista, jonak jälkeen ovat lähes poikeuksetta pitäneet pienen tauon jatkaakseen sitten, että voisimme kuitenkin olla tulevaisuudessa vain ystäviä tai edes kavereita tai jotain vastaavaa.

- Kyllä ymmärrän, että useimmille tämä on kaunis tapa hyvästellä, jotta voi palata taas aikaan, jolloin ei tarvitse viettää aikaansa minun kanssani. Joidenkin kanssa olen oikeasti saattanut jatkaa ns. friendzonella. Paljon sekin mutta aina joskus sitä toivoisi viimein löytäneensä ja kohdanneensa sen yhden ja eritysen, joka jaksaisi ja haluaisi olla kiinnsotunut minusta vielä vähän pidempään.

Ehkä elämään kanssani parisuhteessa mutta ei siihen nainen haluaa mieluummin jonkun toisen.

En tieä mitä on odotettavissa mutta toivon mukaan pääsen eroon mielikuvista joissa jo näen, liian selkesäti sen kuinka taas joutuisin pettynään. Ja näin ajattelee, niin se vääjäämättä saattanee näkyä käytöksessäni, vaikka uskottelenkin itselleni, ettei se näkyisi. Enkä usko, että tällaine epävarmuus tekee itsestäni yhtään kiinnostavampaa seuraa.

Vierailija
22/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaankin läimäisisin kädellä otsaani ja häipyisin paikalta. Samalla katuisin aikaa, jonka olisin tuhlannut mokomaan urpåån:D

Ajansäästön takia kannattaakin heittää tuo kysymys ensimmäisen 5 minuutin aikana tutustumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aina sama homma voisko kyse olla siitä että kyselet liian aikaisin? Kauanko olette seurustelleet?

Vierailija
24/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne haluaa katsella rauhassa mitä suhteesta tulee? Jos ne tietää että vaihdat miehiä nopeasti?

On todella ahdistavaa kun liian nopeasti aletaan puhumaan yhteisestä tulevaisuudesta.

Mihin sulla on kiire? Naimisiin?

Mies haluaa päästä kusemaan naisen luomalle polulle. Siksi miehiltä kuuleekin varsin usein pyyntönä jätä biletys ja kaverit. Muutaman vuoden päästä tulee toive päästä monistautumaan. Sitten ootki nalkissa. Miehet tahtoo orkkumaatin miltä irtoo ruokaa ja siivouspalveluita bonarina päälle työssäkäynti, jonka nainen joutuu lapsen myötä jättämään. Lasten jälkeen joudut kuuntelemaan tulkutusta l.o.i.s.i.m.i.s.e.s.t.a

Vierailija
25/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa että etsii koko ajan parempaa, ja jos löytyy niin se on heippa.

Näin on ja saattaa jopa koko ajan olla etsintäkannalla joka suuntaan.

Vierailija
26/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse mies ja siitä on aikaa kun olen ollut parisuhteessa. - Toinenkin hetki siitä kun kävin viimeksi treffeillä. Olen tietosiesti ottanut pienen tauon treffaillussa, vaika en koskaan ole ollut mikään erityinen sarjadeittailija, enkä esim Tinderissä ole ollut toistaiseksi koskaan.  Ja toistaiseksi olen esittänyt treffikutsuni heille jotka oikeiasti ovat vaikuttaneet kiinnostavilta eli en ole esittänyt treffikutsua kenellekään ajatuksella, että ksynypähän häntä kun en muka ketään muuta saa vaik ei toi toien oikeasti kiinnosta. 

Yhtä kaikki päätin, että harkitsen toiseenkin kertaan ennen kuin pyydän tai yritän pyytää ketään treffeille kun huomasin liian  usein toistuvan saman kaavan.

Parhaimmassa tapauksessa ennätin ihastua jopa hieman rakastuakin toiseen kunnes "taas" koittaaa se hetki kun nainen haluaa kertoa minulle usein tahdikkaasti ja huomaavaisesti mairitellen ja aina jotain positiivvista, jonak jälkeen ovat lähes poikeuksetta pitäneet pienen tauon jatkaakseen sitten, että voisimme kuitenkin olla tulevaisuudessa vain ystäviä tai edes kavereita tai jotain vastaavaa.

- Kyllä ymmärrän, että useimmille tämä on kaunis tapa hyvästellä, jotta voi palata taas aikaan, jolloin ei tarvitse viettää aikaansa minun kanssani. Joidenkin kanssa olen oikeasti saattanut jatkaa ns. friendzonella. Paljon sekin mutta aina joskus sitä toivoisi viimein löytäneensä ja kohdanneensa sen yhden ja eritysen, joka jaksaisi ja haluaisi olla kiinnsotunut minusta vielä vähän pidempään.

Ehkä elämään kanssani parisuhteessa mutta ei siihen nainen haluaa mieluummin jonkun toisen.

En tieä mitä on odotettavissa mutta toivon mukaan pääsen eroon mielikuvista joissa jo näen, liian selkesäti sen kuinka taas joutuisin pettynään. Ja näin ajattelee, niin se vääjäämättä saattanee näkyä käytöksessäni, vaikka uskottelenkin itselleni, ettei se näkyisi. Enkä usko, että tällaine epävarmuus tekee itsestäni yhtään kiinnostavampaa seuraa.

Et vaan ole löytänyt sitä oikeaa. Kyllä se vielä sieltä tulee.

Vierailija
27/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän perinteisessä vihkivalassakaan luvata mitään, vaan ilmaistaan tahtovansa.

Tahdon - on voimakas sana. Tahtomista.

Vierailija
28/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan tarkoittaa sitä, että mies ei HALUA luvata sinulle mitään. Jokainen kyllä ymmärtää sanomattakin, että tulevaisuudesta ei ole ikinä takeita joten mies joka kokee tarpeelliseksi erikseen muistuttaa ja kertoa, ettei hän voi luvata mitään on mies, joka ei tunne sinua kohtaan mitään eikä halua sitoutua. Ainakaan siis sinuun.

Olet pelkkä helppo vakireikä ja that's it, mutta koska ethän sä sitä todennäköisesti olisi jos mies sen suoraan kertoisi, niin siksipä mies sitten laskettelee tuota ympäripyöreää liirumlaarumia tosissaan olosta ym. sanoja joilla ei ole mitään todellista katetta.

Vierailija
29/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei istu pöytäkoneella ja kirjoita av:lle noinSAATANANtyperiä novelleja.

Vierailija
30/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon miehiä, jotka haluavat olla jossakin parisuhteen tapaisessa, mutta eivät halua sitoutua. Etsivät jotakin parempaa ehkä tai haluavat sitoutua vasta vanhempana ja seurustella ennen sitä kevyesti, koska eivät halua olla kuitenkaan yksin tai treffailla jatkuvasti uusia ihmisiä. Toki naisetkin tekevät tätä. Sitten on niitä, jotka etsivät oikeasti loppuelämän kumppania. Jostain syystä haksahdat aina näihin "mietiskelijöihin". Pystytkö löytämään syytä sille miksi tämän tyyppiset miehet viehättävät?

Vierailija
31/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En voi luvata mitään" = "Katotaan nyt kuinka pysyt painossasi ja annatko riittävän usein myös takapuolta".

Vierailija
32/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti playerina itsekin laitat verkot vesille moneen suuntaan. Itse ennen vakiintumista pyöritin neljää - viittä miestä yhtä aikaa, ja heittelin sitä mukaa pois kun havaitsin etteivät enää napanneet. Uusia oli aina näköpiirissä. Kenellekään en mitään luvannut ja kaikki olisivat halunneet sitoutua. Saatoin tavata kaksi miestäkin päivässä: ekan kanssa lounastreffit, toisen kanssa illalla baariin.

Naiset älkää koskaan kysykö mieheltä tulevaisuudesta! Kyllä mies itse sitten kysyy, kun haluaa sitoutua, ja yleensä kysyy hyvin aikaisessa vaiheessa vieläpä. Harvoin on hitaasti hivuttamalla miehiä napattu. Miehet nauttivat saalistamisesta ja jahtaamisesta. Älkää olko naiset helppoja vaan pitäkää AINA miehet vähän epävarmoina tunteistanne. Älkääkä koskaan kyselkö tulevaisuudesta MITÄÄN.

Vierailija
33/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En voi luvata mitään" = "Katotaan nyt kuinka pysyt painossasi ja annatko riittävän usein myös takapuolta".

= "Olen kaappihomo"

Vierailija
34/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei istu pöytäkoneella ja kirjoita av:lle noinSAATANANtyperiä novelleja.

Ja sinun ongelmasi oli? - Vai osuiko tuo kirjoitus,sua jotenkin erityisen arkaan paikkaan? 

Eri

Vierailija
35/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muuta mahdollisuutta kuin ero. Jos toinen hokee kysyttäessä "en voi luvata mitään". Silloin voisi sanoa että haluaa olla yhdessä jos haluaa. Jos ei halua olla tulevaisuudessa yhdessä tai tiedä, sitten ei olla. Ei kaikki voi odotella vuosia josko kiinnostaisi. Voin kokemuksesta sanoa että nuoruus ja elämä menee hukkaan, jos pelimiesten kanssa jää. 

Vierailija
36/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sen pitäisi luvata?

Voitko sinä luvata varmaksi mitään? Niinpä. Jos ei ole ongelmaa, niin ylianalysoinnilla niitä kyllä saa aikaiseksi.

Vierailija
37/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä suomalaista meininkiä. Pullamössöihmisiä jotka roikkuvat tinderissä ja ties missä vonkaamassa ja nekin jotka näennäisesti sitoutuvat niin pettävät tai passivoituvat kärttyisiksi zombeiksi.

Vierailija
38/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietysti playerina itsekin laitat verkot vesille moneen suuntaan. Itse ennen vakiintumista pyöritin neljää - viittä miestä yhtä aikaa, ja heittelin sitä mukaa pois kun havaitsin etteivät enää napanneet. Uusia oli aina näköpiirissä. Kenellekään en mitään luvannut ja kaikki olisivat halunneet sitoutua. Saatoin tavata kaksi miestäkin päivässä: ekan kanssa lounastreffit, toisen kanssa illalla baariin.

Naiset älkää koskaan kysykö mieheltä tulevaisuudesta! Kyllä mies itse sitten kysyy, kun haluaa sitoutua, ja yleensä kysyy hyvin aikaisessa vaiheessa vieläpä. Harvoin on hitaasti hivuttamalla miehiä napattu. Miehet nauttivat saalistamisesta ja jahtaamisesta. Älkää olko naiset helppoja vaan pitäkää AINA miehet vähän epävarmoina tunteistanne. Älkääkä koskaan kyselkö tulevaisuudesta MITÄÄN.

Tää on taas tätä jankkausta, että pitää esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja plaaplaaplaa. Ei mies säikähdä mistään, jos on tosissaan. Kuka aikuinen jaksaa pelata jotakin pelejä? Jos toinen kiinnostaa oikeasti niin kyllä siinä käydään kummankin toiveet hyvin äkkiä läpi eikä leikitä jotakin.

Vierailija
39/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan tarkoittaa sitä, että mies ei HALUA luvata sinulle mitään. Jokainen kyllä ymmärtää sanomattakin, että tulevaisuudesta ei ole ikinä takeita joten mies joka kokee tarpeelliseksi erikseen muistuttaa ja kertoa, ettei hän voi luvata mitään on mies, joka ei tunne sinua kohtaan mitään eikä halua sitoutua. Ainakaan siis sinuun.

Olet pelkkä helppo vakireikä ja that's it, mutta koska ethän sä sitä todennäköisesti olisi jos mies sen suoraan kertoisi, niin siksipä mies sitten laskettelee tuota ympäripyöreää liirumlaarumia tosissaan olosta ym. sanoja joilla ei ole mitään todellista katetta.

Totta. Toisaalta sitä ei erikseen tarvitse kysellä (eikä edes itsekseen ihmetellä) mitä mies ajattelee, kun mies oikeasti on kiinnostunut ja näkee myös sen yhteisen tulevaisuuden ei pelkästään yhtenä mahdollisuutena vaan ainoana mahdollisuutena.

Tuollainen "en voi luvata mitään"/"katellaan"- mies ei ole sitoutunut vaan sillä on kokoajan haku päällä ja toinen (tai ainakin kolmas) jalka menossa muualle heti kun vaan tilaisuus siihen avautuu. 

Vierailija
40/60 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuossa paljastaa tahtomattaankin ettei oikein ole varma onko suhde muuta kuin hetken harjoittelua oikeasti kiinnostavaa naista odotellessa tai sitten on epävarma itsestään, että pystyykö olemaan kunnollinen mies mutta se on oikeastaan sama asia koska jos unelmien nainen kyseessä ei mies tuollaista sanoisi vaan vannoisi ikuista rakkautta polvistuen.

Eli vähän yksinkertainen mutta rehellinen kaveri kyseessä

Sen sijaan vaarallisia ovat ne miehet jotka hymyssä suin lupailee yhteistä perheonnea ja käsi kädessä hiekkarannan bungalowissa eläkepäivien viettoa. Mutta sitten oikeasti ne onkin, että: parempaa odotellessa.

Sellaiset lipevät kaverit on ikäviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi