Tinder mies huijasi Fannylta 90 000 euroa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/55890e2f-c1af-4a70-9b22-d617757146c2
Siis miten nykypäivänä enää kukaan haksahtaa nettishuijareihin?
Kommentit (305)
En ymmärrä kommentointeja, ikään kuin Fanny olisi ensimmäinen ja ainoa näihin huijauksiin haksahtanut. Satoja miljoonia menee jatkuvasti huijareille. Eikä liity mitenkään suomalaisten sinisilmäisyyteen, suomalaiset pienenä ja kieli ja talousalueena on päässyt vähällä, monissa muissa maissa puhutaan isommista summista.
Itse meinasin kerran haksahtaa kun luotettavalle sivustolle oli jotenkin saatu ujutettua DNA mainos jossa jotenkin olin muka vahvoilla voittamaan uuden puhelimen arvonnassa. Oli juuri silloin uuden puhelimen tarve ja meinasin mennä retkuun.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä kommentointeja, ikään kuin Fanny olisi ensimmäinen ja ainoa näihin huijauksiin haksahtanut. Satoja miljoonia menee jatkuvasti huijareille. Eikä liity mitenkään suomalaisten sinisilmäisyyteen, suomalaiset pienenä ja kieli ja talousalueena on päässyt vähällä, monissa muissa maissa puhutaan isommista summista.
Itse meinasin kerran haksahtaa kun luotettavalle sivustolle oli jotenkin saatu ujutettua DNA mainos jossa jotenkin olin muka vahvoilla voittamaan uuden puhelimen arvonnassa. Oli juuri silloin uuden puhelimen tarve ja meinasin mennä retkuun.
Uuden puhelimen arvonta on kuitenki realistisempi tapahtuma ku että Yhdysvaltain merijalkaväen eversti ois kiinnostunu suomalaisesta maalaisesta peltohiirestä ja tarvii Paypalissä 10.000e jeesiä ku passi jäi kotiin eikä pääse kotiin Afganistanista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näihin lankeaa naiset ja seniilit miehet
Ei saisi olla ilkeä mutta kyllähän hänen kuvakaapattujen viestien kirjoitusasusta näkee että aika low iq. En ihmettele haksahdusta
Oli kyllä myötähäpeää nostattavaa artikulointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan komea ulkkis mies yritti saada mua kaverikseen somessa. Hänellä pelkkä kuva ja ei muuta,
Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.Eli sinäkin tunsit houkutusta, koska mies oli tasokkaampi kuin sinä.
Tuohon tuo kuvio juuri perustuu, voisinko juuri minä löytää itseäni reilusti tasokkaamman miehen.
Olet täysin oikeassa vaikka nämä mammat sulle alapeukuttaa. Ei ne mene tavallisen tyypin pauloihin juurikaan eikä voisi vähempää kiinnostaa joku rami keravalta. Juuri se status ja ulkonäkö saa noiden polvet tutisemaan. Tyhmiä ovat kyllä.
Ei ole sekään sattumaa, että kuvissa olevat tyypit ei ole edes suomalaisia vaan aina ulkomaalaisia mallikasvoja.
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvää päivää taas kerran.
Toivottavasti tämä kommentti on suunnattu sitä henkilöä kohtaan, joka huijaa muita.
Vierailija kirjoitti:
Kysehän on ahneudesta, siihenhän kaikki rahahuijaukset perustuvat. Älyttömiin tuottoihin. Silleen toimi pyramidihuijauksetkin.
Ei Fanny minusta ahneudesta tuohon haksahtanut, vaan ajatteli että sijoitetaan nyt sitten tuonne miehen mieliksi kun se on tälle niin tärkeätä. Siis hyväntahtoisuuttaan.
Mun lemppari huijaus oli se suomalaisnainen joka antoi huijarille 700 000 e kun luuli että ozzy osbourne aikoo lähettää hälle timantteja.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä urpo on kehdannut laittaa nimensä ja naamansa lehteen?
Pakko kyllä antaa rohkeudesta pisteitä, ehkä haluaa antaa kasvot ilmiölle vaikka varmasti tietää minkälaisia kommentteja tulee saamaan.
Minä jouduin antamaan kasvoni aknelle. En tule julkisuuteen sen kanssa, lupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tapauksessa juurisyynä on suominaisen ylipainoisuus.
Jos hän olisi hoikka niin hän olisi voinut saada suomimiehen ilman, että joutuu sortumaan huijarimiehiin.
Eli mitä opimme tästä. Ole hoikka tai laihduta.
Siinä mielessä tässä ehkä on perää, että se mies on varmasti ollut tuota naista huomattavasti tasokkaampi ulkoisesti, siis sellainen johon hänellä ei koskaan ole ollut mahdollisuuksia eikä tule olemaan. Siksi on ollut valmis tekemään mitä tahansa sen miehen eteen. Muuten en voi käsittää miten tuollainen on mahdollista.
Siskoni (31) on juuri tällainen. On aika rankasti ylipainoa mutta hänen miesihanne on pitkä, timmi, treenattu. Ei saa seurustelusuhdetta kun jos tällainen harvinaisuus hänet matchaa kerran vuoteen, haluavat vain panna.
Hän puhuu myös halveksuvaan sävyyn omanikäisistä kaljuuntuneista, kaljamahaisista miehistä. Hänellä itselläänkin on aika paljon vatsaa.
Näin tupareissa kerran tämän tapailumiehen jota hän näki pari viikkoa. Hän oli suunnilleen mallin näköinen.
Nämä ovat todella helppoja kohteita huijareille. Jos nainen on itsekin mallin näköinen, silloin tietenkin poistaa matcheista heti tyypin, joka ei suostu tapaamaan, varsinkin jos vielä alkaa ehdottelemaan jotain noin älytöntä kuin tuolle jutun naiselle. Ei ole suuri menetys poistaa listalta yksi mallin näköinen mies, kun niitä on vaikka kuinka monta jonossa.
Sitten taas jos listalla on vain se yksi superkomistus, siinä roikutaan kynsin hampain.
Epäilen, että mullekin on tullut näitä huijareita vastaan. Harrastuksina esim kryptovaluutat ja golf. Tapaaminen ei tietenkään millään onnistu, kun just on työmatka Espanjaan tai Jenkkeihin. No nättinä naisena mulla on muitakin matcheja ja nämä on vaan helppo poistaa.
Rakkaus. Rakastetuksi tuleminen. Ne tuntuu olevan niin tärkeitä.
Kaveri hyvin koulutettu ja korkeassa virassa työskentelevä, urheilullinen, hoikka nainen lankesi myös vastaavaan.
Hän onneksi oli alusta saakka avoin meille parille kaverille. Hän vaan hymyili, nauroi ja oli onnesta soikeena. Nyt löyty mies, joka tajuaa häntä!!
Lähes pari viikkoa meni. Tämä puhui puhelimessa lähes kaiken vapaa-aikansa ja lirkutteli. Se oli printannut tämän miehen kuvia ja kehystänyt.
Siinä vaiheessa mulla nousi niskakarvat pystyyn, että hetkonen. Nää kuvat on jostain kuvapankista! "Voi ollakin, kun se mies on malli!". Niinpä tietenkin juu.
Kerroin huoleni toiselle kaverille ja alettiin ruotimaan, että mitä kaikkea on miehestä puhunut jne. Mitään muuta raskauttavaa ei ollut tapahtunut, vielä..
Parin päivän päästä oli ostamassa Barcelonaan lippuja! He tapaavat vihdoin!
Hän maksaa kummankin matkan sille ja tolle tilille.. mies saa edullisemmin sieltä päästä hankittua jne. Aivan outoa säätöä.
Kertoi sille miehelle, että kaverit puuttuu peliin. Sitten alkoi se luottamusräntti, dtkö luota muhun!?
Rakkauden menettämisen pelko astui kuvaan. Eikä kavereille saa enää kertoo mitään.
Lähetti tuhat euroa, mutta yhä oli meille avoin. Sitten kävikin niin, että mies ei pääsekään tapaamiseen.
Hän on työnsä takia jumissa Nigeriassa. Hänen varat on jäädytetty, sähkötä rahaa, että pääsee britteihin. Yms.
Onneksi, ONNEKSI, kaveri odotti meidän mielipiteitä, eikä vaan lähettänyt rahaa. Olis ollut jo 20000 euroo tällä kertaa.
Nyt lähettiinkin poliisilaitokselle. Kaveria hävetti, hän suri.. oli aivan tolaltaan, että näinkö tässä nyt kävi hänelle!!! Fiksulle ja hyvinkin rationaaliselle, itsenäiselle naiselle? Miten se rakkauden tarve, huuma sumentaakaan ajattelua. Hän on lähinnä naureskellut, kun lehdistä näitä lukee. Miten voi olla nykyään vielä noin hönttejä?!
Tuosta on nyt n. 10 vuotta ja niinpä näitä edelleen luetaan.
Hän menetti tonnin. Ketään ei ole koskaan saatu kiinni. Itsetunnon rippeet kasasi ja nousi tuhkasta.
Ihmiset pitäkää toisistanne huolta.
Vierailija kirjoitti:
Mun lemppari huijaus oli se suomalaisnainen joka antoi huijarille 700 000 e kun luuli että ozzy osbourne aikoo lähettää hälle timantteja.
Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka antaa
😳
Miten heillä sitten onkin tuommoinen määrä rahaa ylimääräisenä lojumassa?
Eihän pankitkaan tuommosia summia lainaksi jakele kelle vaan.
Ja "Fanny" tuli julkisuuteen uudet huulet törröllään.
On myös huijareita, jotka alkavat pyytää rahaa muutamien treffien jälkeen. Ensin summa on tyyliin 300e. Sen maksaa takaisin. Kohta pyydetäänkin jo 1500e. En ole enää Tinderissä. Kyllästyin valeprofiileihin ja rahan ruinaajiin.
Eikö täällä kommentoivat vaivaudu edes lukemaan juttua. Nainen EI ollut varakas, vaan otti lainaa n. 55 000e kun kuvitteli saavansa 120 000e näillä kryptovaluuttasijoituksilla. Myydystä asunnosta oli saanut oman arvioni mukaan n. 35t.
Täällä ihmiset kadehtii kaikkia, joilla luulee olevan enemmän varoja kuin itsellä. Omistusasujatkin, joilla asunto maksettu, ovat sietämättömiä pohattoja, kun itse vasta makselee lainoja.
Eläkeläisissäkin on varakkaita ja köyhiä. Kaikki eivät ole samaa kastia. Jos joltain eläkeläiseltä löytyy rahoja huijattavaksi, se ei tarkoita, että kaikki eläkeläiset ovat rikkaita. Voi pyhä yksinkertaisuus. Vaatikaa itseltänne vähän enemmän, mitä tulee järjenkäyttöön.
En lainaa/anna rahaa/takaa lainaa yhdellekään henkilölle. Eikä niin komeaa lentäjää, upseeria tulekaan, että rakastuisin. Miksi komea mies ottaisi yhteyttä juuri minuun?
Mutta minäkin vanhenen, onko järkikulta kondiksessa?
Siispä jo nyt pankissa on niin hyvät estot, että rahaa pystyisi lähtemään vain tonni.
Facebookissa en ole, puhelinnumero on salainen. Mutta kieltämättä kaikki kalasteluyritykset kauhistuttaa ja miten ne kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan alkaa rakkaushuijariksi, koska sillä voi rikastua. Olen nainen ja voisin rakkaus huijata vanhoja miehiä. Mites tällainen laitetaan tulille.
Eihän sitä huijata tarvitse, alat vaan sugar babyksi. Pidät vanhoille ukoille seuraa ja pyydät rahaa. Ei niille seksiä ole pakko antaa, ja näin ei myöskään syyllisty petokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy varmaan alkaa rakkaushuijariksi, koska sillä voi rikastua. Olen nainen ja voisin rakkaus huijata vanhoja miehiä. Mites tällainen laitetaan tulille.
Pistä enemmin vaan only fans tulille. Helvetin helppoa rahaa ja bimbokin pärjää hyvin rahallisesti. Kaikille oikeita töitä vieroksuville naisille tuo only fans on taivaanlahja. Kaks pallukkaa ja butt myy aina ja jotkut urpot siitä maksaakin.
Keskimääräinen OF-malli saa vain noin 200 dollaria kuussa. Onlyfans myös ottaa 20 prosenttia itselleen.
Voi tsiisus..miten voi olla, että noin nuorikin ihminen on antanut huijata itseään?!
Kunhan ei olis keksitty juttu ja tarkoitus olla hetken lööpeissä. Kun on nuo uudet huulet ja kaikki... Voi pyhä jysäys.
Sain itsekin yhteydenoton "korkea-arvoiselta amerikkalaiselta sotilashenkilöltä" joskus vuosia sitten. Komea oli mies kuvan mukaan ja kertoi rakastuneensa minuun heti kuvan nähtyään ja halusi tutustua. No, ihmettelin tätä kovin, kai he suomalaisiakin treffipalstoja seuraavat. Vastasin kuitenkin i'm not interested, sillä haaveissani oli ihan tavallinen suomalainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat niin käsittämättömän sinisilmäisiä että osalle ei pitäisi antaa ollenkaan passia että eivät pääse ulkomaille ryöstettäviksi ja pahoinpideltäviksi. Nettiyhteys pitäisi poistaa. Tilisiirrot rajoittaa pankkivirkailijoiden hyväksyttäviksi. Ja rajat sulkea jottei pahat ihmiset pääse Suomeen heitä huijaamaan.
Aamen.
Pistä enemmin vaan only fans tulille. Helvetin helppoa rahaa ja bimbokin pärjää hyvin rahallisesti. Kaikille oikeita töitä vieroksuville naisille tuo only fans on taivaanlahja. Kaks pallukkaa ja butt myy aina ja jotkut urpot siitä maksaakin.