Tinder mies huijasi Fannylta 90 000 euroa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/55890e2f-c1af-4a70-9b22-d617757146c2
Siis miten nykypäivänä enää kukaan haksahtaa nettishuijareihin?
Kommentit (305)
Mikä vauva tuohon kuvioon liittyy kun kaikissa viesteissä puhutaan aina jostain "babysta"?
Vierailija kirjoitti:
Mikä vauva tuohon kuvioon liittyy kun kaikissa viesteissä puhutaan aina jostain "babysta"?
Kuulostaa tosiaan hassulta. Itse tykkään käyttää sanaa darling tai sweetheart tai sweetie.
Tää yksi tarinan herkullisimmista kohdista:
"kaikki yöt keskustelin kryptoneuvojien kanssa ja siirtelin rahaa sinne ja tänne."
Huutonaurua!
Tuttu tapaus taas. Tuskin olisi Fanny narahtanut imatralais-kouvolaiseen varastomieheen joka olisi moisia kryptoja ja yhteistä tulevaisuutta ehdotellut. Sen siitä saa ja kun tarkemmin ajattelee niin ihan oikein moiselle fannylle.
Jo näiden viestit ovat niin kuvottavia että miten joku jaksaa viestitellä noiden lipsuttelijoiden kanssa. Teennäistä jatkuvaa kehua ja heti alussa painostavaa miten mikään kello ei kilkkaa. Kuin vaikea on asettaa parisuhdetta hakiessa ehdoksi että ihminen nähdään konkreettiseeti mielellään nopeasti eikä rahaa anneta. Pääsis jo aika pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuttu tapaus taas. Tuskin olisi Fanny narahtanut imatralais-kouvolaiseen varastomieheen joka olisi moisia kryptoja ja yhteistä tulevaisuutta ehdotellut. Sen siitä saa ja kun tarkemmin ajattelee niin ihan oikein moiselle fannylle.
Julmasti sanottu, mutta et ole väärässä.
Harmi vaan kun rahat päätyvät jollekulle, joka ei niitä todellakaan ansaitse.
Eivät jää edes Suomen rajojen sisälle nuo rahat.
Sain noin kuukausi sitten tekstiviestin "Ulosottovirastolta", jossa hyvällä suomenkielellä ilmoitettiin, että ulosottosaatavan viimeinen maksupäivä on sinä päivänä. Summa oli jotain 552 euroa. Myös mukaan liitetyt pankkien logot olivat aidon näköiset. Säikähdin ensin, koska sivut näyttivät aidoilta ja mietin, onko kiinteistövero tai talon palovakuutus jäänyt maksamatta. Summa ei täsmännyt kumpaankaan. Rauhoitin itseni ja rupesin miettimään, että eikö minulle olisi tullut karhulaskuja tms. Viestissä käskettiin kirjautumaan oman pankin kautta ulosottoviraston sivuille. Kaksi viikkoa myöhemmin luin lehdestä, että jos kirjautui sisään, niin sitten sai soiton, jossa luvattiin auttaa siirtämään rahat turvatilille, koska aiempi viesti oli huijaus. Selvisin asiasta pelkällä säikäyksellä, koska järki toimi oikealla hetkellä. Siihen mennessä kyseisestä huijauksesta ei ollut poliisi varoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan komea ulkkis mies yritti saada mua kaverikseen somessa. Hänellä pelkkä kuva ja ei muuta,
Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.
Ei välttämättä olisi, sinua olisi kuitenkin voinut manipuloida lainaamaan rahaa vaikka sukulaiselta.
Jopas nyt :D Kuinka edes kehtaa tulla omalla naamallaan tämmöisen kanssa julki. Itte varmaan vajoiaisin johonkin maan rakoon.
Pitäisiköhän tätä harkintakykyä opettaa vaikka ihan peruskoulussa niin pikkaisen karsisi näitä pois.
Aika hyvin on mimmillä ollu löysää rahaa.
saikohan edes mu naa tuolla rahalla?
Aika vakava ongelma a)rakkaushuijarit b) järjestäytynyt nettirikollisuus c) valesivustot d) naisten yksinäisyys. Toki vois sanoa että siitäs sait ja ei ole olemassa helppoa rahaa mutta eikö näitä saakeli saa kitkettyä pois. Ihan vaan kun joka piipusta työntyy huijareita ja suodattimet ei suodata sitten sähköposteissa, mainoksissa saati sitten Tinder ei tee taustatarkistuksia = hyväksyy rikolliset mukaan
Vierailija kirjoitti:
Näihin lankeaa naiset ja seniilit miehet
Kummelia lainatakseni. Oikein hyvin sanottu 🙈 Rakastuikohan espanialais-saksalaisen krtyptovaluuttajasijoittajan nätteihin simmuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan komea ulkkis mies yritti saada mua kaverikseen somessa. Hänellä pelkkä kuva ja ei muuta,
Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.Ei välttämättä olisi, sinua olisi kuitenkin voinut manipuloida lainaamaan rahaa vaikka sukulaiselta.
Ei olisi onnistunut. Sitten olisi häipännyt itse. Naamanirja poistoon ja se olisi siinä.
Ihan samaa, kun miehet tunkee rahojaan onlyfanstyrkyille kuuukaudesta toiseen kestotilaajina.
Mä en ole somessa enää ja en avaa yhtään linkkiä.
Oppirahat maksettu kun kaksi kertaa hakkeroitu mun insta.
Naamakirjassa meni puhelinnumero siinä isossa kaappauksessa.
Pärjään hyvin ilman.
Okei okei nyt, kyseinen nainen on rohkea kun kertoo tästä omilla kasvoillaan. Ihmiset tekee virheitä. Vaikka tuossa oli aivan selkeät huijauksen merkit, niin rakkaus on sokeaa. Ihan tyhjästä tuo sanonta ei tule. Aivoissa vinksahtaa ja silloin näkee kaikessa pelkkää hyvää. Varmasti tekin olette tehneet elämässänne vääriä päätöksiä tai luottaneet vääriin ihmisiin.
Koulussa voitaisiin käydä läpi nykyajan yleisiä huijauksia ja että mihin ei kannata lähteä mukaan. Toivottavasti tämä nainen on jatkossa varovaisempi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.Eli sinäkin tunsit houkutusta, koska mies oli tasokkaampi kuin sinä.
Tuohon tuo kuvio juuri perustuu, voisinko juuri minä löytää itseäni reilusti tasokkaamman miehen.
Olet täysin oikeassa vaikka nämä mammat sulle alapeukuttaa. Ei ne mene tavallisen tyypin pauloihin juurikaan eikä voisi vähempää kiinnostaa joku rami keravalta. Juuri se status ja ulkonäkö saa noiden polvet tutisemaan. Tyhmiä ovat kyllä.
Tyhmä nainen, mutta tällaisia Suomi on pullollaan. Itse en antaisi rahojani tuntemattomalle, en mistään hinnasta. Raha-asiat eivät kuulu mihinkään deittailuun. Raha-asiat kuuluvat parisuhteeseen missä asutaan saman katon alla ja jaetaan kulut.
Nainen50
Onhan tää raskasta kun pitää varoa koko ajan. Vältän myös noita innokkaita myyjiä. Kuinka moni ostanut jonkun turhan ja kalliin ostoksen.
Hyvä vedädys. Mahtoikohan Fänni oppia läksynsä...