Tinder mies huijasi Fannylta 90 000 euroa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/55890e2f-c1af-4a70-9b22-d617757146c2
Siis miten nykypäivänä enää kukaan haksahtaa nettishuijareihin?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kuin lapsia. Kaikki hölynpöly menee heille läpi ja heille voi uskotella mitä tahansa. Naisia pitäisi suojella heiltä itseltään.
Eli sinun äitisi ja mahdolliset siskosi ovat myös tällaisia?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei niin piittaa rahasta, arvo-omaisuudesta tai muustakaan omaisuudesta. He antavat kaiken pois jos saavat vastineeksi vähän romantiikkaa. Ja vaikka tulisivat huijatuksi he eivät koe sitä silloin pahana asiana kunhan lepertely jatkuu.
Unohdit oleellisen asian, romantiikkaa mallin näköiseltä ulkomaalaiselta mieheltä.
Ei tuo sama kuvio toimisi jos Timo Soini yrittäisi romanssia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tuntuu olevan paljon varakkaita ja yksinäisiä ihmisiä.
Eläkeläiset ulisee köyhyyttään ja vaatii lisää tukia valtiolta. Joka viikko mediassa on kuitenkin tukku huijattuja mummoja jotka on lahjoittaneet jollekin netin auervaaralle satojatuhansia euroja. Tuon jutun nainen oli nuori mut silti ihmetyttää jatkuva huuto eläkeläisköyhyydestä kun noita mummoja, jotka hilloaa tileillään satojatuhansia euroja, ilmaantuu jostain joka viikko.
No ei ne varmaan niitä satojatuhansia ole tililleen saaneet pienimmästä kansaneläkkeestä säästämällä. Että olisikohan sittenkin mahdollista, että ne köyhät mummot ovat eri mummoja kuin nämä satoja tonneja auervaaroille heittelevät?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kuin lapsia. Kaikki hölynpöly menee heille läpi ja heille voi uskotella mitä tahansa. Naisia pitäisi suojella heiltä itseltään.
Tämän jutun Fanny ei ole yhtä kuin kaikki naiset. Sitäpaitsi vähän väliä uutisoidaan yleensä vanhemmista mieshenkilöistä, jotka ovat haksahtaneet naisen(!) tehtailemaan rakkaushuijaukseen ja menettäneet isoja summia rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Tässä ihmetyttää se ,että jos minä haluan lähettää Suomeen Ruotsista vaikka 100 euroa on tarkkaan tehtävä selväksi miksi lähetän ja niin edelleen. En voisi ikinä ottaa ulos näitä summia Ruotsin pankeista ....Siis minun tili on rajoitettu.
Miten Suomessa toimii?
Riippuu varmaan käyttäjäprofiilista, siis pankissa olevasta asiakkuudesta. Jos on ollut aikaisemminkin satunnaisesti suuria nostoja ja tilisiirtoja, niin läpi menee. Minä esimerkiksi vinkautin hiljattain autokaupassa yli 30.000 euron maksun pankkikortillani. Vähän jänskätti että meneekö läpi, mutta kyllä meni. Samoin pari vuotta sitten 90.000 euron tilisiirto Saksaan mökkikaupasta. Ja näitä edelsivät tilisiirrot omien eri pankissa olevien tilien välillä ennen kuin sain rahat yhteen paikkaan nostettavaksi.
Mulle tunkee näitä krypro"sijoittajia" seuraajiksi Instaan ihan pyytämättä, miehiä ja naisia. Estän heidät toki heti, mutta on siinäkin oma hommansa. Ikinä en ole osallistunut mihinkään kryptohommeleihin tai tindereihin. Näytän vaan ilmeisesti tarpeeksi sinisilmäiseltä.
Miksei nettipoliisit nappaa näitä? Olisi ihan hemmetin helppoa. Nätin blondin pohjoismaalaisen naisen kuva vaan instaan ja pari maisemakuvaa. Sitten käy tykkäämässä ja kommentoimassa muutamaa kansainvälistä instatiliä. Niin nämä huijarit ottavat ihan itse yhteyttä, heitä ei tarvitse edes etsiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko hoono soome
Tais olla, kun englanniksi kommunikoivat.
Vierailija kirjoitti:
Luis, tuo hurmaavan espanjalais-saksalaisen-syyrialaisen-somalialaisen-nigerialaisenkirjehuijarin kahdessa kuukaudessa tekemä tili on vaikuttava, selvää bisness-ainesta :xD
"Fannyn ja Luisinvälillä klikkasi hetkessä ja romanssi alkoi vauhdilla, vaikka puhelut tai videopuhelut eivät onnistuneet erinäisistä syistä." -hälytyskellot uinuu, ei hälytä??
"Kun tuli aika tavata, mies perui tapaamisen äkillisen menon takia. Tämä tapahtui kahdesti." -hälytyskellot uinuu vaikka sireenien pitäisi huutaa korvia särkevästi varoituksena viimeistään tässä vaiheessa.
Minustakin tosi outoa että väite siitä että puhelut Lahdesta toisaalle Suomeen eivät onnistu menee läpi.
Muutenhan huijauskuvio oli ainakin minulle aivan uusi ja siihen on varmasti helpompi haksahtaa. Tosin minulle ei menisi mieleenikään keskustella Tinder-tuttavuuden kanssa rahasta. Vaikka olen erittäin hyväuskoinen ja helposti höynäytettävissä, niin avaus raha-asioista soittaisi kyllä kelloja.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tunkee näitä krypro"sijoittajia" seuraajiksi Instaan ihan pyytämättä, miehiä ja naisia. Estän heidät toki heti, mutta on siinäkin oma hommansa. Ikinä en ole osallistunut mihinkään kryptohommeleihin tai tindereihin. Näytän vaan ilmeisesti tarpeeksi sinisilmäiseltä.
Miksei nettipoliisit nappaa näitä? Olisi ihan hemmetin helppoa. Nätin blondin pohjoismaalaisen naisen kuva vaan instaan ja pari maisemakuvaa. Sitten käy tykkäämässä ja kommentoimassa muutamaa kansainvälistä instatiliä. Niin nämä huijarit ottavat ihan itse yhteyttä, heitä ei tarvitse edes etsiä.
Koska
1) Suomessa ei saa käyttää salaisia pakkokeinoja tuolla tavalla yleisesti kalasteluun, vaan pitää olla kohdistettu epäily vakavasta rikoksesta. Ja
2) Vaikka saisit selville tuhat huijauksiin käytettyä someprofiilia, niin millään inhimillisellä määrällä työtä et saisi ainoatakaan näiden laatijoista oikeassa elämässä kiinni saati tuomiolle.
Aikoinaan komea ulkkis mies yritti saada mua kaverikseen somessa. Hänellä pelkkä kuva ja ei muuta,
Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan komea ulkkis mies yritti saada mua kaverikseen somessa. Hänellä pelkkä kuva ja ei muuta,
Minä häntä ainakin 20 vuotta vanhempi. En hyväksynyt. Olisi toki voinut kokeilla ja olisiko lähtenyt lätkimään jos olisin sanonut ettei ole rahaa ja luottotiedot ei ole kunnossa.
Eli sinäkin tunsit houkutusta, koska mies oli tasokkaampi kuin sinä.
Tuohon tuo kuvio juuri perustuu, voisinko juuri minä löytää itseäni reilusti tasokkaamman miehen.
Vierailija kirjoitti:
Täysiverisen huijarin puhetta tällainen.
Kysehän on ahneudesta, siihenhän kaikki rahahuijaukset perustuvat. Älyttömiin tuottoihin. Silleen toimi pyramidihuijauksetkin.
Ei ihme että kaikenlaiset huijausviritelmät ovat räjähdysmäisesti lisääntyneet, kun aina löytyy näitä helposti höynäytettäviä fannyja. Nainen maksoi kirjaimellisesti kovat oppirahat.
Harmi kun ei menettänyt enempää.
Saiskohan tuolta vielä pumpattua?
Vierailija kirjoitti:
Näihin lankeaa naiset ja seniilit miehet
Molemmat yrittävät tavoitella itselleen parempaa elämää komean/kauniin puolison avulla.
Vierailija kirjoitti:
Saiskohan tuolta vielä pumpattua?
Todennäköisesti on edelleen hyvä uhri, koska edellisessäkin tapauksessa puolusti miestä kun kuvio oli jo selvinnyt.
Mikseivät naiset käytä jotain liveappia joissa voi keskustella ja nähdä tyypin oikeasti?
Jäisi ainakin yhden huijarin oikea naama talteen. Tokihan tämmöisellä huijaritehtaalla voi olla monta chättäilijää ja yksi komistus live keskusteluja hoitamassa.