Tinder mies huijasi Fannylta 90 000 euroa
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/55890e2f-c1af-4a70-9b22-d617757146c2
Siis miten nykypäivänä enää kukaan haksahtaa nettishuijareihin?
Kommentit (305)
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole jo pankissa ihmetelleet kun muija laukkaa hakemassa lainaa ja siirrellyt rahoja jonnekin ulkomaalaisille tileille.
Jo alussa ollut selviä merkkejä huijauksesta. Ei ole edes tavannut äijää niin lähtee tollaseen :D
Tätä itsekin ihmettelen. Luulisi pankin edes jotenkin kyseenalaistavan tuollaisen.
Ja kyllä saa olla epänormaalin sinisilmäinen, että lähtee tuntemattoman ihmisen kanssa sähläämään jotain kryptovaluuttaa.
Mutta valitettavasti moni on rakastuneena sinisilmäinen.
Olen miettinyt, että lankeaisinko itse johonkin tuollaiseen. Olen kuitenkin tarkka rahoistani, säästäminen on välillä lähes pakkomielle, enkä edes kaverille suostu lainaamaan rahaa, kun en edes itsekään käytä säästöjäni.
Pelottava ajatus.
Tinderiin ei pitäisi päästää syyntakeettomia ihmisiä.
Suomalaismiehistä 70 prosenttia on LIHAVIA.
Siinä syy Fannyn haksahdukseen.
Surullista.
Tuo mies oli minä. Panen kaikkia Tinderissä ja ryövään vielä tuhkat pesästä.
Huijausyrityksiä tapahtuu aivan jatkuvasti ja esimerkiksi juuri Tinderistä on helppo "saalistaa" pösilöitä. SielläKIN heitä on paljon. Suurin osa ei huijauksiin kuitenkaan lankea. Syynä se, että he ovat pienituloisia/vähävaraisia (heiltä ei saa nyhdettyä rahaa ja tällaiset eivät huijareita tietenkään kiinnosta) tai he yksinkertaisesti tajuavat huijausyrityksen.
Sitten on näitä Fannyn kaltaisia joilla on rahaa mutta ei riittävästi älyä. He ovat helppoja kohteita huijareille.