Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoja parisuhde tapoja teillä on?

Vierailija
20.06.2023 |

Mitä muut ovat ihmetelleet tai mistä ette edes viitsi kertoa kenellekkään?

Kommentit (376)

Vierailija
61/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme suutele, se jäi pois jo nuorena.

Sama täällä! Johtuu mie hen huonosta hammashygieniasta! Kaipaan suutelua. Mies ei ymmärrä, mistä "luovuin" pakon edessä.

Kamalaa. Itsellä suutelu on ehdottoman tärkeää ennen yhdyntää, muuten en kostu.

Vierailija
62/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ns. matomoikkaillaan aina, kun toinen on lähdössä töihin yms. Jäänyt mukava tapa <3 Aina mennessä autoon ja autosta poistuttaessa annamme pusut. Puhumme paljon kaksimielisiä juttuja keskenämme. :)

Mitä on matomoikkailu?????

En ehkä saa nukuttua ensi yönä, jos tähän ei tule vastausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme yli viisikymppinen pari ja harrastamme joskus yhdessä seksiä. Aika outoa?

Vierailija
64/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä jotain mutta ei ne meidän mielestä mitenkään outoja ole !

Vierailija
65/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastamme toisiamme, vähän outoa mutta hyväksyttävää.

Vierailija
66/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

asumme eri osoitteissa !

Vierailija
67/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me ns. matomoikkaillaan aina, kun toinen on lähdössä töihin yms. Jäänyt mukava tapa <3 Aina mennessä autoon ja autosta poistuttaessa annamme pusut. Puhumme paljon kaksimielisiä juttuja keskenämme. :)

Vähän samaa kuin ketun käyminen kolossa, paitsi että kieli käy kylässä ja koko on eri.

Vierailija
68/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme naapureina, mutta tapaamme vain muutaman tunnin ajan iltaisin. Molemmat olemme introverttejä ja tykkäämme puuhastella yksin.

Emme suutele ikinä. Miehellä on jokin tunnelukko, eikä halua. Minä haluaisin.

Vierailija
69/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietetään melkein kaikki juhlapyhät kahdestaan eikä todellakaan tehdä mitään ihmeellistä. Kuten vaikka nyt tämä juhannus. 

Todellakaan ei olla menossa minnekään mökille ison porukan kassa, ei lähdössä matkalle eikä mitään muutakaan. 

Juhannus ei tule eroamaan mitenkään muuten normaalista viikonlopusta kuin että se on 3 päiväinen 2 sijaan. 

Ja sama pätee pääsiäisiin, jouluihin ja muihin. No, sen myönnän että niinä jouluina kuin sukulaiset päättää järjestää isommat sukujoulut käydään mekin siellä syömässä ja viedään sitte jotain muistamisia muille, mutta muute - ei mitään. Vappauakaan ei olle juhlittu mienkään kertaakaan.

Juhlitaan sitten ihan omia juhliamme kun niiden aika ja paikka on.

Vierailija
70/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halataan ja suudellaan joka päivä jopa kymmeniä kertoja. Keskustellaan avoimesti ja kuunnellaan. Riitoja ei oikeastaan koskaan. Ollaan oltu yhdessä yli 30 vuotta mutta silti käyttäydytään kuin vastanaineet.

Siinähän niitä outoja tapoja kerrakseen - jos verrataan nykyajan 'parisuhteisiin'...

Vierailija
71/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään joskus piilosta kahdestaan. Kerran etsin miestäni puolituntia ennenkuin huomasin hänen jalat olohuoneen verhojen alta. Toisen kerran jouduin itse paljastamaan piilopaikkani kun mieheni ei tajunut katsoa pihan hiekotuslaattikkoon. Rupesi jalat puutumaan niin pahasti että pakko paljastaa piilopaikka.

Tämä oli ihana! Rupesi naurattamaan kun kuvittelinkin!

Vierailija
72/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoutta jo kolme vuosikymmentä kirjoitti:

Halataan ja suudellaan joka päivä jopa kymmeniä kertoja. Keskustellaan avoimesti ja kuunnellaan. Riitoja ei oikeastaan koskaan. Ollaan oltu yhdessä yli 30 vuotta mutta silti käyttäydytään kuin vastanaineet.

Siinähän niitä outoja tapoja kerrakseen - jos verrataan nykyajan 'parisuhteisiin'...

Täällä sama mutta yhdessä vasta 14 vuotta.

Aika outoa mutta samalla myös söpöä on se, että mies käy antamassa mulle joka ilta hyvänyönsuukon koska menen häntä aiemmin nukkumaan. Semmonen iltarutiini 🥰

Vierailija
73/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumme naapureina, mutta tapaamme vain muutaman tunnin ajan iltaisin. Molemmat olemme introverttejä ja tykkäämme puuhastella yksin.

Emme suutele ikinä. Miehellä on jokin tunnelukko, eikä halua. Minä haluaisin.

Onko teidän nimet Amy ja Sheldon?

Vierailija
74/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.

Ihana mies <3

Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?

Ollaan nelikymppisiä. Sen takia vastasin tähän aloitukseen kuinka hölmö tapa toi on mieheltäni rauhoittaa minua.

No rauhoittaako se sinua?

Ei me nyt muuten mitään Neiti Etsiviä lueta mutta olen säästänyt ne kirjat lapsuudesta. Migreenikohtauksessa missä menee näkö auttaa että tuttu ja turvallinen ääni puhuu rauhoittavasti, silittää selkää ja pitää hiuksista kiinni kun oksennat. Taluttaa takaisin sänkyyn. Itsellä migreeni loppuu aina oksentamiseen.

En vieläkään ymmärrä miksi niiden pitää olla jotain lastenkirjoja mitä hän lukee sinulle kun olet kipeä? Luulisi että se tuttu ja turvallinen ääni rauhoittaisi vaikka lukisi ihan jotain sivistävääkin.

Vierailija
75/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään joskus piilosta kahdestaan. Kerran etsin miestäni puolituntia ennenkuin huomasin hänen jalat olohuoneen verhojen alta. Toisen kerran jouduin itse paljastamaan piilopaikkani kun mieheni ei tajunut katsoa pihan hiekotuslaattikkoon. Rupesi jalat puutumaan niin pahasti että pakko paljastaa piilopaikka.

Eihän nää jutut voi olla tosia?! Minkä ikäisiä olette:D

Vierailija
76/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.

Ihana mies <3

Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?

Ollaan nelikymppisiä. Sen takia vastasin tähän aloitukseen kuinka hölmö tapa toi on mieheltäni rauhoittaa minua.

No rauhoittaako se sinua?

Ei me nyt muuten mitään Neiti Etsiviä lueta mutta olen säästänyt ne kirjat lapsuudesta. Migreenikohtauksessa missä menee näkö auttaa että tuttu ja turvallinen ääni puhuu rauhoittavasti, silittää selkää ja pitää hiuksista kiinni kun oksennat. Taluttaa takaisin sänkyyn. Itsellä migreeni loppuu aina oksentamiseen.

En vieläkään ymmärrä miksi niiden pitää olla jotain lastenkirjoja mitä hän lukee sinulle kun olet kipeä? Luulisi että se tuttu ja turvallinen ääni rauhoittaisi vaikka lukisi ihan jotain sivistävääkin.

Minä ymmärsin jo hänen ensimmäisestä viestistään että häntä lohduttaa kun miehensä lukee hänelle samoja kirjoja kun äitinsä lapsuudessa. Migreenikohtauksen aikana kukaan ei "sivistä" itseään tai halua kuulla maailman murheista.

T. Itse migreenistä kärsivä.

Vierailija
77/376 |
21.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissataan..

Vierailija
78/376 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestistä päätellen kielisuudelmia.

Vierailija
79/376 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoutta jo kolme vuosikymmentä kirjoitti:

Täällä sama mutta yhdessä vasta 14 vuotta.

Aika outoa mutta samalla myös söpöä on se, että mies käy antamassa mulle joka ilta hyvänyönsuukon koska menen häntä aiemmin nukkumaan. Semmonen iltarutiini 🥰

Meillä taas mies lähtee töihin kukonlaulun aikaan. Joka aamuyö ennen lähtöä tulee kietomaan minut kuin muumion peittooni ja suukottelee poskelle. En raatsi sanoa että anna mun nukkua rauhassa.

Vierailija
80/376 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimoni nyppii minulta pinseteillä harmaita partakarvoja ja korvakarvoja. Ja puristaa näppylöitä naamasta ja selästä. Yleensä minun pääni on hänen sylissään sohvalla tai sitten joskus huomaa saunassa, että hänellä alkaa ihan katseeseen syttymään outoa kiiltoa, kun huomaa selässä jonkin puristettava näppylän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän