Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä outoja parisuhde tapoja teillä on?

Vierailija
20.06.2023 |

Mitä muut ovat ihmetelleet tai mistä ette edes viitsi kertoa kenellekkään?

Kommentit (376)

Vierailija
21/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelemme avoimesti asioista kuin aikuiset. Vaikuttaa hullulta tiedän.

Vierailija
22/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään joskus piilosta kahdestaan. Kerran etsin miestäni puolituntia ennenkuin huomasin hänen jalat olohuoneen verhojen alta. Toisen kerran jouduin itse paljastamaan piilopaikkani kun mieheni ei tajunut katsoa pihan hiekotuslaattikkoon. Rupesi jalat puutumaan niin pahasti että pakko paljastaa piilopaikka.

Ukko kerennyt käymään juoksukaljoilla lähibubissa sillä välin kun sä olet lojunut siellä laatikossa🍺

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelemme avoimesti asioista kuin aikuiset. Vaikuttaa hullulta tiedän.

Eli teidän suhde on kuollut.

Vierailija
24/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehdään joskus toisen etätyöt koneella.

Vierailija
25/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.

Ihana mies <3

Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?

Vierailija
26/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni laittaa jatkohiukseni.

Vierailija
27/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään pariterapiassa mutta en kehtaisi sitä ikinä myöntää.

Vierailija
28/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kerrotaan iltasatuja toisillemme. Keksitään se siinä samalla kertoessa. Ne ovat lyhyitä, hölmöjä, välillä niissä kuollaan kummallisesti ja hahmot ovat aina eläimiä, kuten kunnon saduissa aina onkin. Olemme 60+ ikäisiä.

Vierailija
29/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja olemme jo kolmekymppisiä mutta edelleen tykkäämme kertoa toisillemme hyvin hyvin usein kuinka paljon rakastamme. Siis sellaista "kulta, olet niin kovin rakas" ja hali ja suukkoja päälle. Useamman kerran päivässä.

En tiedä kuinka outoa tuo sitten on. Emme harrasta tuota julkisesti ja luulen että moni meidät tunteva yllättyisi millaiset lässyttäjät meistä tulee kun olemme kahdestaan :D

Vierailija
30/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun huonosti ja levottomasti ja on kausia, että vaan ahdistun pelkästään sänkyyn menemisestä. Silittely on rauhoittanut ja alun käden ja selän silittelystä olleen edetty sille tasolle, että käännyn pää jalkopäätyyn, vedän yökkärin pois ja hän silittelee persposkesta. Yleensä nukahdan tähän. 

Vierailija
31/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ollut lapsesta asti välillä tosi kovia migreenejä, en näe selvästi ja tuntuu että käsi turpoaa. Mieheni lukee minulle silloin Neiti Etsiviä ja piirtää selkääni ihan kuin äitini teki kun olin lapsi. Naurettavaa mutta siinä tilanteessa se jotenkin rauhoittaa ja nukahdan helpommin.

Ihana mies <3

Neiti Etsivää? Wtf? Oletteko kuusivuotiata?

Ollaan nelikymppisiä. Sen takia vastasin tähän aloitukseen kuinka hölmö tapa toi on mieheltäni rauhoittaa minua.

No rauhoittaako se sinua?

Vierailija
32/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet 10 vuotta yhdessä ja olemme jo kolmekymppisiä mutta edelleen tykkäämme kertoa toisillemme hyvin hyvin usein kuinka paljon rakastamme. Siis sellaista "kulta, olet niin kovin rakas" ja hali ja suukkoja päälle. Useamman kerran päivässä.

En tiedä kuinka outoa tuo sitten on. Emme harrasta tuota julkisesti ja luulen että moni meidät tunteva yllättyisi millaiset lässyttäjät meistä tulee kun olemme kahdestaan :D

Onnea sinulle ja tolle migreenipotilaalle. Tollasia parisuhteiden pitäisi olla.

Vierailija
33/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksen tekijä paljastui! (Nauroin kyllä silmät vesissä)

Kuka hän on?

Vierailija
34/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Retkeillään omalla pihalla näin kesäisin viikonloppuisin. Nukutaan teltassa ja pihagrillissä valmistetaan ruuat. Sisällä ei saa käydä kun suihkussa ja vessassa.

Vierailija
35/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan hönöjä laululyriikoita ja hän sit säveltää ne todella noloiksi biiseiksi. Emme sentään yritä esiintymistä, mut naapurit välillä katsoo hassusti rappukäytävässä.

Vierailija
36/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ukkosi on muutenkin kunnon mies niin suosittelen pitämään kiinni siitä. Itse kun olin coronassa ja oikeasti kipeä, äijän kommentti tokana päivänä oli meinaatko sairastaa pitkäänkin? Kyllä jäi mieleen vaikka tästä jo reilu vuosi.

Vierailija
37/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käydään pariterapiassa mutta en kehtaisi sitä ikinä myöntää.

Tuskin se muille kuuluukaan.

Vierailija
38/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leikitään joskus piilosta kahdestaan. Kerran etsin miestäni puolituntia ennenkuin huomasin hänen jalat olohuoneen verhojen alta. Toisen kerran jouduin itse paljastamaan piilopaikkani kun mieheni ei tajunut katsoa pihan hiekotuslaattikkoon. Rupesi jalat puutumaan niin pahasti että pakko paljastaa piilopaikka.

Ukko kerennyt käymään juoksukaljoilla lähibubissa sillä välin kun sä olet lojunut siellä laatikossa🍺

Tulee mieleen Uuno Turhapuron ja Elisabethin mökkireissu.

Vierailija
39/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Retkeillään omalla pihalla näin kesäisin viikonloppuisin. Nukutaan teltassa ja pihagrillissä valmistetaan ruuat. Sisällä ei saa käydä kun suihkussa ja vessassa.

Kai te asutte kerrostalossa? Ilmainen kesäteatteri naapureille.

Vierailija
40/376 |
20.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ukkosi on muutenkin kunnon mies niin suosittelen pitämään kiinni siitä. Itse kun olin coronassa ja oikeasti kipeä, äijän kommentti tokana päivänä oli meinaatko sairastaa pitkäänkin? Kyllä jäi mieleen vaikka tästä jo reilu vuosi.

Mulla oli influenssa, 39 C kuumetta ja mies valitti kun en jaksa nousta sängyssä. Pyysin tuomaan lasin vettä ja nesteytystabletteja, jotka olin jättänyt lipaston päälle. Sekin tuntui mahdottomalta tehtävältä. Tein perheellemme ruoatkin ja huolehdin lapsista, vaikka olin tosi sairaana. Että pitäkää kiinni miehistä ne jotka välittävät ja auttavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi