Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

viikolla 18 ultra näyttää viikkoa enemmän raskausviikkoja kuin pitäisi. mistä johtuu?

08.12.2006 |

viikolla 12 minulle tehtiin niskapoimu ultra ja silloin lääkäri sanoi että kuukautistenmukaan laskettuaika muutetaan koska näyttää viikkoa vähemmän ja sitä muutettiin. Nyt kun olin lääkärissä niin sanoivat että näyttää raskausviikkoa 19 vaikka pitäisi olla vasta 18.

Mitä nyt uskoa. Sektio tulossa niin siksi olisi hyvä mielestäni etteivät leikkaa liian myöhään tai liian aikaisin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu, mutta juuri tänään sanottiin meille rakenneultrassa, että mittojen ero voi olla jopa 2vkoa eikä haittaa/ole merkitystä siinä vaiheessa.

Eiköhän ne tarkkaile sua siellä loppuvaiheessa sitten enemmän, siellähän se vasta selviää.

Lapsihan voi tietysti syntyä vkoilla 36 alkaen jo ihan normaalistikin. Tai jossain siellä :) Ei sillä ole " merkitystä" , milloin laskettu aika, sektio sovitaan jollekin päivälle sinne loppuun ja sillä sipuli :) Itse en sillä tapaa katso sitä laskettua aikaa, lapsi tulee kun on valmis. Mutta en kyllä olekaan menossa sektioon (ainakaan toivottavasti)

Vierailija
2/2 |
08.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuraskauden ultrassa pystytään la määrittämään tarkasti. Rakenneultran aikoihin taas raskausviikot voivat mittojen mukaan heitellä tuon viikonkin. Tämä johtuu siitä, että vauvat alkavat kasvamaan omille käyrillään ja omaan tahtiinsa. Vauvoilla on siis kokoeroa myös ennen syntymää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla